[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zelfde doet Sony ook met de Playstation.
    Gaat de Playstation binnen 3 maanden stuk dan krijg je een nieuwe.
     
  2. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 loopt iedere keer vast.
    Eerst bij de demo van rainbow six, toen dacht ik nog door de reacties dat het aan de demo lag.
    Maar nu loopt ie ook vast bij DOA... de laatste keer dat ie vastliep deed ik de dvd lade open en toen kwam ik ineens in het dashboard.
    voor de rest helpt het niet als je bv op de guide knop drukt, niets reageerd behalve als ik de dvd lade open doe kom ik terug in het dashboard en doet ie het gewoon weer.

    zou ik de gelukkige zijn die met een brakke dvd speler zit? (de samsung?)

    En de xbox is nog maar 3 maanden oud! :x
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  3. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er wel erg veel xbox360 consoles kapot gaan binnen 6 maanden na aankoop. Zeer vervelend dat we elke keer weer moeten bellen met helpdesks en de xbox een aantal weken kwijt zijn om weer een gereviseerde versie van een totaal andere klant terug te krijgen....
     
  4. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook iets wazigs. Ik krijg in 1 keer geen beeld meer (wel allemaal witte puntjes die over mijn TV bewegen), het geluid doet het echter nog wel. Dan moet het toch aan de kabel die naar de TV loopt liggen zou je zeggen?
    Hebben meerdere mensen hier last van gehad?
    En wat kan ik het beste doen nu?

    Alvast bedankt.
     
  5. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog een paar keer geprobeerd met DOA en daar liep ie weer vast tijdens het laden en toen ik de cd eruit haalde deed ie het weer.
    toen ik op de cd keek zag ik een kras in de vorm van een cirkel.. het zou dus ook kunnen dat gewoon de cd slecht geworden is.

    ik speel nu al een uurtje de motogp demo en daar heb ik nog geen enkele vastloper gehad.
    terwijl ik dit bij DOA al na 2 potjes heb en omdat meerdere mensen problemen hebben met de rainbow six demo wacht ik nog even tot ik call of duty 3 en rainbow six las vegas heb binnen gekregen.
    als ik daar ook vastlopers heb weet ik zeker dat de xbox gemaakt moet worden.
    Vergoed ms een spel als er krassen op zijn gekomen door de xbox zelf?
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0

    bij al mijn spellen kan ik gewoon spelen geen last ergens geen krassen niks, maar bij fifa07 en GoW staan er na het spelen allemaal kleine krasjes op echt heel raar.
    Weet niet of ze dat vergoeden
     
  7. supermm

    supermm Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Xbox (4-maand oud) defect raakt, 3-rode leds --> error 0102 zal je dan niet gewoon terug kunnen naar de winkel en daar een nieuwe ophalen. De winkelier moet volgens de wet de garantie zaken doen, een apparaat wat naar 4-maand defect gaat vind ik niet normaal, dus de winkelier zal moeten zorgen voor de oplossing.
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0


    Dit klinkt wel deels als het probleem dat ik vandaag heb:'-( .

    Nooit problemen mee gehad, niets aan de xbox veranderd (positie e.d). Nu sinds vanochtend loopt het spel/de xbox vast (niet de guide). Terwijl ik GoW aan het spelen was, stond het beeld in een keer stil, het geluid deed het nog bleef zich herhalen, de controller vibratie bleef aanstaan, en er waren allemaal witte lijnen van puntjes die van boven naar beneden liepen.

    Uit gezet, gereset, en wederom na een aantal minuten liep hij vast in de GoW lobby, met zelfde symptomen... Muziek loop, vast beeld, witte lijnen van boven naar beneden.

    Later het zelfde terwijl ik een potje Gow aan het doen was.

    De hele middag niet meer gespeeld, en net deed ik PGR3 erin. Na 4 minuten een vastloper, gereset, opnieuw, na 2 minuten reset.

