Xbox360 Quick charge kit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door E-lite Victoria, 24 nov 2006.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit precies? ik weet dat je er mee op kan laden maar krijg je er verders niks bij?
    en hoe werkt t? stop je 2 accu's erop en hij laat op of niet?
    vast bedankt!

    Edit na 4 jaar:

    [​IMG]
    Dit is dus de Quick Charge Kit, verkrijgbaar in 2 kleuren en uitermate geschikt om 2 accu's tegelijk op te laden. Bijgeleverd is 1 accu als ik me niet vergis. Hoe hij werkt? Stop 'm in je stopcontact, accu's erin en laden + wachten maar...

    ...Komt tijd, komt wijsheid...
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Misschien dat het handig is als je gewoon op Google zoekt, dan vind je namelijk wat info. Je krijgt als het goed is 1 accu bij de quick charger, je kan er 1tje opladen, dan duurt het 2 uur, of 2 tegelijk, duurt het 4 uur.

    Google the rest.
    Budgetgame the price!
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja een slechte variant van de play-and-charge, maargoed
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat ben ik niet met je eens. Een zeer goede oplossing naar mijn mening, je blijft namelijk draadloos! Ik vind de play and charge kit maar een slechte variant. Heb je draadloze controllers gekocht, moet je weer opladen met een draad, ben je weer niet draadloos! Oftwel ik vind de Xbox360 Quick charge kit een zeer goed stukje hardware waar je 360 niet minder van wordt!
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me ook altijd af of dat ding de moeite waard is. Het is dan wel draadloos. Maar van de andere kant kun je ook niet gamen tijdens het opladen zelf. Dat kan wel met de Play & Charge kit.

    Maar hij lijkt me wel weer handig omdat je hem geloof ik in het stopcontact steekt toch?

    Met de play en charge kit blijft je xbox namelijk in slaapstand opladen als je hem uitzet. En dan maakt hij bijna evenveel lawaai als dat hij aanstaat. Dat vind ik dan weer een nadeel van de Play & Charge kit.
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zou liever een Play and charge kit gaan halen.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja jongen maar je kunt niet gamen als dat ding aant opladen is, dus stel je controller is plots op dan moet je meteen stoppen, en dat is waardeloos
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een . :+
     
  9. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel gamen met een play en charge kit terwijl deze aan het laden is via de 360.

    Zelf gebruik ik de charge kit i.c.m. mijn pc.
    Als ik achter de pc zit dan gebruik ik de 360 toch niet en aangezien ik dan toch de pc aan heb staan kan die via de pc opgeladen worden.
    Werkt perfect.
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Vwt! dan ga ik dat in vervolg ook eens testen!
     
  11. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je niet te testen, het werkt gewoon\o/
    Het is gewoon USB met 5 volt :D
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    het beste is gewoon een oplader en AAA batterijen. Koop 2 extra batterijen zodat je reserve hebt wanneer een paar op is. Blijf je altijd draadloos en nooit zonder batterijen. En goedkoper :D
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    360man, heb je de andere posts ook nog gelezen?
    Doe dat ff ;).

    Trouwens, het zijn AA batterijen ;)
     
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een quick charge kit kopen, ik heb hem zelf ook en als je gewoon na het spelen je accu erin doet zit je altijd goed ;) Hij kan iets van 20 uur spelen, ga je dit ooit doen??? Waarschijnlijk niet dus je kan hem er gewoon indoen na het spelen, max 2 uur wachten en je kan weer vooruit.
     
  15. winnieandbuzz

    winnieandbuzz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervan uitgaande dat je al een accu hebt bijgekocht heb je twee accu's: een op de oplader en een om mee te gamen.

    En op langere termijn is dit een stuk goedkoper dan batterijen en zeker beter voor het milieu.
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een quick charger en een play and charge kit maar ik gebruik de quick charge kit toch vooral...
     
  17. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde als jij, beide chargers. Ik gebruik overigens ook bijna alleen de quick charge kit.
     
  18. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nog te denken welke ik neem. Maar zoals ik hier lees is de quick charge kit beter. Ik denk dat ik die maar neem
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet wat iedereen toch moeilijk doet met die oplaadingen van microsoft. Je kunt toch net zoals ik oplaadbare batterijen gebruiken?? Dat is goedkoper, en handiger want je kunt ze gewoon om de paar weken in de oplader doen en dan kun je weer verder:)
     
  20. winnieandbuzz

    winnieandbuzz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet een kwestie van beter, het is een kwestie van gemak.
    Of: je koopt elke keer nieuwe batterijen voor de standaard batterijpack
    of: je koopt eenmalig goede oplaadbare batterijen met een goede oplader
    of: je koopt de play and charge kit, maar dan moet je het snoer voor lief nemen tijdens het opladen;
    of: je koopt de Quick and charge kit waardoor je wireless kunt blijven spelen (mits je een tweede batterypack hebt).

    Kom op mensen, zo moeilijk kan het toch niet zijn?
     

Deel Deze Pagina