Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het sowieso bullshit om te zeggen dat alle amerikanen dom zijn, maar ik denk toch dat de meeste mensen uit de zuidelijke staten niet de allerslimste zijn en dat hun het gemiddelde wel zwaar omlaag trekken, maar dat kan natuurlijk ook bullshit zijn :p
    nu weer on-topic O:-

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook zo, heus niet alle amerikanen zijn idioten, je hebt natuurlijk ook nog die 10% van de immigranten die uit de hogere sociale standen kwamen :+
    nee maar ff serieus, het is ook maar een grapje, hoewel het wel waar is dat ongeveer 90% van alle eerste immigranten naar amerika uit de lagere sociale ladder kwamen. maarja, het grootste deel van de eerste Australische bevolking bestond uit ontsnapte europese gevangenen die daar werden opgesloten, en ook niet elke Australier is crimineel.
    maar ik weet wel zeker dat Amerika niet een bijster hoog nationaal gemiddeld IQ heeft.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat je een beetje teveel tv kijkt gab _0/

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha,die is echt om te lachen....zoooo droog.......:lol: _O_

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wahahah, het duurde ff voordat ie bij mij doordrong (of doordringde?8)) idd echt te droog

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    er werde wel veel europese gevangene naar australie gebracht, maar ze kwame meestal toch om op de schepen, omdat ze helemaal werde afgebeult ;) maar ze waren er niet als eerste :+

maar ontopic, is ereigelijk iets verschene over H3 in nederlandse tijdschriften?

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, oorspronkelijk was australië een strafkolonie van engeland alleen mijn beste,gevangen van andere landen kwamen er niet in.
    En de gewone engelse bevolking die naar ginds emigreerden kregen van het britse rijk ginds grond tot hun beschikking.
    De instroom van andere europese landen is maar begonnen nadat er in 1849 op het australische continent goud werd ontdekt,en dit waren dan de avonturiers op zoek naar goud en zeker géén gevangenen van het europese vasteland .....:b:

Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik wist dat het wel iets met gevangene te make had :+, mn laatste geschiedenis les is ookal 4 jaar gelede ;), dus ik zat ernaast

maar nog steeds ff mn vraag, is er al iets in nederlands magazines iets verschene over H3??

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja het is niet een erg vloeiend lopende zin, maar ach. dat ik VWO doe betekent niet dat ik goed ben in Nederlands (kut vak!). dat krijg je als je N&T doet.
    hoe dan ook, Australie was wel een straf kolonie, en een hele berg gevangen zijn daar ook uit ontsnapt. oke niet het grootste deel maar wel aardig wat.
    hoe dan ook, zoals ik al zei ik doe N&T en daar zit geen geschiedenis bij.

@LeGeNdaRisCh
    voor zover ik weet is er niets verschenen in Nederlandse bladen. ga anders opzoek naar een brits blad, grotere kans dat je dan wel wat vind.

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zo rustig maar jongens, amerikanen zijn gewoon dom and that's it :+ kijk op tv en oordeel zelf: duuh, is this a washing-machine? what does it do? duuh... ze zijn net slim genoeg om te praten, natuurlijk heb je ook kapot slimme mensen ertussen, maar die komen waarschijnlijk uit NL :+

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    euh jongens , NEE , australie waren enkel britten , en die werden niet opgesloten , die zette ze daar en dan ginger ze weer weg...

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    wordt in halo3 australie opnieuw bezet door de britten?8)

13. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Okeeeee.

Hoe is het met Halo 3?

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij gaat het hier niet meer om Halo 3, maar om de discussie of de Amerikanen nu wel of niet slim zijn...
    In elk geval heeft die Bill Gates als Amerikaan het wel beter voormekaar, dan al die andere persoontjes hier...:b:

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat het hier niet mogelijk is, en daar wel :b:
    en er is niks nieuws over H3, dus blijve we lekker offtopic \o/

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, hier niet mogelijk? Nouja ik denk inderdaad dat Nederland best wel kansarm is in het bedrijfsleven:)

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    als je een veel verdiender bent (weet ik veel hoe dat heet), wat betekent dat je hoog jaar salaris hebt, moet je 47% van je inkomsten afstaan aan belasting, dus daarom is het vrijwel onmogelijk om een vermoge van bill gates te evenare hier ;)

Offtopic posten ftw \o/

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    52%:'-( En straks met die communisten van de sp in het kabinet wordt het natuurlijk 80%:cool: :'-( :'-( |:-

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

:lol:

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja best wel nazi he het nederlands beleid ;) je verdient zelf je geld met een leuk baantje en daar wil NL ook wat van afpersen, stelletje ... zij verdienen er geen flikker van

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina