The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een fortify magica spell gekocht bij Edgar's Discount Spell in de Imperial Marketplace. Ik heb alleen een Restoration Skill van 50 nodig en heb nog maar 23, terwijl ik toch aardig wat gerestored heb. Hopelijk komt ie binnekort te staan bij het spellmaking altaar, dat gebeurde bij invisibilty ook. Toen ik spell had gekocht stond ie er niet gelijk bij, maar na een paar dagen wel en kon ik een 'zwakkere' spell maken.

Ik heb nog iets anders, mijn fatigue is damaged, hoe repair ik die?

2. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die spell van edgar een spell on self ipv touch of target.

Als iets is damaged ga eens naar de kerk. Daar worden je afflictions gebanished.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Na 25 uur al op 49? Dat is heel erg snel, knap gedaan. Maar ik concentreerde me ook niet alleen op het levelen, ik wou mijn minor skills ook verbeterd hebben zodat ik bijvoorbeeld mijn magie met het levelen flink wat punten extra kon geven. Mijn enige major skill waar ik nog flink op kan verbeteren is Hand to Hand, die staat nu ergens in de zestig of zeventig volgens mij dus een paar levels hoger is dan zo gedaan. Gewoon Hand to Hand tegen drie Minotaurussen (?) in de Arena. :)

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Spell is on self ja, maar waarschijnlijk staat ie dus binnen een paar dagen bij het spell making altaar, en kan je hem 'on target' of 'touch' maken.

5. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je een spell heb dan verschijnt deze binnen een aantal dagen op het spell making altar? Dat wist ik niet.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar zo was het wel bij mij bij die invisible spell. Het is iig het proberen waard, want die Fortify Magicka spell kost werkelijk niets.

Weet iemand waar ik Shrouded Armor en Shrouded Hood kan kopen/vinden?

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Eindelijk heb ik hem uitgespeeld... had niet echt veel tijd meer ervoor maar toch gedaan...

maar..

zijn die downloads een beetje de moeite waard?

8. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier:http://www.uesp.net/wiki/Category:eek:blivion-Items

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een spell koopt die je nog niet kan casten, kan ook nog geen spell maken van dit type :thumbs: Dus stel ik wil een zwakke fort. mag. spell maken maar ik heb alleen een journeyman fort. mag. spell en ik ben apprentice dan moet ik eerst nog levelen ( je kan natuurlijk ook gewoon een apprentice level spell kopen dan kan je ook nieuwe maken maar soms zijn deze moeilijk te vinden :) ) :b:

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, klopt toch niet helemaal wat je zegt. Ik heb 1 Invisible spell gekocht, en dan kan ik absoluut niet casten (nog steeds niet). Paar dagen erna zag ik de spell dus bij het spell making altaar staan, en heb ik een simpele spell gemaakt.

11. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je ervoor zorgen dat je een enchanted weapon weer charged krijgt?

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Gems. Heb een lege bij je, zorg dat je een Soul Trap spell/ench.weap. hebt, en een vijand ermee vermoorden. Dan de Soul Gem gebruiken op het wapen wat je wilt chargen. Hoppakee! :)

13. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk alle 50 de achievements gehaald

Moest gewoon overnieuw beginnen om laatste missie van thievesguild te halen

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zoals al eerder gezegd werd door iemand: soul gems.
    anders kun je naar bepaalde winkels gaan waar ze dat voor een prijs doen. of lid worden van de mages guild en dan zullen er bepaalde karakters zijn die dit voor je doen(kost je ook geld)

waarom?

15. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon met de eerste niet op die stoel gaan zitten ofzo iets, maar dat kon nu wel gelukkig

16. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt en zo'n spell haal ik in een winkel voor mages ofzo?

17. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt opgeladen soul gems ook gewoon in de zakken van vijanden of in kisten/dozen.

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijvoorbeeld, of in scrolls die je rond kan vinden liggen. Maar boven alles, als je een melee-class bent, raad ik Umbra aan. Dit is een wapen van een baas genaamd Umbra, en dit zwaard is ge-wel-dig. Umbra zelf is supermoeilijk te verslaan (difficulty bar effe omlaag? Hehe), maar dan heb je ook wat. Soul Trap 120 sec op de vijand per hit (oftewel, als je binnen 120 sec na je laatste hit met het Umbra zwaard je vijand nog vermoord op welke manier dan ook, Soul Trap je hem in een lege Soul Gem als je die hebt), 24 Attack.. Weegt 0. Ik heb dit zwaard altijd bij me om m'n andere zwaard (Goldbrand, een van de beste 1h zwaarden in het spel :p) te kunnen rechargen als dat nodig is. Gewoon zorgen dat Umbra zelf altijd opgeladen is, en dan je helemaal weg Soul Trappen :p Ik heb ook altijd Azura's Star bij me (een rechargeable "Grand" Soul Gem, is een Daedric Artifact). Azura's Star + Umbra + non-Human vijanden in de buurt + ander heel sterk zwaard = altijd een heel sterk charged zwaard bij je.

Als je blijft op letten dat Umbra zelf niet leeg raakt, heb je dus theoretisch gezien oneindig veel recharges

(in de praktijk .. ook.)

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel hapert als de ***** bij mij

20. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je tv op 60hz staan? wil nog wel eens helpen, 50hz haperde die bij mij ook constant.. (system instellingen in xbox dashboard)

btw voor al die mensen die vast zitten bij magesguild quest met die paal, in Imperial City zit een discount spell winkel waar je goedkope en slechte spells kan kopen die de truuk zouden moeten doen... daarna wel saven voor je ze cast :p

Owja, enchanted wapens hervullen kan met gevulde soulgems, varla stones (te vinden in sommige Ayleid Ruins) en voor goud bij bepaalde personen in een mages guild

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina