1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Helaas weet niemand dit ... ja ze zijn bezig met nieuwe updates, maar welke games er dan komen dat is nog afwachten... ik wacht met smart op conckers, mechassault, unreal

    dus tja geduld is een schone zaak
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat waardeloos dat het nog altijd niet goed geregeld is, ze hadden dit allang in orde moeten hebben. De launchproblemen/fouten met Xbox360 consoles zullen nu wel opgelost zijn, dan kunnen ze zich best hierop storten.
    Meen ooit gelezen te hebben dat na enkele maanden vrijwel elk spel BC moest zijn...=(
    Ik doe mn Xbox sowieso niet weg om een 360 te halen als ik niet (vrijwel) al mn spellen op de 360 kan spelen.
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij opviel is dat het lastig is om naar de backwards compatible pagina te gaan, direct gaat niet meer, je moet daar via diverse links moeten komen, op de ondersteuningspagina is het namelijk niet meer een link maar alleen een stukje groene tekst :mad:
    Verder baal ik wel dat veel van Microsoft Games Studios eigen spellen het nog niet doen :mad: (Sudeki wat doen jullie :'-( ).
    Maar verder ben ik wel blij dat er überhaupt spellen backwards compatible zijn daar niet van, vind het alleen jammer dat het zo lang duurt.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja dit vond ik ook irri. Heb het maar via Google gedaan omdat ik het maar niet kon vinden op de mainsite van xbox.com.

    Waarom maken ze PGR2 eigenlijk niet BC? Dat was de top racegame van Microsoft en dan brengen ze hem niet uit als bc, vind het maar een rare zaak.
     
  5. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Schandalig slecht dat Microsoft eens per jaar die lijst update en er voor de rest geen fuck mee uit lijkt te voeren. Ik wacht al eeuwen op Midtown Madness 3.
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze updaten de lijst wel vaker dan 1 keer per jaar al heeft het nu alweer bijna 3 maanden geduurd eer de volgende update is gekomen (en daar wachten we nog steeds op, misschien is het wel een groete update dit keer? ).
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Programeren kost tijd .. de PS3 heeft een PS2 chip ingebouwd en daar doen de meeste spellen het wel, maar ook niet super.

    De lijst is dit jaar al 5x geupdate dus dat is niet 1x per jaar
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Programeren kost zeker tijd, maar we hebben het hier niet over Davilex of iets dergelijks, maar Microsoft. Dan zetten ze er maar meer man op. Dit jaar is hij inderdaad een aantal keer geupdate. maar meestal waren dat kleine fixes. Slechts een paar keer kwamen er wat games bij.

    Je leest vaak van argumenten als: 'Je gaat toch geen oude Xbox games op je 360 spelen, je moet niet zeuren.'. Nou daar denk ik toch heel anders over. Ik heb liever een tof xbox spel, dan zo'n flut Xbox Live Arcade game. Spellen als Rallisport Challenge 2 en Dead or Alive Ultimate liggen in de budgetbak voor dezelfde prijs als een Arcade spel als Pac-Man of Frogger.
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk is het wel grappig dat de mensen die roepen dat je geen oude spellen op je Xbox360 zou moeten gaan spelen wel veel Arcade games spelen.
    Dat is eigenlijk hetzelfde zou je haast zeggen.
    Ik vind het niet erg dat Microsoft Arcade voorrang zou geven maar de oudere games (en dan vooral uit hun eigen studio graag) zou ik wel graag op mijn Xbox360 willen spelen.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spellen zoals Conker, Unreal Championship 2 en Dead or Alive Ultimate wil ik graag weer eens online spelen. Daarvoor hoop ik dat Microsoft een keer wat goede spellen backwards compatible maakt.
     
  11. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht tot ze de doa Xtreme delen e.d. BC maken
     
  12. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, valt wel mee...
    www.xbox.nl -> Games -> achterwaartse compatibiliteit -> originele xbox games op de xbox 360...

    heel logisch allemaal :)
     
  13. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als MS nu gewoon de laatste xbox spellen ook BC maakt, dan kunnen ze dat hoofdstuk afsluiten en met een nieuwe beginnen. Lees XBOX360 :thumbs:

    En waarom men eerst besluit 'crappy'spellen BC te maken, degene die ik nog niet zou kopen als ze in de budgetbak lagen. |:-

    Eerst de GROTE titels en de rotzooi achteraf. Zo zie ik het. Zo ga je niet met gamers om MS !:'-(
    Zeggen dat je de 'oude' xboxspellen BC maakt, en dan een jaar na dato nog steeds niet allemaal omgezet heeft.

    In ieder geval vermaak ik me nu een jaar later nog steeds met mijn 360 *)
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    wie niet (ja oke jij niet tasso maar de rest dan he)
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag 13 december 2006 - Vannacht was er voor korte tijd een nieuwe update van de Xbox 360 backwards compatitibility list (de lijst met oude Xbox games die speelbaar zijn op de Xbox 360) op de officiele Xbox website te vinden. Blijkbaar was het nog niet helemaal de bedoeling dat deze lijst bekend zou worden, want even later was deze weer offline.

    Omdat het niet bekend was dat de lijst per ongeluk online stond is helaas niemand zo slim geweest om even een screenshot te maken. Het blijft dus nog even een gerucht, maar we mogen er toch vanuit gaan dat de volgende lijst met Xbox games binnen korte tijd speelbaar zal zijn op de Xbox 360:

    * All-Star Baseball 2005
    * Aquaman: Battle of Atlantis
    * Buffy the Vampire Slayer
    * Burnout 3: Takedown (Updated)
    * Dead Or Alive Ultimate
    * Destroy All Humans!
    * Dynasty Warriors 4
    * Evil Dead: A Fistful of Boomstick
    * Indigo Prophecy
    * Family Guy
    * Far Cry: Instincts
    * Incredibles
    * I-Ninja
    * Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
    * Mortal Kombat: Armageddon
    * MotoGP
    * MX Unleashed
    * Open Season
    * Pariah
    * Psychonauts
    * Rainbow Six: Lockdown
    * Rapala Pro Fishing
    * Scarface
    * Shark Tale
    * Shenmue II
    * Splinter Cell: Double Agent
    * The SpongeBob SquarePants Movie
    * Ultimate Spider-Man
    * Wakeboarding Unleashed: Featuring Sean Murray
    * Whacked!
    * Winback 2: Project Poseidon
    * Xiaolin Showdown


    360only.nl
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou een super verjaardags cadeautje zijn:) maar ik mis nog steeds Sudeki :'-(
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Brothers in arms rth30, ssx tricky :mad:
     
  18. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue II !!!!!
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Shenmue II zou absoluut super zijn ja, zo een prachtig spel is het :).
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien DOAU dan maar is gaan halen.
     

Deel Deze Pagina