Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    lol zuur
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa moest nog 1 kwartiertje dan, hij staat nog steeds aan. Ik heb tot 11 uur de tijd, dus ben benieuwd hoelang hij het volhoud :D
     
  3. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook zo'n grappemaker... stuurde ik em een berichtje met "I'll wait till the end of time motherf*cker" en hij nokte em gelijk af..

    Moeten ze wel wat aan gaan doen..
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die gozer is er ook mee gekapt, lekker hoor zo je puntjes pakken :)!
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    heb offline flink met NEC geofend ze kunnen er niet veel van als je ze vergelijkt met Brazilië, maar ik ga het toch maar proberen online. Ik zal wel wat zakken op de ranglijst maar wat maakt 5 duizendste of 15 duizendste nou uit. :)

    Killingsupreme heeft trouwens gelijk over dat je echt niet kan verliezen aan de top. Ik zelf stond eerst altijd in de top 1000, toen had je er nog maar 6100-6200 punten voor nodig. Ik begon wat nonchalanter gaan spelen en heb de laatste 10 wedstrijden er 5 gewonnen en 5 verloren waardoor ik nu onder de 5500 punten ziet.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb online wat haperingen / lag bij fluit signaal ingooi enz...
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet je wie bovenaan staat? Een SCHOTSE cheater met een 100% score en een gemiddelde van 3-0 goals... En britten zouden relaxter en sportiever zijn? :D

    -->Nick.Hoeven hoe staat het met je verbinding? Nog problemen?
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    100 % Score?! :cool:
    Mocht dit geen Cheater zijn, dan is hij zwaar goed...

    Beetje jammer dat dit voorkomt... Houdt de motivatie toch wel een beetje tegen, om in die Top te komen!
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen bekant t zelfde. Ik heb gisteren me eigen een tactiek aangeleerd die mij erg lekker ligt. Ook 4-4-2, maar dan A5. Dan zet ik mijn links- en rechtshalf met "set postition" en tukkie schuin naar voren. Speelt heerlijk.
    Die 1e middenvelder die voor de verdediging staat geeft bij een doorbraak van de tegenpartij altijd rugdekking

    Ongeveer zo.

    _______ O ___ O _______
    ___ ↑ ____________ ↑____
    ___ O ____________ O ___
    ___ ↓ _____ O _____↓____
    _______________________
    __________ O ___________
    _______________________
    ___ O ___ O __ O ___ O __
    __________ K ___________

    Ik zit nog wel met het probleem dat ik op één of andere manier online veel moeilijk scoor dan offline. En een ergenis-puntje; sommige slalommen echt door m'n linie's heen. hoe the f*ck doen ze dit in hemels naam. Bij mijn weten gewoon lopen zonder rennen in te houden. Maar dan lukt het mij ook niet. (ik gebruik de analoog-pad). Heeft iemand voor deze 2 problemen een TIP voor me? Please..............
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gisteren een gruwelijke goal gescoord, dropshot van buiten de 16, laag in de rechterhoek van de keeper... Zal kijken of ik de goal ff kan uploaden naar YouTube vanavond.

    BTW, hebben jullie ook wel eens last van vertraging tijdens het spelen. Dat het spel opeens 50% minder fps heeft?

    Af en toe is het net of ik in bulletmode (a la FEAR) aan het spelen ben. Vraag me af of ik de enige ben, al heeft een maatje van mij het af en toe ook.

    Hopelijk brengen ze daar ook nog een patch voor uit.
     
  11. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt vaak als 1 van jouw "vrienden" of 1 van de vrienden van je tegenstander online komt.
    Ik heb het inmiddels ook meegemaakt en dat was de verklaring. Ik denk niet dat je daar veel aan kunt doen.

    Heb me gisteren overigens weer prima vermaakt, 5 ranked matches gespeeld en allemaal gewonnen.
    Vervolgens nog wat wedstrijden in player match gespeeld waaronder een prachtige 7-0 met Arsenal tegen AC Milaan en een 1-0 met Arsenal tegen Brazilie:lol:
    Ik dacht dat we clubs gingen spelen en die gozer gaf me geen mogelijkheid om te wisselen van elftal.
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was het vloeken bij mijn enige ranked match.
    Had een winning streak van 12. Tegenstander neemt Barça, bij zulke dikke ploegen neem ik dan AC Milaan. In 50ste minuut kreeg hij zijn 2de rode kaart. En toch nog verloren met 3-2. Dubbel van kansen gehad (logisch ook met 11 tegen 9) maar die bal wou gewoon niet binnen. Hoeveel keren ben ik niet terecht gekomen in een één tegen één situatie maar die keeper hield alles tegen of het was net naast of tegen de paal.

    Maar wat erger ik mij toch bij het veranderen van een speler. Zowel offline als online. Soms ben je een speler aan het achtervolgen en ineens zonder dat je (in mijn geval) op de LT toets drukt verander je van speler die een paar meters verder staat.Dan kan de CPU of speler gewoon verder lopen. En ik speel op manuel.
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij er zo één, op Manuel spelen. bah bah ;)
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je kan de notifications uitzetten geloof ik in de console preferences. Dat zat volgens mij in de laatste update. Ik weet alleen niet of je dat ook kunt wijzigen voor games (was voor films enzo bedoeld).

    Toch is proberen dan.....
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Notifications kun je uitzetten. Gewoon op de Xbox Guide knop drukken, naar Personal Settings gaan en dan Notifications Off.
     
  16. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke stadions spelen het soepelst online? San Sire enzo hebben zoveel lag altijd.
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Op semi auto is het nog erger. Vooral kwa plaatsing van uw verdediging.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speel altijd Stade Olimpico.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    ik Vind van mannetje ruilen ook klote, maar dan niet omdat het autmatisch gaat maar omdat ie de verkeerde soms selecteerd. Selecteerd vaak een maanetje die er achter aan loopt terwijl een ander mannetje bijvoorbeeld als die schuin loopt het nog kan halen :confused:
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel ook altijd in stade Olympico en ook altijd met manuel cursor :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina