Mijn shitlist:
- Myst III: Exile. Op de PC was dit nog een coole game, maar bij het porten naar de Xbox hebben ze volgens mij gewoon een hele grote zak kattenstront gebruikt. totaal onspeelbaar! En lelijk!
- Azurik: Dit spel hadden ze net zo goed Azuruk kunnen noemen. Zelden heb ik een ventje zo houterig in het rond zien klazen. Saaie levels en totaal slaapverwekkende gameplay. Kan me er nog maar weinig van herinneren, maar ik herinner me wèl dat ik het een waardeloze game vond.
- Red Ninja, End of Honor: Wat zeg je? End of Honor? End of enjoyment zal je bedoelen! Lelijk spel, intens crappy gameplay, duffe omgevingen en een cameravoering die zo gebrekkig is dat het me bijna een controller heeft gekost.
- Bloodwake: Sodeknets, ik wist niet dat games zo saai konden zijn. AB-SO-LUUT geen ene flikker aan. Het 'water' waar je met je boot overheen moest varen zag er niet uit en na een kwartiertje kreunen had ik er genoeg van.
- Pro Cast Sports Fishing: C'est fantastique: een game waarin er niets, maar dan ook wer-ke-lijk helemaal NIETS!!! gebeurt. Het hoogtepunt van de game is het moment dat je op de ejectknop ramt.
- Knights of the Temple II: Dit is 'm dan: de ongekroonde strontkoning op de Xbox! Ik vond K.o.t.t. deel 1 erg geinig (ook al kreeg 'ie vrij matige reviews), maar dit spel was gewoon zo ontiegelijk slecht dat ik de disc letterlijk in de vuilnisbak heb geflikkerd. Het hoofdfiguur was zo erbarmelijk slecht geanimeerd dat het leek alsof ze motion capture-techniek hadden toegepast op een bezemsteel met een kipfilet eraan vast gelijmd.
Maar goed, er is nog wel meer smerige kots uitgebracht voor de groene doos:
Fight Club, Celebrity Deathmatch, Bruce Lee: Quest o/t Dragon, Charlie & The Chocolate factory, Mike tyson's heavyweight boxing,Pulse Racer, Terminator 3 en natuurlijk elke 'Army Men' game.... En niet te vergeten de all-time classic "Kabuki Warriors". Godskolere, wat is er eigenlijk een hoop ranzige troep uitgekomen!
Gatverdamme, ik ga mijn handen wassen!
Laatst bewerkt: 25 nov 2006