waarom zit deze topic vol met spoilers, jezus man zet het dan in een spilerding of zo nu weet ik dus dat ik die monster niet tegenkom in act 4 Bedankt!
Wie zegt dat je hem niet tegenkomt? Weet je wat er met het monster is... Spoiler Je komt hem wel tegen, maar je kunt hem niet vermoorden/verslaan! \o/
Wil iemand een keer Act 4 co-op'en op Hardcore, ga het voor het eerst spelen en heb dan liever iemand erbij en is ook gezelliger. Voeg me maar toe
Als je INSANE uit speelt wel ja. Dan heb je alle SP & alle Dom achievements. Dus, casual, hardcore en insane.
kun je zien welke acts of chapters je al heb gehaald heb met DOM en kun je gewoon kiezen welke act of chapter je wilt spelen? Of moet je echt als je de 4 chapter van act1 wilt doen eerst chapter 1 t/m 3 doen en dan pas chapter 4 of kan je die selecteren?
Moet je voor de singleplayer splitscreen te spelen op 1 xbox met 2 controllers perse een 2e gamertag aanmaken? Waarom kan dat niet net zoals bij Call Of Duty 3 twee controllers onder 1 gamertag? Of doe ik soms toch iets verkeerd..
Je kan heel makkelijk een nieuwe gamertag maken, gewoon op je 360. Hoeft (volgensmij) niet eens op Live geregistreerd te worden, als je alleen SP wil doen. Is toch alleen maar naampje en motto en een zone, of niet?
Gisteren samen met een vriend (Agent Smith) in co-op Ac2 uitgespeeld op hardcore. Damn, nog nooit zo een leuk 'co-op' gevoel gehad als in dit spel. Hier zijt ge gewoon verplicht van samen te spelen en dat vind ik super. Vooral dat je heel de sp samen kunt uitspelen. Gears of war is echt een 'beauty'.
Even een vraagje: kun je gewoon een willekeurig level kiezen waarmee je wilt beginnen met co-op?? of moet je altijd aan het begin beginnen?? Want ik neem aan dat niet alle mensen 12 uur achter elkaar kunnen gamen.
pff, net iets van 3uur lang geco-opt met iemand die geen headset had, maar was wel echt lachen, als de ander down is doe je er ook echt alles aan om hem in leven te houden en weer op zijn voeten te helpen. Zonder twijfel is dit echt een prachtgame! zo heerlijk intens en besturing is ook wel lekker
Ik heb dus gister wel stuk of 10 keer geprobeerd om een co-op game te joinen. En elke keer gaf hij een fout aan ofzo dat er geen verbinding met de andere speler gemaakt kon worden ?
Dat komt omdat je 10x te laat bent, het beste wat je kan doen is zelf een game starten(singleplayer) en dan gewoon mensen inviten en hopen dat er iemand joined.