Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ene level met die ruines en een rivier is vet. Goede actie daar, en weinig snipe mogelijkheden (wat goed is voor het spel) :)
     
  2. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mensen ik heb nog geen reply op mijn vorige post. Is er op xbox live ook zoiets als clanbase op de pc is. Dus een online competitie van clans ofzo ? of hoe zit dat met clans op live.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is geen clanondersteuning.
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wat ik erg gaaf vind is dat je ook met meerdere spelers op 1 console online kan, dan kan je echt heel lekker op elkaar inspelen!
     
  5. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb het spel dus 2 dagen geleden gekocht, aangezien een vriend van me dit spel al had, en vroeg of ik hem ook wilde kopen zodat we samen via live de multiplayer konden doen. (hij speelt nooit single-player in een game, multi-player only). En aangezien ik echt iemand bent die van single-player games houdt, vroeg ik me af hoe de single-player ongeveer zou zijn van CoD3... Ik heb hem net helemaal uitgespeeld, en ik moet zeggen dat de hele sfeer in de game zo lekker is, en het zeker boven mijn verwachtingen uitkomt. Het is ene prachtgame, en ik raad het echt aan iedereen aan.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dit spel ownt in mp, in ranked zitten gelukkig weinig noobs en team killers. Wat heb ik daar een schijthekel aan. Gisteren ook al ik had de vlag wat denk je komt er zo'n mongool (teamer) die rijd me expres dood om dan zelf de vlag te pakken. Gelukkig haalde die het zelf niet en had ie -5 aan het einde van het potje.

    Maar gelukkig werken de teamers meestal erg samen, tenminste als we allemaal headsetje hebben. Anders schiet het nog niet echt op, als je teamers alleen op pad gaan. Gisteren ook al zon goed voorbeeld. CTF dan gaat er 1 iemand op 5 tegenstanders af om proberen de vlag te planten. Dan roep je wacht effe dan komen we eraan, maar nee eigen succes :x en dat zuigt. Maar zoals ik al zei, meestal heb je gewoon leuke en goede teamplay.
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gisteren ook... Potje CTF, een teammaat van mij stond in een tank bij de vlag maar die eikel schoot gewoon iedereen dood, inclusief z'n eigen team dus (en niet eenmalig dus maar achter elkaar). Volgens mij had hij aan het eind 6 teamkills.

    Potje daarna lig ik bij de vlag (War), heb ik deze bijna veroverd, komt er een teammaat aan en natuurlijk schiet hij mij neer. Ach ja, soms gaat het niet express natuurlijk want gisteren schoot ik zelf ook een teamgenoot neer (ik wou hem helpen omdat er een Duitser achter hem liep maar ik schoot beiden neer ;)). Ook een keer gehad dat een teamgenoot geen rank boven zijn hoofd had dus ik kon niet zien dat hij bij mij hoorde.
     
  8. ItsIncognito

    ItsIncognito Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game owned zeker samen met Gears of War. Helaas wordt COD3 een beetje onder gesneeuwd door de GOW hype.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tja perongeluk kan gebeuren :) heb ik ook wel eens. Maar je weet gewoon of iemand het expres doet of niet. Het is ook wel mooi over de teamspeak als iedereen sorry zegt :) dan vergeef je zo iemand. Gelukkig word je dan meestal wel revived :D. En als ik iemand per ongeluk neermaai revive ik hem wel, ben 9/10 keer toch medic :)

    en nog maals MP ownt in deze game!!!!!
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerst kon ik er echt niet door, maar toen ik de Xbox later opnieuw opgestart had zat er ineens wel een gat in de muur waar ik doorheen kon :) Ik zit nu volgens mij in level 5 ofzo, of 6, het eerste level met de Canadezen.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De singleplayer is iig erg vet! Zeer goede game! Ik heb het spel nog meer 1 keer op Xbox Live gespeeld, geen ranked match, maar dat ging ook prima en is ook vet.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Trekt wel weer bij! Ik vind het in ieder geval nog lekker druk bij COD3! :)
     
  13. Nosferatu 360NL

    Nosferatu 360NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    www.gamebattles.com
    Heb je ladder wereldwijd en 1 voor Europa.

    Ik zie alleen geen NL clans staan :mad:
    Zijn er eigenlijks wel nederlandse clans? ik kom ook niet zo vaak nederlanders tegen.

    Ik heb echt een hekel aan quick en costum match.
    Geef mij maar gewoon rooms waar ik uit kan kiezen.
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat laatst wel een aantal goede games vol me NL'ers! Gewoon elkaar toevoegen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    aVIP is toch een Nederlandse clan?
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt CoD op live? Ik heb laatst de singpleplayer bij een vriend gespeeld en die was echt heersend. Maar ja de multiplayer zorgt er toch voor of de game een lange levensduur heeft of niet.
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    kan nog steeds geen ranked matches spelen :-(
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan wel maar je moet echt engelengeduld hebben, net zoals bij gears of war. Schiet gvd eens op met die patch, aangezien als het erin komt, het wel vet is.
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die patch moet zeker komen! Iemand nu ff een potje Live gamen?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    CoD op Live is geweldig. Je hebt hier de Single Player gespeeld en die is inderdaad geweldig. Maar op Live is hij ook super! Het is ook nog gewoon lekker druk, ondanks de release van GoW.

    Kopen dus! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina