Ik begrijp dat jij met Barca speelt? Zoals Rivanov terecht op de vorige bladzij zei is het een kwestie of een team bij je past. Val je altijd aan, of heb je juist moeite met scoren? Hoe verdedig je? Allemaal zaken die belangrijk zijn bij je teamkeuze. Kortom, past Barca bij jou?
Verder: De pijltjes zijn er in twee types: De blauwe, verdedigende pijltjes an de witte aanvalspijltjes.
Als een SB of WB een pijltje naar achteren en voren heeft, worden daarmee zijn
looplijnen aangegeven. Hij gaat dus nooit naar het midden, maar over de flanken voor- en achteruit, afhankelijk of hij verdedigen moet of aanvallen. Eigenlijk zijn de namen van die witte attacking-pijltjes verkeerd: Ze zouden looplijn-pijltjes moeten heten.
Als je verdedigend wat meer zekerheid wilt, moet je van AL e verdedigers de BLAUWE verdedigings-pijltjes op HIGH zetten en de WITTE looplijn-pijltjes op achteruit (dus naar het eigen doel).
Ik speel zelf vaak met AC Milan en speel dan 4-4-2 B1 , maar dan wat aangepast. Let wel, dit werkt prima voor MIJN stijl met MILAN en kan heel anders bij jou zijn.
Ik raad je aan veel met je team te spelen en experimenteren met pijltjes. Op LIVE raad ik je aan je backs niet te avontuurlijk te laten spelen want dan word je er regelmatig op de flanken uitgecountered.
Dit is in ieder geval al iets; heb je meer vragen dan zijn hier 'experts' genoeg om je te helpen
Hahaha kollosaal!
Klik om te vergroten...