Je kunt weer omhoog en opnieuw je route zoeken, als je voorzichtig loopt kun je eigenlijk niet vallen want je ziet het hout wegvallen voordat je erzelf door heen zakt. Succes!
Tip doe het met ze 2en als er 1 valt moet je hem gewoon laten liggen de andere kan gwoon doorlopen als 1 van de 2 de overkant haalt is het gelukt. De andere spawnt gewoon weer naast je net als bij alle levels.
Als je goed kijkt zie je aan het begin van je reloadbalk (dat witte balkje) een piepklein stukje dat iets witter is. Als je precies op dat moment reload, dan hoor je meestal "owyeah" ofzo Als je dat een paar keer achter elkaar lukt, dan krijg je *dacht ik* de achievement Reload in a Row. :b:
ik zit vast bij het punt dat je zon mannetje naar buiten moet lokken en je hem dood moet schieten met die hammer. Maar hij doodt me steeds en ik wet niet hoe ik naar buiten kom?
Is dat niet Act 1 met die berserker? Je moet dan ervoor zorgen dat je voor die deur staat en dat ie dan op je af komt rennen en jij snel wegspringt zodat de deur open wordt gebroken...doe dit totdat ie buiten is dan kan je hem met die gun pakken!
Als je 2 pagina's terug zou kijken zie je dat daar 2 sites gepost staan waar deze "cog tags" te vinden zijn. graag gedaan hoor
Je moet dit in totaal 3 keer doen (3 deuren moet hij breken) en je moet hem 2 keer raken met de hamer.
Haperingen? Waar zie jij haperingen dan? Heb hier nergens last van gehad. In het hele spel ben ik trouwens nog niets tegengekomen.
Vandaar ook Na twee of 3 keer dood door die vleermuizen ben ik maar gekapt met zoeken... Maar waar ligtie dan??
Als ik al die filmpjes bekijk over RAAM op het internet denk je van zo dat is easy, en dan ga je het zelfde doen maar dood wil die #@$#$ niet gaan. Maar goed geef niet op
ik ben in ACT 4, bij dat huis, ik ga uit het huis en dan staan er 2 met een rockte launcher, daarna komen er meer. Maar voordat ik die dood heb is me missie voorbij omdat ik dan dood ben . Maar hoe moet je zo snel naar die APC ?
Ik krijg RAAM gvd met geen mogelijkheid dood. Wordt het spuugzat om elke keer die cutscene van RAAM te zien alvorens ik tegen hem kan vechten. IK ren elke keer heen en weer van blokkade naar blokkade. Ik krijg hem maar niet dood!