Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga hem denk halen zodat ik samen met me meisje ook wat aan de xbox heb. Lijkt me zelf natuurlijk ook erg leuk maar samen helemaalgezellig :p

2. the_vinman

the_vinman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die zich storen aan de limiet van aantal pinata's? Het lijkt me wel erg vervelend als je net lekker bezig bent je ineens niet meer dieren kan krijgen...
    Verder lijkt het me erg leuk. Is het spel ook goed te spelen op een SD tv?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist besteld, kan niet wachten.
    Al weet ik zeker dat m'n vriendin het ook geweldig gaat vinden. :cool:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Game is inderdaad erg leuk moet ik zeggen.
    Vind alleen het wachten soms vervelend,maar wat maakt het ook uit!
    Dit spel is relaxation 100%8) :b:

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdien je eigelijk geld, alleen met verkopen?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, toch 's overnadenken om 'm ook via dvdcrave.com te bestellen. Is dan toch maar €35,-!

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het net even bij een collega gespeeld, lijkt mij zo ontzettend pijnlijk om een Piñata te verkopen :mad: ze zijn zo schattig en lief en knuffelbaar :mad:.

Wat een fantastisch spel trouwens :)))

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is ook niet leuk om een pinata te verkopen:'-(

9. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen van je piñata's, verkopen van je oogst. Dat is de belangrijkste inkomstenbron. Op het begin zijn je piñata's weinig waard, maar hoef je ook niet zo veel uit te geven. huisjes zijn goedkoop, de doelen om een piñata's te houden zijn goedkoop uit te voeren, een zaadje planten van 2 chocolademunten en een goedkoop huisje en je kan al klaar zijn.

Het kan ook leuk zijn om een grote oogst te maken. sommige planten kunnen 4 keer zo groot worden door de goede kleur te bemesten, of er komen 4 bloemknoppen aan, die je soms voor veel geld kan verkopen.

Later moet je echt dure dingen kopen (als je een pinata echt graag wil). bijvoorbeeld een bananasplit. allereerst moet je een bananenboom hebben, die groeien al niet te snel, dus zul je bananan snel kopen (280 munten). Dan moet je Bart de prutser ook nog met een banaan laten prutsen zodat het een bananasplit wordt enzovoort. de volgende vereiste wordt dan weer een hele omslachtige. uiteindelijk zijn sommige opdrachten duurder dan dat je er uiteindelijk voor terug krijgt. vooral als je van je piñata geen afscheid kunt nemen, en ze daar met z'n 3en rondlopen. maar in sommige gevallen heb je gewoon door hoe het goedkoop kan.

Een flesje melk, bolletje wol, of een broodje is ook niet goedkoop. natuurlijk elke varaint kan jej in principe zelf maken. Maar dit doe je ook niet altijd. dan betaal je maar 1300 munten voor een flesje melk, omdat je echt een romantische dans wil met een soort piñata. terwijl als je het zelf maakt de investering niet eens zo groot is, terwijl je dan oneindig veel melk kunt produceren. Je moet alleen de koe hebben, en een koeienbel.

Dit is een handige tip, ik dacht eerst wtf heb ik er aan als ik mijn beest een hoedje geef, maar sommige stukken hebben écht een functie. Waardoor een pinata in een keer veel geld voor je kan verdienen.

Nee helemaal niet, op het begin heb je een kleine tuin en passen er niet zo veel piñata's in voordat het druk wordt, op den duur heb je een grote tuin maar heb je de kleine piñata's al verkocht, en elke keer als er een kleinere piñata's binnenkomt verkoop je die eigenlijk weer. Ik heb nog niet aan de max van 25 gezeten.

Wél stoor ik mijn aan het maximum aantal bomen in de tuin, want kleine boompjes worden ook als bomen mee geteld. op den duur heb je verschillende bomen in je tuin: Appelboom, Spar, hazelnootboom, bananenboom, apennotenboom, kruisbessen, blauwe bessen enzovoorts. in totaal kan je 12 bomen. van sommige bomen wil je 2 hebben dus je zit al snel aan dit limiet.

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    had het gistere op gamekings gezien, en ik denk toch dat deze game in mijn collectie komt binnenkort:)

11. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dit hele topic is echt ontzettend grappig om te volgen: als je het spel zoals ik nog niet hebt, en dan die ervaringen leest: erg grappig... :)

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad leuk! :)
    Vervelend is dan weer, dat je het spel eigenlijk ook wel wilt hebben!

Deze game wil ik zeker nog eens ervaren, maar Financieel niet verstandig voor mij om dat nu al te gaan doen inverband de dure December maand :cool:!

13. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk levert dvdcrave een beetje snel. Ben heel benieuwd na al die reacties hier.

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    @VySio - leuk verhaal, wist niet dat de game zo in elkaar zat.

Nog steeds niet te krijgen in Rotterdam, wordt het een beetje zat....:mad:

15. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig wat is dit spel verslavend zeg... heb nog echt nooit gehad dat ik savonds met echt heeel veeel moeite mn 360 uit moet zetten.

Het spijt me zeer maar mn eekhoorn is overleden... :'-(
    Met het hek open bleef ie nog steeds daar zitten..

Heb nu al iets van 3 verschillende tuinen, en probeer in elke een beetje andere beestjes te krijgen...
    In mn laatste loopt er een kameleon rond en zitten apen naar mn bomen te kijken...

Een hele leuke site, met heel veel info en spoilers, hoe je nou al die andere kleuren kan krijgen bij je beesten of van een vogel een ander beest kan maken. En welke Pinata's nou echt niet bij elkaar kunnen vindt je hier:
    http://pinataisland.info/index.php?title=Main_Page

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik zag em gisteren nog bij de media markt en bij de freerecordshop, heb em niet gekocht omdat ik speciaal de C.E. wil hebben...

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Erg leuk stukje, waardoor ik weer wat ideeën heb opgedaan.
    Nog even een vraagje, welke planten kunnen vrij groot worden en met wat voor kleur mest moet dit werken.

Of verraad een goede tuinman zijn geheimen niet;)

18. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk gewoon f op de link die ik er bij heb gezet, daar staat heel duidelijk welke mest goed werkt bij alle planten die er zijn!

19. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er op de homepage van xbw.nl dat hij 1 december uit komt terwijl ik hem vandaag heb gereserveerd bij de bynabyte omdat ik ff geen geld bij me had, en kon ik hem gewoon morgen komen halen:confused:

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet toevallig iemand wat Viva Pinata bij de mediamarkt in Heerlen of Maastricht kost?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina