WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    op A drukken ;) Vind hem al een stuk makkelijker.. heb met angle al de 2e wretlemania gewonnen (kreeg daarna ook aftiteling). speelde op hard... ga nou met benoit op legend proberen... was verliezen de eerste pot tegen khali (kon hem ook niet tillen hehe). Vind hem steeds leuker worden opzich, alleen was ik angle wel een beetje beu. En laadtijden zijn vaak wat lang (vooral als er eerst 6 man op moet komen.. klik de entrance dan wel weg maar moet toch veel laden)

    en voeg me maar toe lesnar ;) lijkt me wel lachen een potje online te spelen (nog niet geprobeerd trouwens).
     
  2. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    online heb ik nu een paar potjes gespeeld, moet wel zeggen dat het niet heel vloeiend verloopt. soms laggy, desondanks merk je daar tijdens het spelen niet al te veel van, het is niet storend, omdat de matches meestal heel spannend zijn :D

    weet iemand overigens waar je kaartjes kan bestellen voor WWE RAW tour in Oberhausen volgend jaar? thnx :)
     
  3. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tegen Khali is het moelijk winnen,vervelend mannetje is het gewoon xD
    En die laadtijden zijn idd lang had ik ni verw8 nog op de 360 mja ik voeg je van de week wel ff toe, moet eerst nog ff een router kopen :)
     
  4. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm jahaa :)

    Raw Presents WrestleMania Revenge Tour 2007

    Date: April 21, 2007
    Time: 20:00h
    Venue: König Pilsener Arena
    City/State: Oberhausen, Germany


    On-Sale Date: Saturday, November 18 2006 at 9:00h


    Ticket Information:
    Purchase tickets via the following:
    Nationwide: CTS Eventim - Order by phone + 49 (0)1805-57 0000 (12ct/min.) or on line at www.eventim.de

    Tickets from 30€ to 85€

    Featuring WWE RAW Superstars Including

    John Cena
    DX - Triple H and Shawn Michaels
    Edge
    Randy Orton
    Jeff Hardy
    Carlito
    The Spirit Squad
    The Highlanders
    Candice Michelle

    Plus many more!
    Line-Up subject to change.

    Hiero dus www.eventim.de
     
  5. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man :D
     
  6. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan hea :)
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, in single player, seizoen...

    Als je de champ bent, en je moet je titel verdidigen he. als je dan opkomt, hoor je de belt dan niet om te hebben?

    Hoor die commetators wel zeggen dat ik de belt om heb, maar is niets te zien :p
     
  8. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem volgens mij alleen bij titel matches om.. en niet bij gewone non titel matches.. maar weet niet zeker.

    Vind het wel jammer dat als je een titel match hebt.. je belt ook zie liggen maar je die niet als wapen kan gebruiken. (of doe ik iets fouts?).

    Gister online gechecked.. weinig game rooms (player match maar slechts 1, ranked een stuk of 8 ). Triple threat match hardcore gedaan.. Ik was benoit.. tegen angle en khali. Echt lachen die khali was niet te tillen maar die gast die angle was pakte op een gegeven moment een wapen en sloeg op khali in.. en hetzelfde ging ik doen.. heel de khali met zn 2en in elkaar gemept tot tie er mee quitten hehe. Wel jammer dat de wedstrijd daarna niet meer doorging :mad:

    Mensen die zin hebben om online uit te proberen voeg mn tag maar toe lil j NL (en ik zuig in reversals dus moet een makkie zijn). Heb trouwens online alleen de gewone matches geprobeerd.. niet de title match.
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien koop ik 'm ook nog eens, hangt er vanaf of m'n broer 'm binnenkrijgt of niet. Als ik 'm heb dan voeg ik zeker wel een paar toe. :b:
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    gister nog een potje gedaan.. maar werd helemaal van de kaart geveegd.. die gast had een eigen poppetje en alleen maar snelle bijna onreversable bewegingen. Hij ging nooit in een grapple alleen maar rennen slaan enzo.. gewoon niet leuk.
     
  11. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker irritant jah,kon je dat slaan niet blokken dan ofzo? of ben je niet zo goed in blokken?? :p
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,

    Nog een vraagje.

    Is het mogelijk om XP-points die je met een echte superstar wint in career mode te gebruiken?

    Ik ben nu een career met the undertaker begonnen. Ik win wel XP, maar mag het niet aan een zelf gemaakt mannetje geven. Of doe ik iets verkeerd?

    geweldig trouwens dat ze Legends in hebben gedaan, kan ik eindelijk een keer the hot rod ineklaar rosse xD
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  13. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan ze alleen aan het poppetje geven waarmee je season mode speelt, maar als je General Manager mode uitspeelt krijg je unlimited XP pionts,en dan kan je iedereen in je roster zoveel XP geven als je wilt ook de CAWS..
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    oh oke, handig om te weten :thumbs:

    Ga ik maar eens met general manager mode beginne }:]
     
  15. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow Gear, ik heb me xbox live aan de gang gekregen,al paar keer online gespeelt, 1 x pas verloren :p maar ik zal je zo ff toevoegen ok?
     
  16. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand zin heeft in een poptje wrestling, voeg me maar toe,
    en weet iemand hoe ik met een CAW online kan spelen? ik kan er maar 1 kiezen,maar wil een andere..
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gekocht met triple h op de achtergrond Motorhead - The Game


    egt een bruut spel

    en voor online mag je mij ook toevoegen
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  18. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dannn, kvoeg je nu wel ff toe
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed
     
  20. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is verstuurt ;)
     

Deel Deze Pagina