    De xbox maakte een eng krakent geluidje bij elke vastloper, en op beide cd's (pgr3 en GoW) zijn geen beschadegingen te zien...

    Dat wordt Microsoft bellen:mad: . Ik was blij dat ik dacht een van die niet problemen veroorzakende xboxen had, maar na 1 jaar geeft die van mij nu ook de handdoek in de ring... Slecht hoor Microsoft=( .
     
  9. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet je anders aanpakken.

    Je koopt weer dat spel en dan ruil ej em een dag later om, ja hij doet et niet, en dan ruil je em in voor een spel dat je al had willen halen. Smerig, maar et werkt }:]
     
  10. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    ook ik moet de mijne opsturen, hij leest geen enkele disc meer. Bij elke disc zegt ie "unplayable disc". Lekker kut man.
     
  11. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je wel in het dashboard?
    Ik kom er wel in, maar ook daar heb ik geen beeld, wel geluid.
    Dat wordt morgen MS bellen... :'-(
     
  12. Kariudo

    Kariudo Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan, die van mij is ook defect, The red circle of death, unknown error.
    Daar ben je dan mooi klaar mee, mijn eigen aangeschafte console waar ik zou voorzichtig mee was krijgt een nieuw baasje en dan maar hopen dat ik eentje krijg die in dezelfde staat verkeerd, bovendien ben ik al mijn savegames kwijt :eek:

    Ach ja nu 15 werkdagen wachten, en kijken waar ups mee komt.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoelang duurt het over het algemeen voordat ups weer bij je op de stoep staat. afgelopen donderdag waren de 15 werkdagen voorbij en heb hem nu nog steeds niet...:mad:
    bij de status staat bij dat het Teruggezonden naar verzender is, alleen daaronder staat 20/11/'06 dus dan had het er toch allang moeten zijn??:eek:
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij in dat hij bij de xboxservice is aangekomen ik heb de zelfde status als jij maar heb dat al staan vanaf 13 november.
     
  15. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds aan het wachten totdat UPS mijn xbox vandaag komt ophalen, ze hadden gezegd VOOR 12 UUR .....maar ja.....zal wel weer later worden zoals altijd....:mad:
     
  16. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is na een jaar ook kapot :mad: . Vandaag Microsoft gebeld en kan hem opsturen. Heb aangegeven niet mijn HDD mee te sturen ivm gegevens en dat het niet daar aanligt. Zonder HDD wordt de ring of S... ook getoond. Nu maar wachten......
     
  17. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist MS gebeld. Ik heb nu een referentiecode gekregen, binnen 48 uur krijg ik ook nog een email maar daarin de labels.
    Maar weet iemand wanneer UPS mijn Xbox komt ophalen, ben ik namelijk vergeten te vragen.
    Ook vreemd, ik hoef alleen maar mijn Xbox op te sturen, dus geen kabels. Terwijl ik juist wel geluid, maar geen beeld krijg. Lijkt mij aan de AV-kabel te liggen, maar goed.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    alleen ik ben toch de verzender?:9 dan zou ie toch naar mij verstuurd moeten zijn? maarjah als ie er vanavond nog niet is ga ik ff een telefoontje plegen:)
     
  19. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik word er inmiddels echt moe van. Vorige week is m'n X360 aangekomen in Duitsland, en nu twee keer proberen de status op te vragen na verhalen dat je snel een refurbished teruggestuurd krijgt. Nou mooi niet, ze blijven vasthouden aan 10-15 werkdagen. Een kapotte X360 kan ik mee leven, ook fijn dat ik compensatie heb gehad in de vorm van een wireless controller, maar ik had toch wel een klein hoopje dat ik eind deze week eindelijk een van een kwartet aan nieuwe games uit het plastic kon halen en kon gaan gamen. We zijn inmiddels al weer 6 weken na m'n eerste aanmelding :mad:
     
  20. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staat in het mailtje de telefoonnummer van UPS waarmee je een afspraak kan maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina