Verrek wat is die casual makkelijk Dan ga ik toch op jullie advies af en begin wel op hardcore En dankje!! Hij is echt wel stoer die single Die filmpjes zijn bruut
Ik heb hem afgelopen zondag bij www.gcshop.nl besteld..dinsdag stond er bij orderstatus verzonden, nog niet binnen..Nog meer mensen die dit probleem hebben bij GCshop?
Kheb teveel intehalen Maar zal ik eerst gewoon single uitspelen solo en daarna co-op en online of andersom En casual is zo makkelijk Met hardcore ga ik regelmatig dood omdat ik tot nu toe alleen nog maar co-op heb gedaan en met wie ik deed alleen maar rushde Dus die mongool loop zo in battle! Mag ik hem terug halen en dan ga ik dus ook de mist in Ergste is nog als die persoon naast je zit
Wie heeft hier de CE versie in de normale FRS winkel weten te bemachtigen met of zonder pre-order? FRS legt nu het probleem bij Microsoft, die dus niet leveren.
Ik heb hem van FRS Kan je de bon laten zien Zodra ik de software heb dat je digitale foto`s op je pc kan openen Want hij vind die card reader niet bij mij
Wanneer had men hem binnen? En heb je die pre-order gewoon in de winkel gekocht? Ze beweren dat andere filialen hetzelfde probleem hebben, ik geloof die praatjes allemaal niet meer zo.
Gcshop is lang niet meer wat het was. Maak nu steeds vaker mee dat ze te laat zijn met verzenden, of ze hebben het spul nog niet eens binnen. Is ook de laatste keer dat ik daar wat bestel.
Hoezo? En als de winkel hem niet heeft gekregen? Met een pre-order was je verzekerd van een exemplaar. Toch?
ik heb de CE gewoon de 17de op kunnen halen bij de FRS met zo'n preorderkit, voor de prijs van een normale editie (55,-) \o/
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87789&page=5 check effe deze thread mijn laatste post want weet iemand wat ik moet doen!!
Nogmaals.... wat een KUT winkel is de FRS!!! Vandaag kwam ik wéér mijn GoW bestelling ophalen die ik op internet had gedaan. Nogsteeds niet binnen! Vorige week maandag mailtje gehad dat ie was verzonden, dinsdag nog 1. Donderdag daar geweest... volgens die kerel daar zou die vrijdag komen. Vandaag maar gegaan ipv vrijdag... was er dus niet! En die homogothic (was ie echt) maar lachen en debiel doen en de schuld aan microsoft geven...
Meerdere FRS filialen hebben hetzelfde probleem. Ze beweren nu inderdaad dat de schuld bij Microsoft ligt en het hoofdkantoor van FRS zou er druk mee bezig zijn. Ook hier dus vandaag geen CE. Echter, MrX heeft in een andere thread aangegeven dat Microsoft alles al lang heeft geleverd en ook de CE niet meer gaat leveren. Lekker vaag dus allemaal.
Effe misschien een domme vraag maar; Waar staat de C in CE voor? SE = Special Edition LE = Limited Edition CE = ???????????