Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat dat sinds de laatste dashboard-update wel mogelijk is. je moet dan natuurlijk wel een verbinding hebben met L!ve
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.zdnet.nl/dossiers.cfm?id=50198

    hier wordt een test gedaan naar welke tv-kaart de beste koop is.

    als je er eenmaal 1 van plan bent te kopen, vraag dan zeker naar wat de eisen zijn dat je computer moet hebben om zo'n kaart goed te kunnen laten functioneren.
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het gewoon een Live code is voor 3 of 12 maanden kun je die simpel invullen bij Redeem Code en dat werkt gewoon, maakt niks uit dat het eigenlijk voor de Xbox is.
    Als het een trial is kan dit waarschijnlijk niet, want dan is die al verlopen.
     
  4. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand???
     
  5. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een starters pakket voor xbox live met de oude headset (niet nodig maar ach....) en halo2 voor maar €14.99.

    Grtzzz jesse
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net een beetje aan het rond aan het kijken waaronder op play.com. En ik zag daar onder andere xbox 360 premium+CoD3(420 euro) en xbox 360 premium+gears(405 euro) of war en xbox 360 premium+pes 6 voor 420 euro. Zijn al deze paketten ook al in Nederland verkrijgbaar, en zo ja waar? En ik zag ook dat binnenkort xbox 360+premium+PGR3+2 wireless controllers+ xbox live arcade game voor 435 euro. Heeft iemand zijn xbox 360 bij play besteld? Is ie dan regiovrij of Pal?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die pakketen zijn ook in Nederland verkrijgbaar. Op Dixons.nl staat het Gears Of War pakket al. Bij de MM staan nog genoeg PES6 pakketen. Dus je hoeft ze niet persé te bestellen bij Play.com.
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb media connect gedownload om filmpjes te bekijken op de 360. Ik kan alleen korte filmpjes bekijken en geen hele films. Hoe kan dat? Ik heb videora ook gedownload om de video's te converteren.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt alleen films streamen als je Windows Media Center of Vista op je PC hebt staan. Met Media Connect kun je géén films streamen. Alleen muziek en plaatjes.

    Zie ook het Media Connect topic! :)
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, je kan .wmv films streamen met media connect...
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Dus kan ik ook hele films bekijken via windows media connect....?
     
  12. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke WMV converter is het beste om avi etc. te converteren, zodat de xbox360 ze herkent?
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik weet niet of het al gevraagd is, maar komt er iets van een browser of MSN voor Xbox L!VE??
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  16. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier is de lijst hoogste Gamerscores: (tenminste, van de op die site geregistreerde bezoekers, maar dat zijn er aardig veel en ik denk ook dat dit wel de hoogste scores ter wereld zijn). Komen dus wel een aantal in de buurt, maar deze blijft wel steeds eerste. Ik zit al dagen in spanning te wachten (nou ja, beetje overdreven misschien, maar ik kijk wel elke dag) tot de 100.000-grens overschreden wordt, duurt niet lang meer zo te zien!
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier thuis een draadloze controle, maar nu vraag ik me af wat de beste/makkenlijkste manier is om hem op te laden.

    Ik twijfel namelijk tussen de Play and Charge-kabel en de Xbox 360 Quick Charge Kit.

    Wat gebruiken jullie, en wat zijn jullie ervaringen ermee?:b:
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  19. RcK

    RcK Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus van plan om misschien een xbox360 te gaan kopen , maar ik lees overal dat een heleboel mensen last hebben van kapotte consoles en kapotte spellen enz enz enz..

    Dus mijn vraag is : Is het het wel waard om een xbox360 aan te schaffen aangezien er zoveel problemen mee zijn?
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je zelf weten of je het het waard vind, je kan er ook pepernoten voor kopen als je dat een betere keuze lijkt ???. Je krijgt btw garantie op het ding...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina