Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd 5-4-1

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    @ Heideroos:
    Dan zou je 4-3-3 moeten spelen en inderdaad kan Barca dat goed.
    Inderdaad niet met de backs naar voren. Is ook niet nodig als je met wingers speelt. Let wel op dat je bij strategien niet kiest voor Left side of Right side attack, want dan betekent dat dat je met de backs juist wèl opkomt.
    In plaats daarvan kan je opposite side attack spelen. Die zorgt ervoor dat je het spel breed houdt zodra je op de helft van je tegenstander komt.
    Wil je helemaal zeker zijn dat je backs keurig op hun plaats blijven, maar er dan CB's van! Verder raad ik je aan om met D-line niet op A te spelen, want dan komt je verdedigende lijn van vier tever naar voren en is één steekpassje eroverheen genoeg om je weer weg te counteren.
    Ik ga er vanuit dat je weet waar al die instellingen zitten die ik noemde, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het wel...

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een heerlijk spel nu ik alles win :p ! Nu 8 winstpartijen achter elkaar! Soms met wat geluk maar dat maak niet uit :)

4. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet idd alle instellingen zitten, geen probleem. Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is: de rol van de speler. Wat is het verschil als ik een speler DMF of CMF maak? In het echt is het gewoon de plaats op het veld, maar bij PES kan je je DMF ook CMF maken. verandert die rol iets aan de looplijnen enz? en bij RWF/LWF of SS? Wat is daar het verschil?
    En op welke instelling staat je verdediging? Bij mij beiden op B. Is dit ok?

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor het verschil tussen de verschillende posities heb ik een prima boek: Pro Evolution Soccer 6 : De expert guide en daar staat het allemaal:
    CMF verdeelt zijn spel gelijkmatig tussen aanval en verdediging, terwijl een DMF meer een diepere rol heeft terwijl het team opbouwt.
    Een WF speelt hoofdzakelijk aan de zijkant en vertoont zich maar weinig in het strafschopgebied. Meeverdedigen doen ze ook weinig en daarom een goed aanspeelpunt om de counter-attack te starten. Een SS speelt zogezegd tussen de linies in. Bij balverlies laat hij zich meer terugzakken naar het middenveld dan een CF doet en hij functioneert ook meer als een schakel tussen het middenveld en de aanval.
    Dus een SS is heel anders dan een CF en ook een WF werkt heel anders dan een CF...

Wat je vraag betreft waarop mijn verdediging staat bedoel je misschien de Back-line (ook wel D-line genoemd)? Die staat op B bij mij.

Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    teveel fifa gespeeld zo te horen.......... :):

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hij heeft best een goed punt hoor.
    Ik speel vaak met Olimpique lyon, met Govou/Malouda en Wiltord op de flanken waarbij Carew in de spits staat.

Nu wil ik niet zeggen dat ik altijd over de flanken speel :), maar het zeker wel prettig.
    Scoor toch vrij vaak door met de buitenspelers naar binnen te trekken, en af te drukken op goal!
    Waarbij een voorzetje ook wel gauw wordt afgemaakt door een sterke spits als Carew :)

8. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste Fifa die ik speelde was die van 1999 |:- |:-

9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat bij 2009 ML met Real madrid, 1x verloren maar (regular). Ben ik nu game-over.....Had net C.Ronaldo, Malouda, Makélélé en Zidane gekocht. Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen......

10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    save je dan niet naar een wedstrijd ... ik save altijd om de wedstrijden en als had transfeer periode is dan save ik een nieuwe :)

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed automatic saven, nadat ik mijn bod op Zidane bood werd er gesaved.

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel zuur! :cool:
    In elk geval heb je er wat van geleerd!

Altijd SAVEN, voordat je aan een transfer periode begint....
    Kun je namelijk nog terug koppelen, mocht je zoals jou teveel geld uitgeven!

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    pffff weer een cheater op dit moment
    word er echt ziek van

15. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn dat geen cheaters, maar is het gewoon een fout..heb het nu al een paar keer gehad dat ze dachten dat ik ging wisselen en bleef hij hangen.
    hij dacht dat het 1-0 was voor hem terwijl ik al 1-1 had gemaakt.
    vlak voor hij vast bleef zitten leek het erop alsof hij geen controle meer had over zijn spelers en schoten zijn spelers de bal zomaar uit etc.
    Volgens mij is dit echt een fout in live van PES6, is niet de eerste keer dat ik dat heb meegemaakt nl. en heb het hier op het forum al eerder van anderen gelezen..klotelive van PES

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa volgens mij ook geen cheat, stond 3-2 voor. Loopt vast en hij ging binnen 2 min weg. Dus lijkt me dat dat in het spel zit!

17. n3z

n3z Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    et is weer zover. :'-(

Laatste 2 dagen constante lag. Gewoon niet speelbaar. Ligt dit aan mij? Ik heb al me downloads enzo altijd uit.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien erg druk op LIVE vanwege het weekend?

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag vlekkeloos online gespeeld! :)
    2 x winst, en 1 x een klote verlies met 0-1 !

Ben erg blij met de Patch, aangezien het een echte verbering is!

20. basovich

basovich Guest

iemand zin in een potje!??!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina