Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vanmiddag 2 potjes tegen Coolo gespeeld...2 keer met 2-1 verloren, 1 keer na 120 minuten en de andere keer na gewoon 90...

    Maar t had wel anders kunnen gaan zeg, als ik die kansen normaal had geschoten want omg wat was ik scheef zeg...

    En wat jij kan met c. ronaldo....is echt niet normaal:p :)
     
  2. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren wel leuke potjes jah :thumbs: maar moet zeggen ik miste ook veel kansen |:- maar dat is voor mij normaal ik heb sommige wedstrijd echt moeite met scoren terwijl ik wel veel beter ben :'-( Het staat nu 2-0 voor mij kijken of je volgende keer van de nul afkomt :): Cya
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Wat zei je over het NK dan ?
     
  4. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vinden jullie FiFa 2007? eigenlijk spelen is het een goede game beter dan z'n voorgangers , en hoe is het managers systeem ,? kan je ook online met manager ?
     
  5. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooooo irritant stond ik met 3-1 voor tegen Arielito21(loser) (momenteel nummer 1) sluit die debiel het spel af in de 87 min grrrr :mad: Vraag ik waarom die dat deed zeg die "je hebt geluk dat je tegen mij mocht spelen, want ik speel nooit tegen mijn eigen team ManU" wat een mafkees. He mars dat is pas een bug dat ik die wedstrijd niet eens op mijn naam kreeg en dat gebeur laatste tijd echt vaak, je bent gewoon bang om meerdere doelpunten te maken, want anders doen ze het weg en win je die wedstrijd ook niet |:-

    Op de gameplay heb je toch alleen een toernooi van fifa world cup en niet fifa 07?

    Het is wel een gruwelijk spel alleen echt jammer dat die bugs erin zitten, maar die paar bugs na is die wel echt vet om te spelen. En de manager mode is ook wel goed heb ik gehoord, maar heb het zelf nog niet gedaan.
     
  6. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook tegen een TE triest persoon gespeelt...met 4-0 verloren, echt 4 keer een rb schot :mad: wat een enorme bug is dat toch:mad:
     
  7. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dan ik speel niet zoveel maar heb ook het iedee dat iedereen makkelijk scoort
     
  8. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja scoren kan ik ook wel alleen er zijn een aantal plaatsen vanwaar je schot met rb altijd raak gaat, de keeper duikt er dan een beetje nep onderdoor...Hij was geloof ik 1600 ste ofzo, ik heb em als avoided player gedaan (iemand een idee wat er dan gebeurd?), want zo is de game gewoon niet leuk:mad:
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het (heb t spel niet) erg jammer van die bugs!!
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Het spel blijft nog wel leuk hoor. Ondanks die zooi
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat ben ik met je eens:)
     
  12. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Bugs zijn morgen toegestaan. Deze werden afgelopen weekend ook in Brussel gebruikt tijdens de Belgische kwalificaties.

    Ook finalisten uit de UK gebruiken zorgvuldig de bugs.

    Iedereen opgelet:

    Alle FIWC deelnemers hebben een mail gehad met een uitnodiging erop.
    Indien je deze mail niet hebt gehad, dan krijg je als het goed is vandaag of morgen nog een mail, waarin staat dat je niet mee mag doen.

    Men zegt wel dat je op de gameplay naar de stand kan komen, om lege plaatsen te vullen.

    Ik ben in iedergeval van de partij, en ben benieuwd wie er nog meer komen.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    wat is dat nou voor drama zooi bugs mogen wel
    ik ben er morgen gewoon bij overigens
     
  14. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    alle jaren dat ik FIFA speel op het hoogste nivea, hebben ze maar een paar bugs aangepakt.

    Met FIFA05 was het gebruik van OTB.
    en aan het einde van het jaar hebben ze de pass/kop bug afgeschaft.


    En bij alleen fifa's was het verboden om vanaf de aftrap te scoren.

    Alle andere bugs, ja dat zijn er veel, waren toegestaan.

    Sommigen mensen zeggen dat bugs door fifa komt, en niet in bijvoorbeeld andere voetbal games zitten. Maar dat klopt niet helemaal. Je hebt bij FIFA een grote harde kern prof spelers, die altijd de bugs zoeken, uitvinden.

    Zie het als een soort hackers die security leeks zoeken in windows.

    Ik ben dan ook van mening dat bugs altijd zullenm blijven bestaan.

    MAY de best BUGGER win.
    het gaat tenslotte om 2000 euries :)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    leuk man jij gaat dus met bugs spelen :emo:
     
  16. Bjorn1983

    Bjorn1983 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas echt triest is. Mensen die normaal spelen en pas als ze achter komen iedere bal met RB gaan schieten. Dat zijn pas echt zielige figuren, zo van ik kan niet winnen maar ik naai je toch|:-
     
  17. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer zo ver mogelijk te raken.

    Al ben ik een natiohnale PC FIFA07 speler, moeten zondag weer aantreden voor de nationscup, eens zien hoever we met TEam-Nl kunnen komen
     
  18. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar de gameplay geweest was wel dik \o/ wel jammer dat die fifa toernooi morgen is ik had er toch wel graag aan mee willen doen :'-( maar moet morgen helaas zelf voetballen |:- Vandaag had je wel PES toernooi en dat was volgens mij niet echt op hoog niveau =( aan het eind had je nog de tmfgameawards, maar daar ging echt alles fout met beelden, geluid etc. wel veel gelachen :lol: al met al was het toch wel een geslaagde dag op de gameplay :thumbs:

    Willen jullie ook posten morgen wie de NK dan heeft gewonnen :) Misschien win jij hem mars zonder bugs te gebruiken, dat zou echt knap zijn ;)
     
  19. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    zonder bugs win je vandaag niet, in brussel won ook de beste bugger.

    Maar we zullen vanavond ff verslag geven. en ik zal foto's maken.
     
  20. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste bugger, ook echt iets om trots op te zijn...
     

Deel Deze Pagina