Gewoon even volhouden, op het begin vond ik het ook niet leuk, als je op den duur het een beetje door hebt is het echt heel leuk.
Je kan een soort plant gebruiken waardoor je veel geld kan verdienen. Je zou dit als een soort cheat kunnen zien. Maar vooral op het begin, als alles nog niet zo snel gaat en je er wel klaar voor bent kan je deze plant gebruiken om wat geld te verdienen, en tijdelijk even fast forward te gaan. Op den duur ben je toch zat van deze plant omdat het ook veel tijd vergt op den duur.
Koop de klimop, dit is een onkruid, maar uit elke klimop komen 3 zaadjes, en uit elke klimop komt ook een bloemknop. die is 100,- waard. Koop er eerst 4, alle zaadje wat er uit komt laat die stuiteren die planten zichzelf wel weer. vérkoop elke keer de bloemknoppen, op den duur heb je ongeveer 20 planten die je tegelijk uitkomen. dus 20 bloemknoppen om te verkopen, vanaf dit moment zou ik de zaadjes ook verkopen. Want als je te lang doorgaat zullen er te veel klimops komen. dan wordt het steeds moeilijker om het in toom te houden.
Mijn tip hierbij is, maak een omheining hier omheen. alle zaadjes wat er buiten valt gooi je er weer in of verkoop je.
Een 2e plant zou je kunnen gebruiken:
Peper, peper groeit als kool. je gooit er 3 zakjes rode mest bij en je peper wordt ineens 400 waard terwijl je investering maar 50 munten waren. doe dit keer tien bijvoorbeeld en je hebt een winst van 3500, en je hoeft deze plant nauwlijks bij te houden.