Wel gister ging de 360 dood (jammer voor hem was een launch console en hij heeft het net geen jaar uitgehouden)
Net gebeld na een kwartier wachten een indie'er aan de telefoon die wel engels wilde praten maar ik ben slechthorend dus dat zou niks worden, gevraagt om een nederlander.
en die kreeg ik weer een kwartier later (nou nederlander? was eerder een vlaming maar das wat mij betreft maar beter ook)
te horen gekregen dat ik labels ga krijgen per mail en dan ups moet bellen
HDD MOET MEE is een nieuwe regel zij hij (flink balen)
maar goed het mag maximaal 15 werkdagen (=3 weken) gaan duren
hoop dat dat ook zo is.
We zullen zien.
P.S. Hij bleef maar vragen of ik nog vragen had, Vraag me af of hij blij was eindelijk een vriendelijk iemand aan de lijn te hebben?
EDIT:
Wat ik wel nog moet zeggen is dat ik het wachten niet zo erg vond (muziek was redelijk) maar die constante onderbreking om te zeggen dat ik nog even moest wachten dat was echt heel irritant (das dan nog netjes gezecht) gelukkig was dat er niet meer nadat die indie'er mij had doorverbonden naar een wachtrij om een nederlander aan de lijn te krijgen (wel vreemd dat je een buitenlander aan de lijn krijgt als je toch echt naar de nederlandse support belt.)
Laatst bewerkt: 22 nov 2006