Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik eerst wel eens goed gaan oefenen...... ik snap er geen flikker van, maar bak er online geen hout van. Zoals ik offline speel lukt het me totaal online niet. Alsof ik veels te zenuwachtig speel (ik zou bijna zeggen, te "fifa-achtig" als je dan misschien begrijpt wat ik bedoel). Ik heb nu 6 potjes online gespeeld en nog niet 1 gewonnen. Of ik me schaam??? Wat denk je zelf.. :'-(

    Maar zodra ik weer op mijn oude PES niveau terug ben ga ik me zeker aanmelden! :thumbs:
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken de site wel maar wil met iets kleiner beginnen. Daarbij nog actief zijn op nieuwe forum zal niet meteen lukken voor mij. En als je al de aantal leden bekijkt ga je toch vaker moet afspreken en dit kan ik niet garanderen. Vandaar dat ik hier iets voorstelde. Een stuk of 6 à 10 leden.
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    offline bak ik er geen drol van, sta heel de tijd continu op een van de laatste 3 plaatsen van divisie 2 (2e zeisoen ben ik nu) maar ik kan beter spelen tegen no. 1 en 2 dan nummero laatst.... frustrerend dat ik moeite heb met aanvallen en ik vind het lang niet zo verslavend als voorgande delen... (komt ook wel omdat ik veel verlies:p)

    maar online sta ik wel aardig, 1 potje gewonnen en 1 x gelijk...
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt ook zoveel:emo:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ranking zegt niet zo veel als iedereen denkt. Mede door de cheaters kun je er geen pijl op trekken!
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut! Net verloren, daar gaat mijn winning streak van 11 potjes :eek:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist met 3-0 gewonnen van een Spanjaard. Mede door een wonderschoon doelpunt van Michel Salgado. Diagonaal schot van buiten de 16, onderkant lat in de kruising! :cool:
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zojuist 7-1 gewonnen van een duitser doet altijd deugd hehe.
    maar wat me opgevallen is tijdens een onlinematch is wanneer is scoor het spel hapert. hebben jullie dit ook.
    dus enkel als ik scoor en enkel online
     
  9. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het soms met de aaval dan lijkt het net of ik in slowmotion voetbal.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik niet, het is enkel haperen als ik een goal maak of de andere speler
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je spelers die je gekocht hebt met je team ook online gebruiken?
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook en als er afgefloten wordty van een helft of wedstrijd
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nop...
    Beetje gevoelig voor Cheaters. Ofjah, cheaters wil ik niet zeggen...

    Maar je kunt dan je eigen super team samenstellen, en is dus niet echt leuk :)!
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk het beste team? ik zie bijna iedereen met manchester spelen, zelf speel ik echter altijd met arsenal :p
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het beste team is het team waar jij het lekkerst mee kunt spelen! :)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zie dat jij zo nu en dan ook wijsheden verkondigt, Rivanov ;)
     
  17. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke taktiek gebruiken jullie online? Gewoon de standaardtaktiek van de ploeg waar je mee speelt? Of een eigen aangepaste taktiek?

    Ik ben aan het zoeken naar een taktiek die me goed ligt, maar vind het moeilijk.
    Ik twijfel tussen een 4-4-2 en een 4-4-3. Zeker dus met 4 achteraan!

    4-4-2 heb ik geprobeerd met 2 verdedigende middenvelders en dan de 2 aanvallenmiddenvelders op de flanken. Taktiek ligt me redelijk, maar ik mis dan soms de "nummer 10".
    Kheb dan ook al geprobeerd met een ruit in het middenveld, met dus 1 VM, maar dan ben ik verdedigend soms te zwak. 3 aanvallers is eigenlijk super, maar dan mis ik iemand op het middenveld...

    Iemand tips/raad? En werken jullie met die pijltjes in aanval? Werkt dat?
    Ik bekeek mijn taktiek bij Barca en zag dat de flankverdedigers in aanval zowel een pijl vooruit als achteruit hadden. Wat wil dit zeggen?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt ervan als je al 2 jaar intensief met jouw op Peslive zit. Dan komt die wijsheid vanzelf! :+
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik begrijp dat jij met Barca speelt? Zoals Rivanov terecht op de vorige bladzij zei is het een kwestie of een team bij je past. Val je altijd aan, of heb je juist moeite met scoren? Hoe verdedig je? Allemaal zaken die belangrijk zijn bij je teamkeuze. Kortom, past Barca bij jou?
    Verder: De pijltjes zijn er in twee types: De blauwe, verdedigende pijltjes an de witte aanvalspijltjes.
    Als een SB of WB een pijltje naar achteren en voren heeft, worden daarmee zijn looplijnen aangegeven. Hij gaat dus nooit naar het midden, maar over de flanken voor- en achteruit, afhankelijk of hij verdedigen moet of aanvallen. Eigenlijk zijn de namen van die witte attacking-pijltjes verkeerd: Ze zouden looplijn-pijltjes moeten heten.
    Als je verdedigend wat meer zekerheid wilt, moet je van AL e verdedigers de BLAUWE verdedigings-pijltjes op HIGH zetten en de WITTE looplijn-pijltjes op achteruit (dus naar het eigen doel).
    Ik speel zelf vaak met AC Milan en speel dan 4-4-2 B1 , maar dan wat aangepast. Let wel, dit werkt prima voor MIJN stijl met MILAN en kan heel anders bij jou zijn.
    Ik raad je aan veel met je team te spelen en experimenteren met pijltjes. Op LIVE raad ik je aan je backs niet te avontuurlijk te laten spelen want dan word je er regelmatig op de flanken uitgecountered.
    Dit is in ieder geval al iets; heb je meer vragen dan zijn hier 'experts' genoeg om je te helpen :)

    Hahaha kollosaal! :D
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik speel ML met Barcelona, maar online ben ik nog op zoek naar een ploeg die me goed ligt.
    Mijn spel is eigenlijk vooral gebaseerd op snelheid, dikwijls langs de flanken en dan voorzetten. Het is dus van belang snelle flankspelers te hebben en een of twee kopbalsterke spitsen. Maar tot hiertoe heb ik nog geen team gevonden die aan al die verwachtingen voldoet.

    En als ik je goed begrijp, is het beter de backs niet mee te laten aanvallen? Want daar ligt, aanvallend dan toch, dikwijls mijn sterkte. De backs die ook komen aanvallen en daardoor kan ik zeer dikwijls langs de flanken dreigen. Maar ik wordt idd regelmatig koud gepakt op de counter...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina