Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Niet als ze de balans goed onder controlle hebben ;) Iets meer magnetische "zuig kracht" voor de Xbox controller \o/

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    neeej man dan krijg als je ergens heen kijkt en er loopt een vijand langs dat je meegesleurd wordt met je richter. Dit is ook met Far Cry 8)

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel erg meevalle met PC tegen over de xbox, sinds H2 erg teamwork gericht is

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog niet of ik met een muis/toetsenbord combo of gewoon met de X360 controller ga spelen....tegen die tijd ff kijken welke van de twee mij het beste bevalt. Uit logica zou ik zeggen de X360 controller omdat ik dat toch gewend ben, maar misschien wordt de PC versie qua feeling toch een tikkie anders waardoor een muis/toetsenbord combo ook erg fijn werkt. We shall see :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  5. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff over dat matchmaking... kweet niet of jullie ooit Socom op de ps2 gespeeld hebben--> dat is echt fijn. je kiest server(room of hoe dat ook heet:)) bv Nederlands 1. dan zie je allemaal games van mensen die hosten en je kan op elk moment en elke game joinen(behalve als ie natuurlijk volzit). dus als je game kiest kun je zodra iedereen dood is of meteen mee doen! je zit dus zo in een game die je zelf kiest en dat is erg relaxed!

6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Whooowww, ik wist niet dat dat systeem in socom zo uniek was, ik maar denken dat elke pc game, + elke xbox game op live voor halo2 zo werkte:+ Had ik het even goed fout zeg|:-

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha kon mijn lach ook ff niet inhouden hoor :DO-)

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    zo blackhawk wint uit eindelijk toch de oorlog :+

en btw in H3 zit een feature zoals alle andere, zodat je gwoon customs kunt zoeken

10. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog eens even goed gekeken, en die pics van bungie.net zijn eigenlijk helemaal niet lelijk. Ik vind het neit op een opgelapte H2 lijken hoor...

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Waar heeft die man het over. :confused:

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    moest je bij zijn, het gaat al zo'n 3 delen door.. ik heb het geprobeerd =(

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk wil ik niet dat ik veel info over halo3 te horen krijg,(al zou ik het toch lezen als ik het zie :+) omdat ik dan een kei goeie game ga verwachten en ik weet dan al kei veel over hoe het eruit gaat zien. als je zo min mogelijk weet van een game, zul je er meer fun aan hebben als je het hebt denk ik. en ik ga halo3 toch kopen..

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gwoon niks laten weten over de SP, over de MP mogen ze zoveel materiaal maar uitgeven wat ze willen, want dat maakt toch niet zoveel uit

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    op www.bungie.net gaan ze wat dieper in over de screenshots. god knows of dit al is gepost :+

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Nee vet, een nieuwe 'bungie update'. dank u voor de tip

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is de MP ook niet zo super veel van belang, maar uiteindelijk was het eigenlijk wel het succesvolste van de Game. Maar uiteindelijk gaat het om de SP. Daar gaat het mij om.

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    o, check bungie.net en zie hoe die amerikanen reageren telkens als er een nieuwe update is, ze zeggen 20 pages helemaal gen flikker behalve, Great update..., W00t!!, Wow best update ever!! PWND! hahaha wat een niveau daaro, dat moet je eens vergelijken met dit forum :lol:

BTW: waarom zijn amerikanen zo fucking dom _0/

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    laat ik dat even heel simpel uitleggen met een persoonlijke theorie.
    de domheid van amerikanen komt doordat 90% van alle eerste immigranten naar Amerika allemaal uit de laagste kringen van de Europese samenleving kwamen. dit zijn dus allemaal de 'simpele' mensen met crappy baantjes en een niet al te hoog intellect. en aangezien in die tijden arme mensen nogal lekker door fockten hebben deze genen zich vrij snel verspreid.
    maar ach, dat is mijn theorie;)

20. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als bullshit en overhaaste generalisatie;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina