Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  2. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom begin ik tegenwoordig ook heel verdedigend... tegenstander laten komen... en dan pas als ik door heb hoe goed/slecht iemand is ga ik mijn strategy bepalen. Dit deed ik toen ik net online ging spelen nooit en verloor dus ook wel is door mijn eigen overmoedigheid.
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou voor mij niet werken. Als je een goeie tegenover je hebt en vanaf minuut 1 druk zet ga je de bietenbrug op. Hem laten komen betekent balverlies een x balverlies. Als het een goeie is zal hij constant pressie blijven spelen en maak je t vaak je eigen moeilijk omdat je er verdedigend dan niet meer uitkomt (dit geldt voor mij althans.) Ik probeer altijd balbezit te spelen rond de middenlijn tot ik een gaatje zie om mijn spits of buitenspelers weg te sturen. Die momenten heb je (zelfs tegen een goeie speler) altijd in een wedstrijd.
     
  4. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook veel last van 'stemmingswisselingen' de ene dag speel je de sterren van de hemel en de andere dag lukt echt niets. Ben zo geduikelt van plek 1500 naar 30.000...echt zuur|:-
    Steeds als je verliest denk je het met het volgende potje goed te kunnen maken...en ga je steeds verkrampter spelen...waardoor je toch weer verliest...zo wordt het een soort gokverslaving...
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF.......30.000?????? Hoe krijg je dat voor elkaar. Mijn stats zijn al om te janken en ik sta (ik dacht) rond de 18.000. dan staat jou gemiddelde niets eens op 20% winstpercentage. (zeg ik dat goed?)
     
  6. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het zo werkt...ik zit nu weer rond de 50 %, in ranking punten stond ik rond de 6000 en viel met 12 verlies partijen terug naar 4300...en nu weer 5300... je kunt in 1 potje gelijk 200 punten verliezen terwijl je winstpercentage relatief hetzelfde blijft...
     
  7. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 2 potjes verlies ga ik meestal even naar "player match" om weer even het goede gevoel op te doen.
    Als het daar weer lukt ga ik weer naar "ranked match"
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    :thumbs:
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    willen jullie heel even op gunk.be gaan en dan naar forum en dan naar crossplatform en dan pesvsfifa en daar schrijven da je pes veel beter vindt dan fifa want die belgen vinden fifa beter.en als jullie helpen wordt pes het beste sportgame op de gunkawards.dus aub help en zeg da pes het beste voetbal game is
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze niks aan het... het zijn belgen... lopen altijd 10 jaar achter op nederland.
     
  11. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dagje PES weer achter de rug. 6 potjes gespeeld en alle 6 gewonnen. 2 potjes zijn me bijgebleven. 1 tegen een paar sympathieke Schotten die uiteindelijk met 7-0 hadden verloren, maar toch bleven lachen en de meest rare dingen uithaalden. (proberen te scoren met de keeper, dit strafte ik overigens niet af:emo: ) En 1 potje tegen een persoon die voor het eerst online speelde, hij had nog geen enkel potje gespeeld (ranked dan) En dan was hij zo slim om mij uit te kiezen. Na 20 minuten ingame, hield hij het alweer voor gezien, want hij stond toen al 4-0 achter. Lijkt me wel erg, als je tijdens je eerste ranked match zo in de pan wordt gehakt. Maar ja, gelukkig sta ik nu weer ergens in 900, dus ik hou het voor vanavond maar voor gezien denk ik. \o/ Heerlijk spel is het toch, als alles goed gaat..
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind online wel leuk maar ik bllijf me ergeren aan de button lag ook al is het minimaal.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij mij is het (voor mij gevoel :9) helemaal weg! Ik erger me alleen aan mijn verdedeging skills :)
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoor ik meer mensen over. Ik moet eerlijk zeggen dat verdedigen mij juist beter afgaat dan aanvallen. Of beter gezegd, afronden. Ik merk wel eens aan tegenstanders dat ze zich irriteren dat ze niet door mijn laatste linie heen komen. Dan beginnen ze slidingen te maken. (blijf dan juist de bal lekker rondtikken :9 ) Ik merk met aanvallen vaak dat ik me eigen vastloop doordat ik (ik denk) te veel de vrije man wil zoeken. Goeie schoten op doel gaat me nu eindelijk wel steeds beter af. Het is echt wat ze zeggen. TIMING!! Verkeerd getimed is bagger schot. Goed getimed leverd de meest mooie schoten op (en soms ook de meest mooie reddingen, niet zoals bij fifa, de meest onmogelijke reddingen.) Toch zijn er nog wel dingen die bij mij beter moeten, dus als iemand een tip heeft........

    - goede voorzetten geven zodat ze zijn af te werken door de spits (ik heb nu vaak dat de bal wel in de buurt van de spits komt, maar dat t net lijkt of ie naar lucht staat te happen ipv te koppen)

    - een goede volley of kopbal maken. Als de bal in de lucht is druk ik meestal op 2x schieten, alleen dan zie je mijn krachtbalkje 2x langzaam vollopen wat dan wordt vervolgd door of een pisbal of ik schiet m t stadion uit.

