waar heb je hem dan besteld ? bij play-asia ofzo EDIT : al gezien in andere thread bij FRS raar eigenlijk dat het zolang duurt bij een gewoon nederlandse winkel en nog wel 1 van de belangrijkste en grootste
Ah who cares -.- ! Ik heb zojuist wel mijn mail gehad met mijn kortings bon!! Woohoo 32,50 euro korting op mijn volgende aankoop -.-
Ik kreeg eergisteren ook een glitch, geen probleem. Het was een rode balk aan de zijkant van de stoep. En het was geen bloed.
http://media.putfile.com/humiliation waar een paar gasten hard en leuk worden gePWNT door de clan waar ik in zit! ^^ ik zelf speelde natuurlijk ook mee met 3 andere friends van de clan... het is niet vanuit mijn camera positie en niet door mij gemaakt, maar door een andere gozer have fun!
Handig!! En meteor --> 1000064361 Xbox 360 Gears of War - XBox 1 verzonden Hij is onderweg Dus mijn tryout kan hopelijk snel
ok, maar die tryouts moet je regelen met lIIusion of purespartan daarzo,dan zeggen hun wel datum enzo enzo... dus tryouts gaat via hun succes! @ opgezwolle... ja, daar praatte ik toen ook over nadat die (4 keer ) gekilld was
Door dit filmpje ga ik het spel eigenlijk een stuk minder leuk vinden.... Vind het eigenlijk een beetje triest. Lijkt meer op 'echt' zinloos geweld dit.
Het is een spel!! Als je het verschil niet kent tussen realiteit en een spel moet je naar een kliniek ! Ik heb problemen met mijn headset Als ik in een private chat zit met gears of war doet hij het wel! Plug ik hem in tijdens een multiplayer match gewoon niet ranked (weet niet of dat wat uitmaakt!) En ik hoor niks van wat hun zeggen! Maar als ik praat zie ik wel op mijn tv dat icoontje van mij branden Help?
is wel geinig filmpje en tricker met dat headset volgens mij hebben meer mensen daar last van en licht dat aan het spel
Dat filmpje van de RAW clan is wel cool, alleen op zich wel beetje triest dat je ze dan net laat opstaan . Maar gewoon met z'n 4'en curbstompen of shotgun is wel mooi .
Das irritant als je ligt en sta je op knallen ze je weer neer -.- kunne zolang volhouden als je maar wilt En ik heb mijn headset ook weer aan de praat gekregen tijdens die match Ben toen wel gekickt omdat ik die gast zat verrot teschelden