Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Is bij jullie live nu ook down? Baal er echt van ik zat nu net zo graag GOW online te spelen :)
     
  2. D-uke

    D-uke Guest

    ik heb gisteren een nieuwe headset gekocht (met draad) en ik dacht dat hy het goed deed (als ik via xbox live met iemand chat dan hor ik hem duidelijk en hij mij ook) maar als ik in een team zit (met Gears of War) dan horen zij mij wel maar ik hun niet... wat is er mee aan de hand??
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de Xbox Live Test en kijk of je NAT op "Open" staat.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij Gears of War is het zo dat als je alleen over bent in het potje dat je niemand meer hoort. Dit omdat ze dan kunnen zeggen waar de tegenstanders rondhangen. Misschien bedoel je zoiets, of heb je het altijd onder de multiplayer?


    Licht live er bij jullie ook uit?
     
  5. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    is het nou zo dat als er een nieuwe patch is for een game deze automatisch wordt gedownload als je het spel opstart?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan binnenkort de xbox 360 aan te schaffen. Maar ik zou geen Nederlander zijn als ik niet op zoek was naar een mooie aanbieding. Heeft iemand nog een mooie aanbieding gezien? Hier bij mijn plaatselijke speelgoedwinkel kan ik de 360 premium+pes 6 voor 430 euro kopen.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

    Ik zet zonet mijn xbox 360 aan en laat hem naar het dashboard gaan. Daar aangekomen hoort uit automatisch mijn profile te laden. maar dit deed hij niet en de sign-in button gaf aan dat er maar 1 profiel op de HDD stond, terwijl dit er normaal 2 zijn. dus ik ga naar memory en naar gamer profiles. Hier staan er wel 2. Echter bij de mijne staat: corrupted profile en het enigste wat ik er mee kan doen is verwijderen...

    Weet iemand hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen?
    alvast bedankt

    Ja maar heb ik mijn oude savegames nog wel dan? Heb niet bepaald zin om ALLES opnnieuw te doen...

    Stel dat ik dit doe... kan ik dan mijn oude savegames misschien nog terughalen dmv een memorycard? of is die niet nodig?
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Profiel verwijderen en vervolgens Recovery doen via Live.
    Met je savegames gaat niets gebeuren, als het goed is. :)
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Graveheart _O_ ik hou van je!! het werkt!! woehoe was ff bang alles kwijt te zijn
    DANKE!
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sure dude, better get in line!

    Whehe, graag gedaan hoor.
     
  12. TMCrimeZ

    TMCrimeZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vragen over de xbox360

    Hoi,

    1. Ik heb sinds gister een xbox360 en vroeg me af of meerdere mensen last hebben van een controller waarvan de linker analoge stick piept bij het bewegen.

    Ik vind het namelijk een beetje irritant tijdens het gamen.

    2. Kan je muziek van je mp3 speler op de hardeschijf zetten?

    Ik sloot mijn MP3 speler aan maar ik kon geen optie vinden om de bestanden over te zetten naar de hardeschijf.

    alvast bedankt.
     
  13. tigrapimp

    tigrapimp DUTCH KILLING SQUAD

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    1 mischien komt dat door dat hij nieuw is

    2 nee niet op je harde schijf alleen via je mp3 speler je kunt wel gewone nummers op de harde schijf zetten
     
  14. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede TV tuner of wat het ook is , zoits waarmee je tv kan kijken op je monitor zou heel handig zijn voor mij maar ik wil wel een degelijke die mooi beeld geeft ...
     
  15. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag wat problemen met mijn xbox360, als ik ongeveer 10min aan het spelen ben hoor ik 2 tikken uit me xbox360 en dan slaat me xbox360 vast..

    Als ik dan me xbox360 uit zet en weer aan doet me xbox360 het weer, maar kan niet verder waar ik was gebleven, waar kan dit probleem aan liggen?

    Warmte misschien? Stof? Enig idee?
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem eens op een kastje ofzo, soms kan vloerbedekking wel eens kwade dingen doen, maar het klinkt niet al te best:eek:
     
  17. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft nog nooit op de grond gestaan, altijd in een kast of op een kast, nooit de vloerbedekking aangeraakt..

    Ga hem morge denk ik flink stoffen, en kijke of me xbox360 blijft werken!

    Het vreemde is, de lampjes blijven ook gewoon groen branden, geen ring of dead! :mad:
     
  18. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook bij 1 van me controllers, daarom speel ik ook meestal met die andere maargoed het hoort niet zo natuurlijk maar is wennen hopelijk gaat het overO-)
     
  19. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje siliconen- of teflonspray d'r tussen spuiten ;)
     
  20. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is volgens mij al een keer gesteld maar kan het antwoord nergens meer vinden :

    Ik zag bij de intertoys een halo2 pakketje met xbox live (niet de 360) maar kan ik dat xbox live abonnement ook op de 360 gebruiken???

    Grtzzz Jesse
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina