Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    met de ranked matches heb ik ook problemen
    het duurt veel te lang voor je een room vol hebt, zit je daar soms 10min. te wachten... das gewoon klote |:- :confused:
     
  2. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem, word er gek van 8)
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er gewoon van de zijkant op afgerend en dat ding erop geplakt, ging redelijk simpel eigenlijk.
     
  4. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Rookgranaten gebruiken :)
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    het is heel vervelend met die ranked matches... het duurt een eeuwigheid. Met de player matches heb ik geen enkele problemen. Gewoon custom match en even kijken wel match de meeste sterren heeft...
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook pluspunten aan de game! Want ik wil hem wel graag maar als ik dit zo lees :'-(
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    de singleplayer is vermakelijk :9
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is veel te vet voor woorden! Oude Wolfenstein en nieuwe CoD Live!:thumbs: _O_
     
  9. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks de online verbindingsproblemen vind ik het de beste onlineshooter op 360!
    Tis echt dikke fun als je met 2 gelijkwaardige teams tegen elkaar vecht.
    En veel van de verbindingsproblemen zijn op te lossen door de poorten van je router goed in te stellen! Bij mij staan ze goed ingesteld en ik heb nog maar zelden dat ik niet binnen geraak in een server!
     
  10. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren gekocht, en het is echt enorm vet, ziet er enorm goed uit, speelt heerlijk, niet te makkelijk(ik speel op hard), en heel even online gespeeld, maar dat is ook wel vet (joinde een bestaande match en zat er in half minuutje ongeveer in). Ik heb nog niet echt minpunten gezien, maar genoeg pluspunten !
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  11. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Online vind ik hem ook echt dik. Zo'n gametype als war is echt heerlijk. Maar hoe gaat dat eigenlijk met clans op de 360 , is er ook een site zoals op de pc www.clanbase.com is waar een competitie word gehouden of hoe werkt dat online, heb nog namelijk niet op de xbox in clanverband gespeeld :)
     
  12. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ale een patch voor die multipalyer
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nope maar unranked heb ik opeens geen problemen meer met games joinen de laatste tijd, alleen nog wel met ranked mja wordt soon gefixed.
     
  14. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb unranked ook nooit problemen met joinen, zijn er nog mensen die us een potje willen spelen :9, add me gamertag (Kipzor) maar, of post hier jou gamertag zodat ik hem kan toevoegen ;)

    edit; in de singleplayer, heb net een stuk gedaan dat je in een auto moet rijden, met 2 man, naar je basis, en dat was erg vet!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  15. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voro dubbelpost, maar ik wil graag ff een ranked match spelen, voor achievements.. maar ik kan helemaal geen game joinen, quick match en custom match, maar ik kom altijd in een leeg iets, niet een volle server ofzo, klopt dit wel? of is het gewoon zo kutlang wachten 8)

    edit; na 5 min wachten kwamen er ineens 10 man bij, ga nu spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net een leuk potje Team Battle gedaan. Beide teams waren lekker vol en er werd goed gespeeld! :)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje als bukt en weer op staat dat het niet zo gaat als bij cod 2 heeft iedereen dat?
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ?:confused:
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    net weer effe een onwijze War gehad, 1 punt verschil gewonnen :) man man fucking spannned :) zat te shaken :D whehehe.

    In MP ownt deze game HARD!!!!!!!!!!!
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game sinds vanmiddag en even gespeeld. Een match online gespeeld, maar ineens was de helft weg... Was drie tegen een... Stom... Maar wel een supervet spel!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina