[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag GoW binne, en heb een vraag over die standaard gun.
    Die staat op Burst fire, kan die ook op automatisch? zoja hoe:)

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Kan volgens mij niet eens.

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    heeej heeeft iedreen een heel klein haperingetje in act 4 ( hardcore) of andere act gehad?

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een van de 2 machine guns staat volgens mij ingesteld op bursts van 3 kogels ofzo.. De andere (met de chainsaw) knalt gewoon door.

//edit;

1 keertje geloof ik. In elk geval niets waar ik me druk om maak.

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, gebeurt ook geregeld bij mij. Komt bij mij vaak als hij even moet opspinnen of zo, dan lijkt het net of er een machine geweer in mijn kamer staat te draaien zo'n geluid maakt mijn 360 dan. Ligt aan de dvd speler heb ik zo'n vermoeden, of hij moet het soms even inladen (bij een checkpoint o.i.d)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Krijg hem vandaag binnen! :)
    Even tot Zondag op oude Philips spelen, waarna ik Zondag zal zien of mijn nieuwe LCD tv daadwerkelijk mooier beeld geeft!

Gisteren Gow nog even bij een maat van mij gespeeld, en kijk er nu wel erg naar uit om hem zelf te hebben.
    Want wat is het Online gebeuren goed geregeld! :)
    Je zit ZO in een game, of hoeft GELUKKIG niet te wachten tot heel die Match is afgelopen.

Voor zover ik heb ervaren dan, verloopt zowel SP als de MP vloeiend!

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier iets over een update voor GoW ?!

ik start hem net op en hij moest updaten , t was geen kleine update en hij starte me xbox ook weer opnieuw op ?!

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    jai k merkte het ook ...ff uitzoeken

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Het wapen wat je krijgt als je de game start is het standaard Locust wapen wat inderdaad in korte bursts shiet. Als je uit dat gebouw gebroken bent krijg je je standaard COG wapen, die met de chainsaw...en die is vol automatisch.

10. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best vaak dat zodra ik sla (met de B knop) het balkje voor het laden begint te lopen. Het personage laad zelf niet, maar zodra ik dan een active reload doe, dan maakt hij wel de animatie van een active reload. Heb het ook al meerdere malen gehad terwijl mijn geweer gewoon maximaal vol zat (had dus geen kogels gevuurd) en ik dus helemaal niet kon laden als ik dat zou willen, maar hij het dus wel deed. Niet echt storend ofzo maar een beetje raar is het wel.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd, nog nooit last van gehad..

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij nog nooit opgevallen, maar toen ik die post las bedacht ik me ineens dat het toch wel eens is gebeurt. Kan je nagaan dat het me niet eens is opgevallen en dat ik het alleen merk doordat iemand anders het zegt.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    CAsual is echt te makkelijk man. Ga denk ik binnenkort maar ff co=op met dom doen op Insane. Dan krijg je toch meteen die Hardcore Achievements??

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sla dan ook bijna nooit :+ Alleen granaten en chainsaw gebruik ik B.. en heel af en toe voor Wretches
    Ja die krijg je voor nop erbij :)

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk heb ik GoW!! Iets eerder dan verwacht, maar dat maak niet uit natuurlijk:9 Nog niet gespeeld, heb zo drumles. Maar vanavond ga ik zeker spelen. Morgen waarschijnlijk even een paar potjes online doen, kijken hoe dat is.

16. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo vet dat er een deel 2 en 3 komen8) die game is echt super:) en nu ik live heb word het als maar beter:thumbs:

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whohoho!! Deel 3? Deel 2 is nog niet eens officieel aangekondigd. Ok, aan het eind is wel te voorspellen dat er een deel 2 gaat komen, maar loop je niet te ver vooruit om meteen te veronderstellen dat het een trilogie wordt?

18. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Jij ook alvast een fijn kerstfeest :thumbs:.

Hij heeft het waarschijnlijk hierover: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_blog_entry.php?topic_id=25165887

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kerel!
    Laatst moest ik weg uit je Game, aangezien ik te bed ging O-)

Maar ik wil wel eens samen met je aan Co-op beginnen... Heb dit namelijk nog niet gedaan...
    Spreek je nog wel op Live denk ik dit weekend!

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ja nu ik het lees zie ik dat het verkeerd geïnterpreteerd kan worden :+ Maar je snapt wat ik bedoel ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina