De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI kabel voor je 360 is er volgens mij niet.
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die schakelaar die op het stuk van de kabel zit dat in je 360 steekt wel op HD-TV gezet? (zie handleiding voor meer info)
    En de tv die je hebt gekocht kan maximaal 1080I aan (DUS GEEN 1080P)
    (en ook kan je tv 720P aan wat mijn persoonlijke voorkeur is op een HD-Ready TV)
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die tv ook net van het weekend gekocht en ik zet mijn xbox gewoon op 1080.. en het werkt prima. En Lord Sander .. wat is het verschil tussen 1080I of 1080P. Ik zit er trouwens wel weer aan te denken om de tv in te ruilen.. ik wil er 1 waar geen boxen zitten aan de zijkanten... of als iemand 'm wil voor 650,-? is net afgelopen zat. aangeschafd ;).

    Alleen wat ik dan weer kut vindt is dat ik via de xbox360 een dvd kijk van Pirates O.T.C. deeltje 2.. is net vorige week uitgekomen...die ondertiteling is zo ongelooflijk lelijk.. net of om de letters nog een licht grijze rand zit. Is er ook een manier om dat ergens in te stellen? scherper of iig anders?
     
  4. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, maar je moet de TV dus wel contant betalen? De site wekt de indruk dat je die 523 ook gespreid kunt betalen over 24 maanden. Maar dat is dus NIET zo?
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik jou was, zou ik gewoon het totale bedrag bij elkaar sparen! :)
    Ben je er gelijk vanaf, en kun je lekker genieten van de TV.

    Met dat soort afbetalingen betaal uiteindelijk vaak meer, en het wordt helemaal vervelend als je straks in eens, een financiele tegenvaller krijgt!
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien tot welke HD resolutie je HD tv kan ??
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Door het aantal pixels..
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de max resolutie 1366 x 768

    dus dat komt zeker neer op Max HD 720p ?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan ie 1080i ook wel ontvangen, maar dat wordt dan aangepast aan de eigen max. resolutie. 720p is in zo'n geval de beste keuze jah :)
     
  10. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    snap wat je bedoelt, maar vind het in dit geval wat anders. Je krijgt sowieso 400 euri korting (dat is waar ik het voor doe) en de site suggereert dat je die overige 511 euri bij je abonnement moet betalen. Maar als dat niet het geval is, dus dat je wel de tv in een keer moet betalen, blijft het erg aantrekkelijk omdat er 400 euri van de prijs afgaat. Maar ik wil wel van te voren weten hoe het psies gaat. Anders verwacht ik dadelijk dat het bij je abonnement verekend wordt en krijg ik opeens de factuur dat ik hem in een keer moet betalen;)
     
  11. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de samsung LE23R71 te gaan kopen. is dus 23" omdta ik niet zon heel groot budget heb. De tv kost zo'n €550. en hou ik nog wat geld over voor games:) is dit type aan te raden?
     
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen ik gisteren m'n Xbox 360 teruggekregen van Microsoft en ik kan zeggen dat 100Hz maar bullshit is en juist problemen geeft in plaats van ze oplost.
    Ik adviseer dan ook iedereen twijfeld tussen de N71 en M71 om hun 150-200 euro te besparen en voor de N71 te gaan.

    Dan zou ik je toch adviseren om voor de 26" te gaan, want 23" is echt heel klein vooral als je hem thuis heb staan.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  13. AFCA

    AFCA Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    is een hdtv met de resolutie 1024*768 goed genoeg voor de xbox360?
     
  14. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet HD!
    HD is 1280x720 of 1920x1080
     
  15. AFCA

    AFCA Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  16. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedrag moet je direct bij het afleveren onder rembours betalen. Daarna betaal je gewoon maandelijks de bundel die je hebt gekozen, dus zoals bijv bundel van 25 euro bij Orange in mijn geval.
    Bij mij kwam de uiteindelijke totale prijs die ik betaal onder de actuele aanschafprijs in welke online winkel dan ook uit. Dus contante kosten+ abo kosten. Dan heb ik er ook nog gratis bellen voor als het ware. Het is verder logisch dat je rekening moet houden met de maandelijks terugkerende kosten van je bundel maar dat is bij elk telefoon abo zo. Ik hoop dat je het nu snapt 8) :+
     
  17. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    2 chosen NL: als je weinig wilt uitgeven kun je denk ik ook beter voor de S serie gaan. Dat is de goedkoopste serie. Zo is de 27S goedkoper dan de 26R.

    2 Reem: dat snap ik ;) maar omdat ze op die site praten over 42,50 per maand (22,50 abo + 20 HDTV) leek het zo dat je beide maandelijks moest betalen. Maar het is dus HDTV onder rembours en abo zoals altijd. duidelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eigenlijk te twijfelen tussen de R71, N71 en M71.
    En de N71 is daar laatst al vanaf gevallen om enkele redenen,
    Nu de M71 met zijn 100Hz. Technologie ook geen verbetering is op 360 gebied val ik terug op de R71.
    En dat houd in dat ik geld over hou voor een digitale tv ontvanger die HD zenders kan weergeven. (van Samsung uiteraard)
    In elk geval bedankt voor je waarschuwing.
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat waarschijnlijk de BenQ DV3251 worden. Ik lees dat sommige hier twijfelen over deze tv maar dat degene die hem hebben echt goed vinden. Wat zijn jullie ervaringen met gamen op deze tv? En wat is een goede kijkafstand bij deze tv?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor een problemen geeft die 100hz dan? en kan je dat niet uitzetten of verlagen naar 50-60hz? En hoe zit dat met films dan die 100hz is dat dan wel beter of mooier?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina