[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    VOlgens mij zien jullie iets over het hoofd met die Brumak.

Is dat niet het monster die je tegenkomt als je naar je APC probeert te rennen?

Zodra je te laat bent, stampt hij die APC helemaal plat.

2. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Je leest het verkeerd...natuurlijk zit die Brumak in de game, maar helaas alleen in een Cutscene, dus je kan niet tegen hem vechten. Dat is wat de mensen hier bedoelen.

3. Shizzel

Shizzel Guest

Ja, dat zei ik ook al. In dat filmpje heb ik hem in ieder geval gezien. Eerst werd ik platgestampt, en toen ik het level na opnieuw proberen haalde, zag ik een ander filmpje ook met de Brumak.

Mjah, vind het op zich wel handig dat je niet tegen hem moest vechten, anders kon je het spel nooit uitspelen ;).

Edit: Laat maar

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ghehehe :9 tuurlijk wel, ook die corpser was gemakkelijk te vermoorden als je het doorhad hoor :9

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Gameplay bij xbox world stand ff hard gewonnen

3-0 hun hadden allebij 0 punten

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    nou uitgespeeld\o/

wat nu? ff co op achievements halen denk ;)

7. Shizzel

Shizzel Guest

Berserker in Act 1 en Corpser in Act 3 op Hardcore verslaan, zelf ook gedaan, weer ff 60 puntjes erbij :D.

8. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    vorige week al gehaald :p haha maar thanks anyway

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net heel vet coop gedaan :9

Ik zat zelf al eind act 4, en hij halverwege act 2 dus ik heb hem ff gejoind. We zijn tot het eind van act 4 gekomen en toen kwam m'n vader zeuren dat ik naar bed moest :confused:. Ik zei dat ie wel naar bed mocht gaan, maar nee dat kon niet en ik moest eerder dan hij naar bed brabrabra :mad:.

Nouja, ik moet nu zorgen dat de Locust niet in het huis komen zodat Cole en Baird de APC kunnen halen

Morgen maken we het af, waarschijnlijk ook act 5 en dan komt insane nog *)

Ik heb vandaag achievements gehaald voor het vinden van 10 COG tags, het spelen van 1 en 10 missies met Dom (morgen ben ik weer dom dus als we act 5 uitspelen en act 1 op insane en het begin van act 2 heb ik met hem alle achievements *))

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu al die ach. van xbox live ook? inclusief die 10.000 kills :p! Ik heb al wel een paar keer dat 3 in 1 keer killen met xbox live maar geld dat dan ook?
    En ik heb probleempjes met mijn headset als ik in een room zit! Ik hoor hun niet maar hun mij wel kreeg ik tehoren via een kameraad van me :confused: Iemand ideeen hoe ik dat kan oplossen? Nogal irritant als je achteraf achterkomt dat ze gezegt hebben dat er daar 3 zaten :p

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Da's een bug, die kun je niet zelf fixen. Als het een beetje mee zit komt daar een patch voor. Het beste wat je kunt doen is gewoon ermee omgaan, aangezien je het helaas niet kunt veranderen.

Die Clusterluck achievement werkt alleen in SP.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    headsetprobleem werkt hier beste door iemand anders een room te laten hosten.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik host niet :p Ik ga er gewoon in! Hij deed het wel een keer toen ik geinvite werd door iemand :eek: Ik verstond hun en hun mij ook enz! Maar ik vind dat wel een k*t bug hoor :confused: Ik bedoel als dat ook zo is in de single player via xbox live co-op dan doe ik het dan wel via private chat! :p Of dat kan alleen maar :) Maar tot nu toe deed ik het alleen maar via daar :eek: Ik moet nog insane en 6 tags en dan heb ik alle single player ach.

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is deze game nou echt zo vet als sommigen zeggen? Ik houd zelf meer van shooters als Call of Duty 3, want ik vind dat gedoe met die Aliens, net als bij de superpopulaire game Halo 2, een beetje nep, en ook dat je de hele tijd moet schuilen lijkt me irritant. En hoe zijn de wapens? Van die futuristische wapens? Of gewoon een beetje realistische wapens.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op kerel, steek er eens een beetje moeite in.....|:- Heel het www staat boordevol informatie over deze game.....
    Iedere reviewer eindigt zo'n beetje met "als je een 360 hebt een MUST BUY" :):

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat weet ik ook wel, en dat zeggen ze ook in de gameprogramma's, maar Halo 2 was ook een veelverkocht game, en ik houd ook wel van shooters, maar ik vraag me af of ik dit een leuke game vindt, omdat ik meer houdt van realistische games en niet dat gedoe met aliens en futuristische wapens. Dat het een goede game is wil nog niet zeggen dat iedereen hem leuk vindt. Smaken verschillen heh, en daarom stelde ik die vraag.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem hier gekocht via de Xbazaar...
    Van Errox, nog in seal voor 48 euro :)!

En dan maar eens beginnen met de missies op een HD scherm! Krijg deze namelijk aanstaande Zondag!
    Gelijk een brute game, straks met heerlijke graphics spelen... :)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb hem uitgespeeld met JeePee :D Nu nog even op Insane :cool:

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Niet kopen dan toch? Je hebt weet dat er een soort van "Aliens" inzitten, de wapens zijn een mix van futuristisch en oud... Sja, ik denk dat 90% van de gamers enthousiast is over de game, dus gewoon kopen en mocht ie niet bevallen dan verkopen....

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :lol:
    Bij mij is het nou net andersom!
    Rea-shooters liggen mij minder dan Fanta-shooters!

Net als ik geen CoD moet kopen, moet jij GoW niet kopen als je van tevoren weet dat dat je niet ligt. Hoe mooi en vet beide games dan ook zijn, als het je niet ligt, moet je het gewoon niet kopen. Punt.

Ikzelf ben dan wel altijd weer nieuwsgierig of ik een bepaald nieuw deel dan weer net wel leuk vind, dus probeer ik het wel altijd even in mijn gameshop.

Goede tip om dat zelf ook eens te doen! Weet je het in ieder geval zeker, toch?:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina