[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. maar dat gaat niet altijd even makkelijk.
     
  2. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, als er niet snel een patch komt om grenade plakken moeilijker te maken kap ik echt met de multiplayer. |:-
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook! in iedergeval met ranked want dit is echt niet leuk meer. net een potje gedaan waar het de hele tijd rush naar de granaten was en dan maar sticken, zo skill-loos =(
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad!:mad: en dan vind ik het dom van de mensen die zeggen "dan schiet je hem toch neer" , want dat is makkelijker gezegd dan gedaan. de afstand waarop je een nade aan iemand kan plakken is gewoon te groot.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat is toch leuk? Het is veel beter dan 2 campende teams. En iemand sticken doe je toch niet zomaar? Je moet eerst helemaal naar die persoon toelopen en dan nog weg zien te komen!
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje nadenkt zit je zo vlakbij iemand, er zijn altijd meerdere wegen om ergens te komen.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar dan zie je hem toch aankomen? Je kan ook gewoon van positie veranderen, dat is juist het leuke aan dit spel!
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan maximaal even snel zijn, het ene poppetje kan niet sneller sprinten dan de ander. als je er goed in bent heb je je tegenstander bijna altijd, je kan ze wel makkelijk meenemen in de ontploffing maar dan ben je nog steeds dood.
     
  9. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier meer mensen die last hebben van het feit dat ze na een chainsawkill niet meer van de plaats af kunnen en alleen nog maar rond kunnen kijken en draaien?
    Ik heb dit nu al een paar keer meegemaakt en heeft dit soms met lag te maken o.i.d.
     
  10. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed iemand ook bij mij. Hij was beetje verbaasd en daarvan maakte ik gebruik... HENGGGGG

    Geweldig _O_
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het met lag te maken heeft weet ik niet maar heb het ook al een paar keer meegemaakt:)
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie ze meestal ook wel aankomen, maar dan is het al te laat :+
    een keer een nade op iemand plakken is leuk 8) , twee keer ook:) , maar daarna niet meer =(.

    wanneer was die war nou? 9 uur? ik dacht 7 uur
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Fellows,

    als ik via het versus scherm zelf een game host, komt er niemand in... Ik blijf maar in mn eentje... Hebben meer mensen hier last van? Ik host gewoon een public game, maar er hapt niemand toe...
     
  14. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde. Kan wel een half uur gaan wachten, maar er komt toch niemand.

    Ligt toch niet aan je upload of wel?

    Heb hier 100kb/s upload, dus dat moet wel genoeg zijn lijkt me toch?:):
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon mensen inviten lijkt me;)

    En anders gewoon potjes joinen toch? En is het in custom match ook zo erg met die granaten, of valt het daar mee? Ik heb het spel nog niet, maar ik zou het graag willen weten.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het reuze mee vallen hoor :)
     
  17. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, dit is echt niet tof meer. Niemand gaat meer voor de sniper of de grenade launcher. Grenades all the way. :x |:-
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, het is best wel triest dat bijna niemand voor de skill wapens gaat. De meeste hebben geen idee hoe krachtig de snipers/grenade lauchers zijn als je een beetje skills hebt. Vooral de sniper, als je een perfect reload hebt ben je niet meer te stoppen!
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha...."Skill" wapens, wat een gelul. Zoals ik al eerder zei....je hebt meer skill nodig om iemand van een afstand met een Lancer op z'n knieen te krigen dan z'n kop eraf te schieten met die lamme sniper rifle. En "skill" met een grenade launcher? Haha...

    Ik host m'n servertjes altijd met standaard wapens. Geen granaten, launchers, snipers...nix. Als je spelers met skill zoekt kom je maar eens bij ons gamen ;)
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @pig josh

    Helemaal mee eens!

    fok die sniper en rockerlauncher man.
    Die 2 wapens vind ik zo lame:x
     

Deel Deze Pagina