    - en dit is meer een opmerking maar t lukt mij ook niet echt een mooie goal te maken, ik haal wel rendement uit m'n spelletje door gewoon te scoren, maar het zijn naar mijn idee altijd standaard doelpunten. Wat ik me zo kan herinneren heb ik nu pas iets van 5 of 6 doelpunten gemaakt waarvan ik echt de bank uitsprong
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Dit blijft een kwestie van oefenen...
    Ook scheelt de club of persoon heel erg. Speel bijvoorbeeld een aantal partijen met een club als Chelsea! :)
    Je zult met dit team, al vrij vlug heerlijke afstandschoten kunnen maken.

    Verder is afronden ook goed toch?
    Zolang ze maar zitten denk ik altijd maar...

    @ Geertbagreman

    Ook dit moet je onder de knie leren krijgen!
    Zorgen dat je in elk geval niet hapt, wanneer een spits op je af komt. Ik loop altijd rustig mee terug, waardoor de tegenstander al vrij vlug een fout maakt.
    Verder is rugdekking geven erg belangrijk :)!

    Je moet dat Curser Change op Manual zetten. Ik loop vaak met mijn verdedigende spelers de gaten achterin dicht, ZONDER dat de bal daar in de buurt is.

    Oftewel, gewoon blijven oefenen! :)
     
  16. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren wederom een zeer vruchtbare avond gehad.
    10 gespeel ( 7-W/1-D/2-L)

    Na 6 potjest te hebben gespeeld zonder te verliezen, maar met een gelijkspel voelde ik me gisteren echt oppermachtig.Dusdanig dat 3 van m'n tegenstanders bij rust al met 3-0 achterstonden en meteen besloten de handdoek in de ring te gooien. Helaas moest de itallianen er tot 2 keer toe aan te pas komen om dat gevoel te doorbreken. Nee, ik ben niet aan het generaliseren. Ik verloor namelijk van Inter en van Juventus:mad: . Werd op een gegeven ogenblik echt misselijk van die Buffon alles wat ik deed had ie in de smiezen, hetzelfde geldt overigens voor die Julio Cesar ook een hele goeie keeper.
    Nadat ik m'n laatste 2 partijen had verloren begon ik te twijfelen, nog een potje of toch maar gaan slapen.
    Uiteindelijk werden het er 2.
    Waaronder wederom eentje tegen Juve.
    Ditmaal speelde ik tegen een aussie, het was daar op dat moment 10:00 en bij ons 0:00.
    Hij begon goed en kwam goed terug van een 1-0 achterstand. Echter bij de stand 1-1 realiseerde ik mij gewoon dat ik heel veel kansen creerde maar dat ik telkens bleef stuiteren op die Buffon.
    Uiteindelijk bezweek hij onder de druk door een penalty te veroorzaken,die wist ik koeltjes binnen te trappen. Vervolgens scoorde ik vrij rap de 3-1 en was de wedstrijd beslist.
    Was wel grappig om Juve te zien, ik wist namelijk niet dat ze in het spel zaten.
    Maar heb die Xbox ook nog niet zolang dus vandaar.
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou probeer ik t goed uit te leggen.;

    Jij zegt op manual zetten…. Het nadeel wat ik hiervan ondervind is dat als ik met mijn buitenspelers een rush tot de cornerlijn maak en een voorzet geef ik dan op cursor change druk.
    Maar omdat ju d-pad nog richting de cornerlijn gericht staat loopt jou spits door op de keeper op t moment dat je voorgeeft waardoor de bal altijd achter je spits valt. Als je je cursor change op semi heb staan is dat dus niet zo.

    Snap je me?
     
  18. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog een paar potten gespeeld.. 2 verloren.. 1 tegen een cheater (en geen zin om te wachten dus ben ik maar weggegaan). En 1 tegen een klote fransman.. nederland - frankrijk.. Ik schiet op de lat... op de paal en in echt de allerlaatste seconde maakt hij de 0-1.. men ik hoop dat mijn controller het vandaag nog doet :p.

    Ik heb ook nog soms aardig wat lag en om één of andere rede meer als ik zelf host. Kan je spelers eigenlijk blacklisten? zodat ik nooit meer tegen eerder tegengekomen cheaters hoef te spelen? Mn ranking zuigt.. nog niet zoveel gespeeld online.. en denk dat ik iets van 50-50 loop.. maar heb pas 1 wedstrijd echt verloren en de andere allemaal cheaters.
     
  19. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap wat je bedoelt, had ik gisteren ook tegen Juve en Inter. Heb m'n controller een paar keer op het bed gesmeten AAAARRRRGGGGHH zo frusterend zelfs nu nog
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. en het was ook mn laatste pot.. echt Pes6 moet je niet net voor het slapen spelen want ik lag heel de wedstrijd te overdenken. (net als ik in het echt altijd heb bij bijv ned-por). Kon eindelijk om een uur of 3 na 4 ruksessie in slaapvallen :p. Ik moet echt viva pinata aanschaffen zodat ik die als laatste kan spelen en dan vrolijk in slaap val.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina