[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is de vage error code Het kan zijn dat je gebanned bent, maar het kan ook aan je connectie liggen. ik heb te weinug info om je te helpen
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Even opzoeken
     
  3. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan opeens ook niet meer op live. Hij deed het de hele tijd geod, maar wanneer ik nu bij test connection kijk, zegt hij dat Xbox live het niet doet (dus achter Xbox live: Failed, niet in het algemeen) als ik dan kijk m\bij more info, heeft hij niks te medlen :confused:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat krijg je bij dectest.. ik heb echt meer info nodig
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij Jomando/a ofzo??:D

    Net een half uur geen mogelijkheid om op live te komen nu ging die foutmelding zoeken en hij deed het weer:thumbs:

    Bedankt in iedergeval voor je snelle hulpsaanzoek:)
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    niet die van microsoft ik heb deze maar deze werkte altijd perfect bij de xbox1, nu ook een hele tijd gewoon helemaal goed op de 360. Alleen sinds kort wisselend soms wel en dan een hele tijd niet (zoals nu, doet ie het niet sinds vanochtend rond 10 uur).
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe heb je hem aangesloten op je 360 .. heb je deze al gereset ...werkt ie ook op je pc? ik denk dat deze gereste moet worden .. sluit hem aan op je pc en stel hem op nieuw in .. kan niet op je xbox 360
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zal het nu gaan proberen om hem opnieuw in te stellen.

    hoe ik hem heb aangesloten op de 360: waar je normaal je internet kabel in je 360 stopt, stop ik de internet kabel in naar de adapter. en die zet het dan om in een draadloos signaal
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt .. maar ik denk dus dat je hem opnieuw moet instellen 169 is een ongeldig ip adres
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het weer, hartstikke bedankt.

    ik wist niet echt hoe ik hem opnieuw moest instellen, maar ik heb het volgende gedaan:
    losgekoppeld van de xbox360, vervolgens mee genomen naar de router, stroom aangesloten en de draad die normaal van de xbox naar de adapter gaat heb ik nu van de router naar de adapter laten gaan (router is draadloos en 4-poorts bedraad). Vervolgens even laten staan, losgekoppeld en weer aangesloten op de xbox360 en nu doet hij het wer.
     
  11. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohke.. Maar ik heb maar 1 ethernet aansluiting in de modem en daar zit de kabel in die naar de computer gaat. Dus dan moet ik ook nog een switch kopen?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  12. razorwalled

    razorwalled Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @razorwalled - een switch is voldoende omdat je al een router hebt

    In dat geval heb je ook nog een router nodig ... Ik neem aan dat je modem geen gateway (router + modem) anders kan je inderdaad met een switch volstaan
     
  14. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een xbox 360 en nu wil ik hem aansluiten op live, maar nu vroeg ik me af of ik mijn xbox 360met behulp van de kabel die er bij zat op mijn laptop kan aansluiten. Deze staat weer in contact met een draadloze router die beneden bij mijn vaste pc staat.
    Ik heb het geprobeerd om mijn xbox op deze manier verbinding te laten maken maar bij de ip adress failed hij. Your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. Make sure that addresses are available on your server.
    Weet iemand of het mogelijk is dat ik mijn laptop als internet ontvanger voor mijn xbox 360 gebruik en zo ja hoe?
    B.V.D.
     
  15. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb sinds zondag een 360. Sinds vandaag heb ik een wireless adapter. Net de 48 uur trial van een spel van mij geactiveerd en online gespeeld. Alleen hoe moet ik nou mijn maand gratis activeren. Ik neem aan dat ik nou al een xboxlive silver membership heb. Ik heb wel via xbox.com een account gemaakt maar weet niet of mij die ene maand is wel is aangeboden. Ik denk van niet want anders had ik dat vast wel gedaan. Account was gister of eergister aangemaakt.
    Kan ik ergens zien hoeveel dagen ik kan gamen ofzo?

    En waar registreer je zo'n abonnement dan :confused: begin nu in de war te raken. Ik heb op xbox.com mijn account aangemaakt, ik herinner me niet dat ik moest kiezen tussen gold of silver. Op de xbox heb ik me ook kunnen aanmelden.

    Hopelijk hebben jullie voldoende informatie en kunnen jullie mij helpen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maand gratis kan je niet meer activeren omdat je de 58 uur trial account hebt gebruikt. Het beste kan je een nieuwe silver account aanmaken en dan wordt de maand gold je aangeboden
     
  17. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar maak ik zo'n nieuwe silver account aan?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    log uit (druk op x) - dan nieuw account
     
  19. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik dan op xbox een keuze of ik een maand wil proberen of niet?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja als je stug blijft kiezen voor silver dan krijg je de vraag of je de trial wilt proberen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina