[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens de start post is het dus enkeld een probleem met de AV aansluiting maar ik vind het vaag dat dat spontaan gebeurt zoals ik al zei ik heb niet met de AV aansluiting gekloot of zoiets:{
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag wat problemen met mijn xbox360, als ik ongeveer 10min aan het spelen ben hoor ik 2 tikken uit me xbox360 en dan slaat me xbox360 vast..

    Als ik dan me xbox360 uit zet en weer aan doet me xbox360 het weer, maar kan niet verder waar ik was gebleven, waar kan dit probleem aan liggen?

    Warmte misschien? Stof? Enig idee?

    Hij heeft nog nooit op de grond gestaan, altijd in een kast of op een kast, nooit de vloerbedekking aangeraakt..

    Ga hem morge denk ik flink stoffen, en kijke of me xbox360 blijft werken!

    Het vreemde is, de lampjes blijven ook gewoon groen branden, geen ring of dead!
     
  3. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelukkig nog niet gehad dat er krassen op mijn cd zitten , al mijn cd's zijn brandschoon
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een foto van mijn Xbxox360.
    [​IMG]
     
  5. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx ;) Maar ik denk dat er inwendig iets kapot is gegaan. Ik zal hem moeten laten repareeren vrees ik. Gelukkig niet iets groots :)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je al een andere kabel geprobeerd ???
     
  7. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Joehoeeeeeeeiii!!!!

    Ik ben blij\o/ \o/ \o/ Net de supportlijn gebeld om te vragen hoe 't staat met de "repair status" van m'n 360, blijkt dat ie al verzonden is en ik em maandag kan verwachten!!!!

    Bel ik het nr. kies ik voor engels krijg ik zonder ook maar een seconde in de wacht te hebben gestaan een nederlander aan de telefoon:confused: (dus eentje die ook echt vloeiend nederlands spreekt ;) ) Is weer eens wat anders dan 10-45 minuten wachten en dan een duitser met een LOI cursus nederlands aan de lijn te krijgen!

    dus:
    zaterdag 11 nov. Xbox 360 overleden
    maandag 13 nov. naar MS gebeld
    dinsdag 14 nov. mailtje met labels ontvangen

    FRANKFURT,
    DE 17/11/2006 9:58 's morgens DELIVERY
    17/11/2006 6:44 's morgens OUT FOR DELIVERY
    17/11/2006 6:17 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/11/2006 3:07 's morgens DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 16/11/2006 8:19 's middags ORIGIN SCAN
    16/11/2006 2:47 's middags PICKUP SCAN
    DE 14/11/2006 4:49 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

    donderdag 16 nov. 360 laten ophalen en de volgende dag dus in (und so) Weiterstadt aangekomen

    Trackingnummer:
    Type: Pakket
    Status: In transit - Op tijd
    Vastgestelde aflevering: 27/11/2006
    Verzonden naar: NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 24/11/2006
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Status van uw pakket

    HERNE-BOERNIG,
    DE 25/11/2006 1:51 's morgens EXPORT SCAN
    25/11/2006 12:51 's morgens ARRIVAL SCAN
    FRANKFURT,
    DE 24/11/2006 9:44 's middags DEPARTURE SCAN
    24/11/2006 8:47 's middags ORIGIN SCAN
    DE 24/11/2006 1:03 's middags BILLING IN

    Dus als alles mee zit maandag 27 nov. weer terug!!! Dus precies 2 weken tussen het belletje en de terugzending.

    Nu natuurlijk wel even afwachten of 't allemaal goed gaat en wat ik precies terugkrijg (lees verschillende verhalen hier op 't forum).
    Maar ben op 't moment een blij man!!!
     
  8. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reserve 360 is dinsdag opgehaald zou het nu dan onegveer 10 dagen duren? en na hoeveel dagen kan ik eventueel bellen hoe het er mee staat ?
     
  9. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen woensdag gebeld en toen konden ze me nog niks vertellen, maar vandaag dus nogmaals gebeld en gehoord dat ie verzonden was:b: . M.a.w. gewoon proberen!

    Greetz G-J
     
  10. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reserve 360 is dinsdag opgehaald zou het nu dan onegveer 10 dagen duren? en na hoeveel dagen kan ik eventueel bellen hoe het er mee staat ?
     
  11. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 23/11/2006 10:16 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    23/11/2006 6:53 's morgens OUT FOR DELIVERY
    23/11/2006 6:00 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 23/11/2006 2:41 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 22/11/2006 12:47 's middags PICKUP SCAN
    22/11/2006 12:45 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 21/11/2006 4:58 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    Iemand weet wat ze bedoelen met returned to shipper? Dat het weer onderweg naar mij is, kan toch niet zo snel? :confused:
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat houd in dat microsoft de zending heeft ontvangen
    (microsoft is namelijk de Shipper)
     
  13. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had het net gelezen in dit topic, was eerst beetje lui om te zoeken. Maar bedankt in ieder geval! :thumbs:
     
  14. TnT

    TnT W00T!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik een van de weinige mensen was waarbij de 360 niet kapot ging.. maar helaas.. hij gaat spontaan aan en blijft dan open en dicht gaan.. Heel erg fijn.. Net of er iemand met het open/close knoppie zit te spelen continu..

    Net xbox support gebeld.. Krijg ik een of andere gast aan de lijn die heel onverstaanbaar engels spreekt.. Na veel moeite zo ver gekregen dat ze'm op komen halen van UPS..

    Helaas :mad: Ik had zo gehoopt me niet aan te hoeven sluiten hier :mad:
     
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zelfde status als jou alleen hebben ze hem bij mij al de 13de ontvangen
     
  16. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie met launch of net erna gekocht?
     
  17. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw xbox360 is op exact hetzelfde tijdstip gearriveerd als de mijne. Nu kunnen we eens kijken of er veel verschil in zit, tussen wanneer jij de jouwe terug hebt en ik de mijne. Goede test, zeker aangezien je hier heel veel verschillende antwoorden leest.}:]
     
  18. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een gereviseerde XBOX360 van iemand anders terug gestuurd krijgt dan kan je wel zo snel een console terugkrijgen.
     
  19. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou denk niet dat dat alleen is in het geval van een gereviseerde, heb al een aantal voorbeelden in vriendenkring gezien waarbij mensen een nieuwe of hun eigen xbox360 terugkregen en dat was destijds met ruim een week. Het hangt er ook vanaf hoe oud het apparaat is, de mijne is aangemeld als nieuw en dus doa. De medewerker gaf aan hier een aparte notitie voor te maken zodat er een "nieuw" apparaat afgestuurd zou worden, op mijn vraag of nieuw gereviseerd inhoud antwoorde de medewerker, dat ik een nieuwe ga krijgen die nog niet gebruikt of gereviseerd is of wat dan ook. Normaal gesproken in het geval van een doa of binnen 14 dagen na aanschaf kan je terug naar de winkel om daar direct een nieuwe te claimen, dat zijn ze zelfs verplicht. In mijn geval is het ook binnen de 2 weken, maar heb ik geen aankoopbon, aangezien ik deze xbox360 "gewonnen" heb.
     
  20. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus afhankelijk van hoe oud een XBOX360 is krijg je wel of geen nieuwe console terug ? Dat klinkt heel plausibel inderdaad. Maandag komt bij mij UPS weer langs om de XBOX360 op te halen, ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik een al of niet gereviseerde versie terugkrijg van UPS.

    PS, heb weer geprobeerd de XBOX op te starten MET en ZONDER de HDD, maar helaas blijf ik de 3 rode lampen krijgen, dus ook zonder HDD, oftewel die stuur ik niet mee !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina