Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Clickeh!
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die middelste van de secret achievments??? er staat niet echt een duidelijke beschrijving bij... kan iemand die uitleggen????
    en die ene van 1000 tokens, die moetj e zeker halen in story???

    alvast bedankt weer :p:)
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Is dit probleem nu opgelost? Heb namelijk precies hetzelfde. Bij mij hangt tie 2 van de 4 keer dat ik online ging! :'-(
     
  4. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Om my god! Respect voor de gasten die alles op sick halen.

    Alles in 1:59 halen voor die classic challenges, daar moet je echt wat tijd in steken.

    Btw nieuwe exemplaar maandag gekregen, nu vandaag weer thuis om te proberen. Online geen problemen meer, gelukkig :9
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij slaat tie 2 van de 4 keer vast online? zit dan wel 9 van de 10 x in een private chat? hij doet het bij jou dus nu beter?
     
  6. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu doet die het beter, maar 2 potjes gedaan dus zal later wel wat meer proberen
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen maar dat eerste level waar je begint in story, gedaan op sick-classic :p deed ik wel lang over XD... maar sommige goals had ik ook wel wat van gedacht.. ja dag... dan kon wel even wat minder.. dat is me iets TE sick!

    trouwens... komt die pro challenge van tony hawk als je op de 1ste plaats staat of niet???
    en kom je pas op de 1ste plaats te staan als je alles op sick hebt??
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubblepost....

    maar ik heb nog een vraag erbij... nu heb ik net die pro challenge gedaan van tony hawk om in die top 8 te komen, maar nog steeds die achievment niet van '' complete all pro challenges '' hoe kan dat??? krijg je er later nog 1 van tony hawk??
     
  9. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu vierkante ogen. Paar uur erachter gezeten, denk nog 3 pro challenges en dan die allemaal gehad.

    Doe alle andere challenges op PRO, sick kost me dan bij bepaalde teveel tijd en wil nog een sociaal leven overhouden + andere spellen spelen.

    Deze Tony is echt een stuk erger dan voorgaande. Eindelijk bij sommige opdrachten een uitdaging, tenminste op sick. Heb er daar maar een paar van gedaan, maar soms irriteert het zo erg.

    En die classics zijn opzich nog wel te doen op sick, alleen je moet gewoon de perfecte line hebben en dan flink oefenen.
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ben je bezig met dit spel? en heeft het een hoge replaywaarde?
     
  11. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Freeskate blijft altijd leuk, beetje gaps zoeken etc... ben nu 7uur ermee bezig.... kan nog ontzettend veel meer uur eruit halen als ik hem op sick ga doen. Is zeker wel een aanrader
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wil iemand ff vertellen wat er dan mis is.

    ben niet zo slim in al die gamers woorden enzo
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als ik het goed heb is framerate hoe soepel de omgeving om je heen beweegt. Een slechte framerate wil zeggen dat het beeld af en toe een beetje haperd. Someone correct me if I'm wrong, ben zelf ook niet erg goed met al die termen maar dit is wat ik heb geleerd. =)

    Zoals ik al eerder zei maar misschien niet duidelijk genoeg:

    Je bent nu Amateur Rang in Project 8 je zult nog een missie krijgen van Tony Hawk om in de top 4 te komen en dan krijg je Pro Rang in Project 8 dan heb je alle Pro Challenges gedaan. Succes ermee.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  14. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb nu van een maat America wasteland geleend, maar dit vind ik eigenlijk niet echt geweldig. Ik hoorde sommige mensen in dit topic zeggen dat het weer op de vroegere tony hawks leek. Moet ik dan denken aan tony hawk pro skater 1 of zo , dus dat je gewoon ergens gedropt wordt en je dan kan skaten of is dat ook echt dat er mensen lopen die een soort van quests hebben.
     
  15. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen. oppassen met je save games. ik save hem altijd voor ik hem uitzet. Dacht net ff snel een rondje mulptiplayer te doen, xbox aan, online spelen, na 10 min. terug naar menu, game gesaved over me normale save. CAREER MODE PLEITE!!! Ik ging ervan uit dat ie alles automatisch laadt als je een game start... niet dus... kan weer helemaal overnieuw beginnen...
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen over deze game... Zou m normaal gewoon gehaald hebben, maar is erg lastig in deze dure tijden met GoW, Vegas en CoD3... Gewoon ook voor deze gaan?
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het ook al gehad, dat was vrij klote.
     
  18. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een verschil tussen de xbox en de xbox360 versie van thp8 behalve op grafisch vlak???
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja:)
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Van een Bosschenaar moet ik dan dan maar gewoon aannemen he :)
     

Deel Deze Pagina