Ik hoor veel geluiden over problemen met Gears of War, vaak zijn het problemen met disc errors.
Nu heb ik mijn 360 vandaag mee gegeven aan ups ter reparatie bij MS, mijn dvd drive maakte een raar brommend geluid bij GOW, dat erger werd (iets van resonatie of zo.
Ook kreeg ik kort daarvoor een error, dat mijn disc slecht was, bij OBLIVION, heefd ie nog NOOIT!!! gedaan.
Als je je hand op de 360 legde voelde je dat er trillingen waren) het lijkt wel of er een onbalans in de drive zit, ook als ik de dvd eruit haal, lijkt het dat met het afremmen van de drive, om de disc uit te werpen, ook een geluid dat er op lijkt dat ie niet in balans is. Bij de laatste keer dat ik mijn gow disc uit de console wilde halen,hoorde ik een schavend geluid, en jawel....een ronde kras op mijn GOW-disc.
Gebeld met MS en de gameshop: de 360 wordt opgehaald door UPS, en de winkel vervangt mijn GOW-disc.
Nu vertelde een vriend van me, dat zijn baas hetzelfde probleem had met GOW: ook krassen op de disc, en op het forum lees ik ook dat er meer disc-problemen zijn met GOW, krassen, en foutmeldingen betreft de disc.
Zijn deze problemen bekend bij Ms en/of Epic??? of ligt het mischien aan een produktiefout van de disc (mischien alleen de eerste oplage??)
graag andwoord
Klik om te vergroten...