Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is fenomenaal en dat in combinatie met de spanning die je voelt op het moment dat je een uitdaging aangaat of uigedaagd wordt is echt absurd.
    Dusdanig dat ik tijdens sommige wedstrijden gewoon echt te maken heb met een versnelde hartslag.
    Inmiddels zijn er een aantal gasten die mij hebben toegevoegd aan hun vriendenlijst, maar er zitten ook genoeg bijdehandjes tussen die er alleen op uit zijn om mensen te irriteren. :mad:
    Aangezien ik nog niet zolang online speel heb ik een lage status maar somige van die gasten komen van een koude kermis thuis, zo heb ik gisteren tot 2 keer toe gewonnen van mensen die in een veel hoger e divisie spelen.

    Je leert echt andere mensen kennen.
    Zo weet ik inmiddels dat die engelse gasten echt supersportief zijn en altijd een babbeltje houden, dat geldt in hoge mate ook voor de fransen (die overigens ook de wedstrijd van commentaar voorzien door per speler de naam te noemen) Hahahaha. Spanajaarden zijn onsportief en vreslijk lastig.
    Naast de serieuze gasten heb je ook de randdebielen zo speelde ik gisteren tegn een gozer die voor Brazilie koos, ikzelf koos daarop Frankrijk. Die kerel besloot aan te treden in een 3-2-5 formatie en is helemaal weggecounterd. :lol:

    Jongens vergeef me voor mijn enthousiasme maar dit is zo groots.

    Heb overigens m'n Xbox 360 sinds zaterdag, heb heel weinig geslapen dit weekend*)
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Leuk stukje, maar ik vind het wel gewaagd om de karaktertrekjes van de spelers maar gelijk aan hun land te koppelen...
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    generaliseren heet dat ;)
     
  5. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me iets bij voorstellen Han, maar helaas is het een constatering van zowel mijzelf als mensen die ik vaak spreek over de online mogelijkheden van dit spel.
    De "zuid europeanen" zijn niet zo sportief.

    Terwijl de britten echt super relaxed zijn. Heeft overigens ook te maken met het type profile dat ze gebruiken.
    Een recreational type speelt meer voor het plezier dan een underground type die alles doet om te winnen.
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch juist de pro-zone?
    enne ik heb een beetje van beide, doe alles om te winnen, maar babbel er tussendoor :)
     
  7. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die zit daar nog voor. Allerlaatste is underground.
     
  8. notfield

    notfield Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een match creeer en iemand wil met mij spelen, maar ik niet met hem ( italianen) hoe kan ik hem dan weigeren?Ik zie alleen de mogelijkheid om uit te loggen?Wel vreemd zeg!
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij ranked match is het niet mogelijk om mensen te weigeren. Bij player match is dit wel mogelijk.
     
  10. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me ik wil ook graag winnen, daarom is het ook zo spannend.
    Maar "trashtalken" en onvriendelijk messages sturen gaat mij iets te ver.
    Misschien is m'n constatering idd iets te voorbarig, maar ze zijn gebaseerd op mijn ervaringen.
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, al zijn je ervaringen van korte duur ;)
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik het liefst Arsenal in een 4-4-2 A4 (ruit), zet Gilberto Silva DMF en Van Persie AMF, Rosicky en Fabregas op de flanken en de aanval Henry en Batista. Laat de verdediging zo al ie is. Ik vind dit erg lkkr spelen
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens een site waar ik een beetje tips en trucjes kan vinden ? Binnenkort een toernooitje met wat vrienden :p
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoeveel punten moet je hebben om rond plaats 500 te komen? :)
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht rond de 6600-6700-6800? :)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Aha oke, bedankt. moet ik nog aardig wat winnen :)
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en het werkt ook nog is zo dat destemeer wedstrijden je hebt gespeeld deste minder punten je krijgt, dus het wordt steeds moeilijker, krijg nu af en toe niet meer dan 20-30 punten voor een winst :mad:
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een wedstrijd net zeg. Iemand met 6536 punten en een winning streak van 13, wat tevens ze record is. Word het 1-0 voor hem. Daarna 1-1. komt ie 2-1 voorsprong. Ik in de 75e minuut 2-2. En in de 85e minuut 3-2. Wat een heerlijke overwinning, stond echt te juichen bij de 3-2 :D! jammer dat ik er maar 90 bij krijg. Bij hem gingen er 150 af.

    Dacht dat je ook meer punten kreeg als je tegen sterkere speelt maar dat valt wel mee!
     
  19. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... toch nog steeds last van LAG hier en daar in die online wedstrijden! BAH!!
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb weer een vastloper, staat 2-2 in verlening, scheids floot net af! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina