Beste Mensen, ik heb onlangs een Xbox360 gekocht. nu ben ik aan de gang met xbox live en ik las dat je daarvoor perse een harddisk nodig hebt van xbox. Is dit echt nodig? (als je bijvoorbeeld maar maximaal 5 spellen speelt) Moet deze perse van xbox zijn? of kun je ook gewoon een externe harddisk eraan koppelen? ik neem aan dat deze harddisk op usb werkt? dus een gewone externe harddisk moet toch ook werken dan?
je hebt geen Harddisk nodig om op live te kunnen spelen. en er is, zover ik weet, geen mogelijkheid om een externe HDD aan te lsluitne. het moet dus die van microsoft zijn.
Om op xbl te gaan ben je wel iets nodig om je profile op te zetten. Je kunt dus ook een XBOX 360 memory unit kopen.
Dat heb ik al, en dat werkt dus ook. maar er wordt aangeraden een harddisk erbij te nemen. momenteel speel ik alleen FIFA07. en op dit moment is er nog 50 MB vrij. ik vraag me af in hoeverre die harddisk echt nodig is. en of dit perse die van microsoft moet zijn.
Je HardDisk moet wel van Microsoft zijn! Er zijn namelijk nog geen andere hardeschijven die op de Xbox 360 passen. Voor een spel kun je nog wel doen met 50 MB denk ik... Maar wanneer je straks misschien filmpjes of demo's wilt downloaden van The Marketplace kom je al te kort. Dus als je je actief op Xbox Live wilt begeven, is een HD toch wel aan te raden!
eigenlijk is ie alleen maar nodig om demo's en trailers te kunnen downloaden. er is maar 1 game waarbij je ECHT een HDD nodig hebt, en dat is Football Manager 2006.
Een HDD heb je pas nodig als je demo's, XNA games, Acarde en/of trailers wilt downloaden. Er is op dit moment alleen één HDD teverkrijgen en dat is die van Microsoft.
Tja, ik weet niet in hoevere je gebruik gaat maken van xbox live? Wil je Demo's/Trailers en andere dingen gaan downloaden raad ik je toch echt aan een HDD te kopen. En er is nu maar 1 harddisk te krijgen (ik heb geen andere gezien) en dat is die Microsoft.
Er is nog één andere. Een SATA-schijf. http://www.xboxhome.nl/products/hardware/alle-hardware/datel-xsata.htm
je krijgt toch alleen die blauwe tussenstuk, daar zit de harde schijf daarboven op toch niet bij? Iig is een harde schijf aangeraden. Games slaan ook hun 'cache' daarop wat je dus scheelt in laadtijden. Daarnaast wil je later echt wel maps/trailers downloaden en dat gaat je echt niet lukken op een memory card.
Zijn de updates van spellen eigenlijk groot? Want als je spel niet de laatste update heeft wordt xbl gedisconnect. En als je dan geen ruimte voor updates hebt.. Maar ik heb geen idee hoe groot updates zijn
Ok, maar wat voor aansluiting heeft de harddisk naar de xbox? is dat gewoon usb? Zoja, wat is dan de reden dat alleen de harddisk van microsoft zelf werkt?
nee is een aparte connector die nergens anders voor gebruikt wordt kan je ook zien als je klepje van je core afhaalt aan de bovenkant
tevens is de xbox HDD apart gepartioneerd en heeft deze een unieke sleutel om met de de 360 te kunnen praten
andere topic's hierover werden gesloten met de tip het hier een s te proberen. Ik heb een externe hdd gekocht om via de usb-poort te gebruiken voor muziek en films enz. nu is het probleem dat de 360 deze niet vind. Er staan al bestanden op, iemand zei dat hij als FAT geformateerd moest worden in plaats van NFTS. Hoe doe je dit? Als ik hem wil formateren kan ik alleen NFTS kiezen. Nog andere tips?
dan is je hdd niet geschikt.. hij moetnamelijk fat geformateerd zijn. misschien kan je hem met een ander programma wel fat formateren?