Ik wil echt dit spel blijven spelen. Moest gewoon Insane hebben ik wil eerst alles on de Single Player halen en dan pas ga ik lekker Online en zie ik wel wat ik krijg. Ik ga nu voor: - I Can't Quit You Dom - For the Fallen - Clusterluck
ik heb deze game al vanaf 13 nov (import versie) En hij zit er nog steeds in! Heb de SP 2x uitgespeeld waarvan de 2e keer op insane. En de MP blijft me ook nog steeds boeien. Deze game is gewoon de shit! alleen heren van epic,volgende keer graag 8 acts in SP,een boeiender verhaal en wat meer multiplayer modi! Voor de rest ben ik een gears of war junk!
als ik ff xbox, doe ik ook GoW, heb act 1,2 en 3 op hardcore gehaald, ga morgen aan 4 beginnen, en vind het nogsteeds erg vet. speel ook wel wat potjes online, en dat gaat ook wel lekker, wil de 100 chainsaw kills achievement ff halen
Oh dit spel zit er natuurlijk in vastgeroest. Nee jullie kennen me misschien wel een beetje. Ik wil eerst alle achievements proberen te halen. Ik doe het wel rustig want ik geniet natuurlijk volop. Het geeft me gewoon een relaxer gevoel als je alle achievements hebt en dat je hem dan echt hebt uitgespeeld.
Als ik een half uurtje GoW heb gespeelt heb ik het wel weer gezien voor een dag. Ik heb totaal niet de drang om door te spelen omdat ik het niet spannend vind. Het is dus niet het enige spel wat ik nog speel.
Ik speel redelijk veel GoW maar Pes6 komt er minstens zo vaak in bij mij.. en Dead rising moet ik ook nogsteeds echt aan beginnen (dead rising in dezelfde week als GoW gekocht). Ben wel pas bij act 2 omdat ik veel mp speel. Maar komt met name omdat ik wacht tot een vriend van mij de 360 met gow koopt/krijgt (sinterklaas) zodat ik die met hem samen kan doen.
Gears of War blijft leuk,maar toch verlang ik ook naar Viva pinata en Blue Dragon,want alleen maar schieten is ook saai,naar een paar uur.
Ik speel ook alleen maar GoW. Singleplayer al bijna niet meer, MP is veel leuker! En ik ben nu de Demo van Lost Planet Multiplayer aan 't downloaden, die ik dan nog wel zal spelen. Maar GoW blijft er bij in ieder geval nog wel even in. Het enige waar ik me aan erger is dat rare gedoe met die Chainsaw op Live.
mwa ik speel tussendoor ook nog wow... heb heel even CoD 3 gecheckt maar gow ging weer vlug me box in!
Zojuist Gears of War op Casual uitgespeeld. Zodirect verder op Hardcore. Misschien even co-op'n ofzo.
Das idd best wel vaag maar de singleplayer is zeker leuk alleen is de MP idd leuker vooral als je met NL-only speelt of niet willem.