[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    waarschijnlijk een 360-probleem. Als je disc echt schoon is en er geen (noemenswaardige)krassen opzitten, ga er dan maar vanuit dat de drive stuk is.

IS bij mij ook zo, ik zou iig niet te lang 'testen'met andere games (zoals ik), want dan verknalt de 360 gewoon je discs.

Als het zo weer gebeurt, zou ik ff MS bellen.

2. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het echt zo ontzettend zat met MS. Vorige week donderdag gebeld hoe het met de status zat van m'n 360 en die gast vertelde mij dat hij klaar was voor verzending en dat ik hem maandag of dinsdag thuis moest hebben. Nu is het woensdag en ik heb nog steeds niets ontvangen, ik begin hier zo van te balen!!!!!

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  3. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook 7.5 weken aan het wachten joepijee

4. Franzzz

Franzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 8 weken, dat zijn wel hele andere dingen dan die ik hoor. Tering, strax ben ik hem ook zo lang kwijt ipv de 15dgn die ze mij voorhielden. Daarentegen heb ik van 3 mensen vernomen onlangs dat ze hun xbox360 met 7dgn. terug hadden. Afwachten dus. De mijne is vanmorgen opgehaald door ups en het merkwaardige was, er was een dubbele order aangemaakt en op de order waar de bezorger mee aan kwam zetten stond: Ship to: Kodak repair centre, het adres en alles klopte wel. Zou dit spul dan echt bij Kodak belanden? :lol:

5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wel gister ging de 360 dood (jammer voor hem was een launch console en hij heeft het net geen jaar uitgehouden)
    Net gebeld na een kwartier wachten een indie'er aan de telefoon die wel engels wilde praten maar ik ben slechthorend dus dat zou niks worden, gevraagt om een nederlander.
    en die kreeg ik weer een kwartier later (nou nederlander? was eerder een vlaming maar das wat mij betreft maar beter ook)
    te horen gekregen dat ik labels ga krijgen per mail en dan ups moet bellen
    HDD MOET MEE is een nieuwe regel zij hij (flink balen)
    maar goed het mag maximaal 15 werkdagen (=3 weken) gaan duren
    hoop dat dat ook zo is.

We zullen zien.

P.S. Hij bleef maar vragen of ik nog vragen had, Vraag me af of hij blij was eindelijk een vriendelijk iemand aan de lijn te hebben?

EDIT:

Wat ik wel nog moet zeggen is dat ik het wachten niet zo erg vond (muziek was redelijk) maar die constante onderbreking om te zeggen dat ik nog even moest wachten dat was echt heel irritant (das dan nog netjes gezecht) gelukkig was dat er niet meer nadat die indie'er mij had doorverbonden naar een wachtrij om een nederlander aan de lijn te krijgen (wel vreemd dat je een buitenlander aan de lijn krijgt als je toch echt naar de nederlandse support belt.)

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    HDD mee is onzin. Probeer of je Xbox 360 het doet ZONDER harddisk. Is dit niet het geval, laat hem lekker thuis. Ik heb m'n X360 maandag ook op moeten sturen zonder, dus dat hij mee moet is gewoon gelul.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bel vanavond voor de 3e keer met de helpdesk :mad:
    Wordt hier helemaal niet vrolijk van.

Eerst 30 minuten in de wacht gezetten, kreeg toen van een lachende Xbox360 medewerker te horen dat ik geen sticker zou ontvangen.
    Dit zouden niet bij accessoires nooit doen ??

Moet zelf contact opnemen met UPS en de kosten waren voor mijn eigen rekening.

Heb het nu helemaal gehad met M$.

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    wel hij zij dat het moest dus doe ik het ook.
    Wat hij niet weet is dat ik morgen naar een maat van mij ga met me hdd en dan halen we eerst een memory card en gaan dan de hele hd aan saves backuppen (er staan 3 xbox360's bij hem thuis(niet allemaal van hem) dus dat moet wel lukken)

En nee, de fout ligt inderdaad niet in de harddisk(al naar gekeken foutcode 0020 zie begin van topi) maar toch doe mij alles maar nagecheckt en gefixt.
    Kan een hoop na ellende voorkomen.

9. flyswatter

flyswatter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sta nu in de wacht bij MS, echt heel fout "als het u belieft blijft u IN de lijn"
    iets te letterlijk vertaald vanuit het engels?

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook al op :lol:

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is LetterLijk vertaald uit het engels door een zuid nederlandse of vlaamse vrouw.
    Hoe dan ook, Het was ENORM IRRITANT.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die muziek komt ook mijn strot uit :mad:

13. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hang ook al vanaf 10 over 9 ben jij al geholpen:'-(

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt een goede keuze van ze geweest,
    Een soort van game achtige muziek.
    Word je echt een stuk vrolijker van als je xbox360 je net zijn mooiste ledjes combinatie heeft getoond, 3 stuks Knipperend kerst rood. Beter bekend als: The Ring of Death

15. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HDD MEE ? daar heb ik nog nooit van gehoord ! mijn xbox is helaas WEER eens kapot gegaan , zal hem dus ook moeten laten ophalen door UPS, maar ik weet 100% zeker dat het NIET aan de HDD ligt dus die ga ik niet zomaar meegeven !

16. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB ZE NU AAN DE TELEFOON EN PLOTSELING WILLEN ZE OOK BIJ MIJ DE HARD DISK ERBIJ HEBBEN TERWIJL IK 100% ZEKER WEET DAT HET NIET AAN DE HD KAN LIGGEN !!

IS DAT EEN NIEUWE REGEL VAN MS PLOTSELING ?

IK WIL MIJN HD HELEMAAL NIET MEESTUREN, VEELS TE GEVAARLIJK QUA KWIJTRAKEN EN PERSOONLIJKE GEGEVENS !

Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  17. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus gebeld met de helpdesk, die hebben me gevraagd om de XBOX inclusief de HARDDRIVE op te laten halen door UPS, maar ik heb aan de telefoon tegen die medewerkster van MS gezegd dat ik die HARDDRIVE NIET meegeef omdat er persoonlijke gegevens opstaan en dat ik het risico veels te groot vind dat die harddrive misbruikt kan worden of zelfs helemaal verdwijnen. Ik heb trouwens ook ZONDER die Harddrive de test uitgevoerd thuis en ook zonder die HD loopt de XBOX helemaal vast dus het KAN helemaal niet aan die HD liggen !

MS helpdesk heeft me gezegd dat het MIJN beslissing is om die harddrive thuis te laten en niet mee te geven maar dat ze dan NIET konden garanderen of ze de fout konden repareren van de XBOX360.

Ik ben hier best boos om en vertrouw het voor geen meter !

Zouden jullie zomaar je HARDDRIVE meegeven dan aan Microsoft via UPS ???

Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het noodzakelijk is voor de reparatie, of de kansen op een goed werkende X360 zou vergroten....dan wel. Dan m'n savegames maar kwijt, helaas pindakaas. Want wat voor soort "persoonlijke gegevens" heb je op je HDD staan dan ? :eek:

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem zonder harde schijf opgestuurd, en dat was geen enkel probleem. :) Heb gewoon een gereviseerde 360 zonder harde schijf terug gekregen.

20. jaapkrull

jaapkrull Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat dacht je van CREDITCARDnummer waarmee ik betalingen ONLINE doe voor nieuwe games of downloadable content ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina