Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n3z

n3z Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net niet, maar eergister wel.

2. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het zo zeggen.. Ieder zijn speel stijl... Heb vaak gehad dat ik een hele wedstrijd stukken beter was en alsnog op het laatst door counters verloor. Hier heb ik dus mijn speelstijl op aangepast. Als ik na 80 minuten op 2-0 voor sta ga ik niet nog als een gek aanvallen. (ook wel is door LAG genaaid en alsnog gelijk/verloren)

Zeg niet dat ik dan de bal heel de tijd achterin hou (probeer idd. nog via de flanken aan te vallen), maar ga geen geflipte aanvallen meer doen.

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    maar vind je het zelf niet raar dat je andere mensen noobs gaat noemen omdat ze niet jouw spelletje spelen en dat jij daardoor verliest? ben jij zelf dan niet juist de noob.....
    Magoed, ikzelf doe het eigenlijk ook niet maar als ik denk dat ik niet anders zou kunnen doe ik het zeker wel. Vind er niets triest aan, juist wel slim

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Behalve als je met 6-0 achterstaat he TTT! :+

5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een goede FAQ kan vinden o.i.d ?
    Ik wil namelijk nog wat meer nuutig trucjes leren, de enige die ik ken zijn een fake shot en een zidane draai (die kan ik amper nuttig gebruiken)

6. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PES expert guide misschien?

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef geen hele guide gwn een paar tips + tricks

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind rondtikken in zo een geval gewoon onderdeel van de taktiek.
    Misschien moet ik ook maar even oefenen op het naar de cornervlag lopen en daar de bal afschermen ;)

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben het ff zat, vandaag ga ik niet meer spelen. Tis weer zo' n lekkere irriteer dag :mad:

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Same here. Niets lukt vandaag! Die bal wil er maar niet in, terwijl ik wel tegendoelpunten krijg! Morgen maar weer een keer proberen! :)

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Wat ik zwaar irri vindt, is dat het soms gewoon een klein beetje lagt, maar wel vet irri is. Of je speelt een wedstrijd, en dan laat die **** dat pauze scherm staan en lijkt het alsof ie vast loopt.. dat gecheat wordt er ziek van!! Maar verder echt vet spelletje, als je geen lag hebt, en je tegen leuke tegenstanders speelt.

Zoek nog wat NL`ers om tegen te spelen, dus voeg me maar toe als je potje tegen me wilt spelen.. maar denk er aan.. Go Ahead Eagles --> Hard to Kill!!:thumbs: Hehe_O_

12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik de bal omhoog tik en zelf ook meespring als er iemand een tackle op me maakt? Of kan dit niet (zag het zondag in de trailer op de GamePlay)

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ehm...fok....jou....:x :9 8)

14. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0

Bal over een tackle: rechter Thumbstick omlaag en dan omhoog of andersom

Over tackel heen springen: alléén Right trigger/button (ben ff niet zeker zit op werk) indrukken op het goede moment

Als je denkt die 2 te kunnen combineren krijg je mijn props, want dat valt niet mee, zelf spring ik nog wel is over een tackle heen, bijvoorbeeld als iemand laf een rode kaart wilt hebben,

15. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik vaak ja....ben gewoon beter en krijg ook de betere kansen maar op een of andere manier krijg ik doelpunten tegen via een counter.

Ook heb ik vaak als ik 1-0 voor kom ik als nog het spel blijf maken....ik weet niet of het komt omdat ik het spel gewoon wil blijven maken of omdat zij het niet willen. En ja hoor ik krijg dan weer een tegen doelpunt omdat ik het spel maak en hij lekker countert....en zitten ze weer in de wedstrijd.

Ben ook van plan om mijn speelstijl beetje aan te passen...als ik voorsta dwing ik gewoon die gast gewoon het spel te maken en dan ga ik maar eens counteren ofzo ik zie wel...het kan niet meer zo doorgaan....

Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahah deze taktiek heb ik wel een x gebruikt hoor. Ik speelde tegen iemand die beter was en ik kwam voor met 2-1 uit een countertje. En gewoon de bal achter rondtikken. En naar de hoek toelopen en de speler in m'n rug laten. Hahahah. En Dan op het laatst gewoon de bal naar voren rammen.

Tja je moet toch wat als je wilt winnen he.

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je doen tegen rondtikken? Niks toch:?

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Goed jagen, en gewoon rustig afwachten...
    Laat ze maar rondtikken. Ik zorg gewoon dat ik het middenveld en achterin dicht houdt.

Het wordt wel vervelend, als je tegenstander de complete wedstrijd achterin blijft tikken :cool:!
    Nog niet mee gemaakt, maar dan zou ik gewoon gaan schoppen :9

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje..

als je 1 wedstrijd speeld en je schiet bijvoorbeeld op de kyper en hij duwt hem helemaag omhoog in het kypers gebied de kyper kan de bal altijd in de lucht pakken ik kan hem nooit koppen want dan staan ze stil ?
    weet iemand hoe dat komt ?

20. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat echt kut is, de traagheid van de keepers met uitgooien, zo kan je nooit is helemaal snel erop los counteren, steeds ff w8e op die trage keeper

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina