Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiC

MiC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh ik heb in mijn 22 levensjaren al heel wat FPS game versleten maar op de een of andere manier wordt ik kots en kots misselijk als ik CoD3 speel, ik weet niet hoe het komt maar het resulteerd iig wel dat ik hem tot nu toe maar een uurtje met bijna tegenzin heb zitten spelen.
    Hebben meer mensen hier last van? Misshcien komt het door de Normal->MotionBlur combo ofzo, ik weet t niet maar ik heb t bij geen enkel ander spel (had het een beetje bij HalfLife2 maar dit is nog erger, en dat was op de PC)

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke, en je wilt hiermee zeggen? :{

3. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk eens ranked kunnen gamen. Werd eens tijd verdorie. Nu werkt het wel niet meer. Btw is dit de 2.000.000.e post op dit forum nu?

EDIT (zo lijkt het toch wel :) )

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Het is een beetje raar met die ranked matches. Gisteren heb ik 4 ranked matches achter elkaar kunnen spelen met een tussenpauze van niet meer dan 4-5 minuten. Vandaag heb ik nog geen ranked match kunnen spelen... diepe ellende. En ik ben een irritante bug tegengekomen. Als je bijvoorbeeld een ranked match wilt doen, en je denkt, dit duurt mij te lang, ik ga eruit en je wilt in je "Player match, ranked match, leaderbords menu" naar de single player en je drukt vervolgens op B het spel "Searching..." aangeeft. Net of 'ie match aan het opzoeken is... Ik heb dit al een paar keer gehad... ook diepe ellende..
    Maarrrrr, al die ellende, blijf ik dit een fantastisch spel vinden... :thumbs:

5. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag over de vastlopers van call of duty 3.
    Ik heb Call of duty 3 via het xbw forum gekocht. De game blijft vooral in de single player aan het begin bij een "new game" hangen. Soms wel 4 keer achter elkaar waarna ik iedere keer weer moet resetten. Nou heb ik in alle vorige posts al gelezen dat heel veel mensen last hebben van vastlopers.

Mijn vraag is dan ook: Is er al iets officieel over bekend wat betreft de vastlopers of ligt dit gewoon aan een paar krasjes op mijn spel? En wat zijn wellicht de maatregelen die getroffen gaan worden door de makers van de game?

Graag alleen antwoord geven op mijn vraag als je het echt weet. Ik zit namelijk met het dilemma dat ik twijfel of ik de game nu nieuw zal moeten halen in de winkel of de 2e hands game moet houden. Ben ook wel benieuwd of deze vastlopers slecht zijn voor het spel of de xbox.

6. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Beawulf Agate,

ik begrijp wat je bedoelt. Ben die bug ook al een paar keer tegengekomen.
    Als ik uit de lobby ga door op B te drukken en naar het hoofdmenu wil gaan gaat COD3 opeens weer een game zoeken. Heel irritant!

Nog een bug bij ranked matches : ik speel eigenlijk alleen battle & team battle, wanneer ik deze selecteer kom ik vaak genoeg in een CTF of War game terecht! Grrr.

Anyways, het lijkt wel of elke Call of Duty flink gepatched moet worden voordat de multiplayer goed speelt. Je zou toch denken dat die gasten van hun fouten (Call of Duty 2 dus...) geleerd zouden moeten hebben!

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    IK heb geen last van vastlopers!.....
    Lijkt mij niet dat het hoort:x

8. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij hebben heel veel mensen last van vastlopers. Ik heb ze dan weer niet in de singleplayer, maar wel veel online, ook een paar keer achter elkaar soms. Krassen zijn het in elk geval niet, want mijn CoD3-disc ziet er beter uit dan elke andere 360-game die ik heb (bovendien maken een paar krasjes niet uit). Volgens mij is dat gewoon een bekend probleem van het spel.

9. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een oplossing van de makers is nog niet bekend?

10. MarcGene

MarcGene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook last van vastlopers in de single player. Zit nu in chapter 2 en ik kan maximaal 5 tot 10 minuten spelen voordat hij vastloopt. Heb via mail contact gehad met Activision en die dachten aan een hardware probleem. Rare is dat hij het bij een vriend (zonder live en dus zonder update) wel doet zonder vastlopers. Ik heb net gebeld met de Xbox klantenservice en die vertelden me dat ik een nieuwe versie moest halen bij mijn retailer. Alleen jammer dat die in Hong Kong zitten (Play Asia). Kan allemaal weer ff gaan duren dus. Gelukkig is GoW er ook en hoef ik me niet te vervelen.

11. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Dat gebeurt bij mij ook. Wil je lekker een team battle doen, krijg je battle of war... Nu waag ik gewoon een gokje en doe ik Quick Match en ik zie wel wat er komt... maar soms is quick niet zo snel en is custom weer sneller.. :confused:

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Is een algemeen bekende "bug" Als je type kiest wil niet zeggen dat je die altijd speelt. Niets nieuws is al vanaf het begin zo. Ze zeggen dat er aan gewerkt wordt.

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Is het jullie ook wel eens opgevallen als je aan het sniperen bent dat de Duitsers op eens witte helmpjes dragen?
    Zag het vanmiddag opeens.

14. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zei zeggen dan dus dat het aan je xbox ligt inplaats van het spel? Wel vreemd als alle andere games het wel gewoon doen.
    Ik heb overigens net bij de Saturn het spel nieuw gehaald maar toen ik hem net probeerde liep deze ook vast. Ik houd het dus maar bij de 2e hands versie en breng de nieuwe terug, want het maakt geen verschil. Ik hoop alleen wel dat er snel een goeie update komt zodat je geen last meer hebt van vastlopers.

Zouden de vastlopers ook schadelijk zijn voor je spel of je xbox?

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog geen vastlopers gehad bij CoD3.
    Alleen heb ik de Ranked matchs en die witte helmpjes bug :)

16. MarcGene

MarcGene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kreeg eerst een bericht van Activision dat ze het probleem eerder zijn tegengekomen en dat ze ermee bezig waren. Vervolgens moest ik een aantal vragen beantwoorden. Ze wilden o.a. weten of ik de update had en of hij het wel deed op een andere 360. Nadat ik die vragen beantwoord had zeiden ze dat het klonk als een hardware probleem en dat ik contact moest zoeken met Microsoft. Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van want al mijn andere spellen werken prima. Maar goed nu zegt Microsoft dus weer dat ik het spel om moet ruilen. Maar ik lees nu dat jij nog steeds vastlopers hebt met een ander spel?

17. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij eens in het kort vertellen wat er veranderd is tov Cod 2?

Weet wel dat het allemaal veel chaotischer is in deel 3, maar wat zijn nou de echte verbeteringen?

18. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    De online multiplayer is een stuk uitgebreider: je wordt veel meer gemotiveerd om het te doen, omdat je nu online achievements kunt unlocken en je een ljst stats hebt. Ook zijn er classes toegevoegd (met nieuwe opties) en een nieuwe mode (War), in mijn ogen ook meteen de leukste mode.

Singleplayer is vooral meer van hetzelfde, de graphics zijn wel sterk verbeterd en je hebt nu quick events bij bijvoorbeeld het plaatsen van explosieven. Ook kan er wat meer kapot aan de omgeving, en kun je granaten teruggooien.

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet de Ranks niet (Pvt 1stc, Corporal & Sergeant) en de voertuigen.
    En je kan nu met 24 man online _O_

20. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, heb namelijk een spel geruild tegen Cod3.

Ben benieuwd }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina