Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
  2. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je het stuurtje ook vast zetten?
    want ik wil nog wel is ruig een bocht om sturen:p

    kheb het al gevonden, gelukkig is hij vast te zetten
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  3. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de racefans in België:
    Als je het stuurtje gepre-ordered hebt, zul je 'm vandaag waarschijnlijk al op kunnen halen _O_ \o/ _O_

    De mijne ga ik in ieder geval vanmiddag na m'n werk ophalen :b: :b: :b:
    En hopelijk kan ik jullie vanavond dan melden of dit het 1e fatsoenlijke stuurtje voor de xbox geworden is _0/
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke relaxT!
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    zeg waar heb jij hem besteld in belgie
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je hem kan halen zonder pgr3? daar heb ik er namelijk al 2 van en ik hoef geen 3de
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR3, Degene die je bij het stuurtje krijgt is geoptimaliseerd voor het stuurtje.. Spel is met Force Feedback, en de gewone niet!
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    WTF :9. Hebben ze daar geen update voor :{
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jawel, die update heb je al binnen ;)

    (Mark, Co-op? :D)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik wou al zeggen...

    (Neen, moet van 2 tot 8 werken :mad: En kom is ff op msn, je hebt nog een email adres nodig voor die PGR3 prijzen)
     
  11. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt nu toch echt tijd dat ik ee XBox 360 ga kopen
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg bestaat er nu enkel dit pakket of is er ook een pakket zonder pgr3
     
  13. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de wireless stuur vandaag besteld via www.consoleshop.nl en heb deze morgen al in huis. Dat word gears of war even aan de kant leggen en dan ga ik in mijn playseat even flink racen:9 :)
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel erg leuk zo'n stuur lijkt me :D

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ie los verkrijgbaar zal zijn. Tot nu toe alleen PGR3 packs gezien. Ergens goedkoper dan 115?
     
  15. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, we hebben een winnaar _O_ \o/ _O_
    [​IMG]

    Na jaren te hebben moeten wachten voor eindelijk een fatsoenlijk race stuurtje voor een Xbox, heeft deze versie voor de 360 m'n race stoeltje eindelijk weer uit het stof doen halen ;)

    Na 'm net te hebben aangesloten en natuurlijk een rondje te hebben geraced, weet ik nu al te zeggen, dat ik PGR3 weer helemaal opnieuw ga beleven *)

    Het stuur voelt goed aan, forcefeedback effecten, zoals meenemen curbs, hobbels wegdek,over/onderstuur, botsingen zijn allemaal in meer en mindere mate aanwezig. Maar man oh man, wat een genot om hele scherpe lijnen te kunnen rijden, die met de controller gewoon soms niet te doen waren voor mij *)

    Cone challenge wordt weer een geheel nieuwe ervaring, die mij met een stuurtje toch een heel stuk gemakkelijker afgaat. Let wel, dat er weer een hele leercurve aan te pas komt bij de omschakeling van controller naar stuurtje, als je nog nooit met een stuurtje geraced hebt. Dus verwacht niet dat je binnen een paar minuten je eigen tijden gaat verbeteren, maar dat dat zeker gaat gebeuren na een x aantal uurtjes.

    Zo, nu kruip ik maar gauw weer achter 't stuurtje ;)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick man! :D
    Heb je hem al is gebruikt met de Lap-Mount, dus gewoon op je schoot?
    Werkt dat nou een beetje. Ik heb mn twijfels.
     
  17. Montoya NL

    Montoya NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamemania.be

    Heb 't net even uitgetest voor je en met 't stuur op m'n spijkerbroek glijdt tie weg =(
    Vooral als je scherpe bijna 180° bochten hebt, waarbij je het stuur volledig om moet gooien, ben je zwaar de lul met lapmount.... In die situaties moet je stuur gewoon vast zitten en gezien het feit dat het sturen aardig zwaar gaat door de force effecten, is tablemount in mijn ogen de enigste oplossing !!!

    Wat nu heel veel indruk op me maakt, is de controle die je hebt als je zwaar overstuurd de bocht uit komt. Het corrigeren daarvan is met een stuurtje zo'n genot en vooral de controle die je daarover hebt als je het spelletje eenmaal doorhebt _O_
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, dat is wel een grote klem aan de onderkant :eek: Ook de pedalen zijn niet bepaald klein. Ik wil hem wel eens op een PlaySeat zien...

    Ik denk niet dat ik met stuurtje sneller kan zijn. Zeker in PGR3 niet, want met een controller kan je veel sneller reageren. Ook lijkt de shiftglitch me onmogelijk. Maar de ervaring is natuurlijk wat telt, en die is uiteraard veel vetter met een stuur.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik heb 'em ook vandaag binnen gekregen maar vind die force feedback helemala niet super. Je merkt er vrij weinig van. Verder is het een prachtig ding en werkt het ontzettend goed. Wireless_O_
     
  20. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de Force Feedback-optie pas goed werkte met een stroomkabel in het stopcontact.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina