Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer had je hem besteld? Er stond een paar weken geleden dat ie nog niet uit was (taking pre-orders soon) en nu is ie 'out of stock' bij Play Asia.
     
  2. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem in sept al besteld als pre-order en toen ik pas keek stond er eerst idd nog geen price en daarna taking pre-orders soon. Heel vreemd dus ...
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Goed nieuws! :cool:

    Nog een paar nachtjes wachten en dan kan ik mij ook verdiepen in Tony Hawk's Project 8! ;)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand.. hoe dat zit met die 500.000 point combo??? want in career unlockt die m niet als ik dat hoger scoor..

    en nog iets.. je hebt een achievment voor 140.000 te grinden en manual, maar nu heb ik bijvoorbeeld bij manual, 20000.5... maar juist die 20000 moet 140000 worden zeker??
     
  5. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten wel veel glitches in, heb mijn exemplaar alweer terug gebracht. Ben niet de enige online zuigt het aan alle kanten 10x. Als ik online ga crashed mijn xbox360, hopelijk zal mijn nieuwe exemplaar dat niet hebben. Anders kunnen die klootzakken bij Activision met een patch komen. Betaal niet voor een spel die het half doet
     
  6. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Freeskate dan High score combo kiezen
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij werkte de online optie wel gewoon goed, dus hoop dat het bij jou straks opgelost is.

    En inderdaad die 0,5 en 1 miljoen moet in de free skate. En yup dat moet idd 140000 worden ;)
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    wow **** dan moet ik nog wel aardig wat manualen en grinden :p

    nog een paar andere vraagjes :
    is het mogelijk om in ook die andere levels te free skaten?? ( want als ik dat doe, kan ik alleen in dat gebied skaten waar je begint.. dus hekken zijn gesloten )
    is er ook een zaakje waar je nieuwe kleding kan KOPEN voor je gastje??? ( want in skateshop zijn het alleen pro tricks en decks, maar geen kleding )
    zit er wel een park editor of zo iets in de game?? ( dat je gewoon lege vlakte park kan maken zoals voorgaande delen )

    hopelijk weet er iemand of meerdere een paar antwoorden... het liefst natuurlijk allemaal ;)
     
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    - je kan levels kiezen bij het begin van free skate, maar je kan niet de hele stad in een keer.
    - Kleding kun je halen "your room" die staat onder opties en je kunt ook in de suburbs naar "your room" in een soort van garage.
    - nee helaas niet, je kunt wel pleinen in de stad editten met wat kleine ramp /rails. dit kan je doen bij een Hamer icoon.
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten ik kom de school niet binnen. Hoe krijg ik die piraat daar weg?
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zorg er voor dat je Rank omhoog gaat je krijgt dan vanzelf bericht van een nieuwe missie en dan gaat die bewaker weg en het is geen piraat yaharrr ;D
     
  12. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook al cheats voor deze game zoals perfect rail ?
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de demo al is een keer ongeveer 1.200.000 gehaald, is niet zo moeilijk met gewoon in een leuke half pipe telkens een backflip te maken een heel veel flips en grabs doen enzo en dan als je beneden komt een Revert een gelijk manual en dan aan de andere kant weet hetzelfde doen enz.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik alle pro challenges heb gedaan ( en dat heb ik gedaan ) dan krijg ik per pro een achievment... maar nu heb ik ze dus alemaal gedaan maar unlockt die die achievment niet van '' all pro challenges completed '' .... weet iemand hoe dat zit?? of moet je daar nog iets extra's voor doen? p.s. ik heb niet die van tony hawks gedaan... omdat die er niet is, of nog moet komen, want vor hem is geen achievment... maar wet iemand het probleem?

    alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    @meteorwings

    Je zult nog een pro challenge van Tony Hawk zelf krijgen om pro te worden in Project 8. En als je die gedaan hebt zul je de archievement krijgen dat je alle challenges van de pro's hebt gedaan.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gedownload. Ik weet niet hoe het met de echte game is, maar ik vind het niks. Ik vind in ieder geval dat het er niet veel op vooruitgegaan is sinds THUG.
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iedereen last van de framerate, ook de HDTV mensen.........

    het verneukt voor mij echt het spel, ik erger me er aan
     
  19. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn monitor had ik het gevoel dat het minder was, maar kan ook puur gevoelsmatig zijn :)

    Het is inderdaad niet fijn, maar ik ben er toch aan gewend geraakt.

    Hopelijk komt er nog een fix om het te verbeteren ... en zorgen ze ook nog voor een spectate mode online. Dat is namelijk iets wat ik toch wel enorm mis.
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje...

    heeft iemand die site waar je die secret achievments kan vinden??? of kan iemand ze posten, dan weet ik wat ik ongeveer moet doen daarvoor als ik ze wil ;)

    alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina