De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben veel mensen ervaring voor de hd-vga kabel? Is het beeld beter dan component?

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geloof ik al een aantal keer voorbij gekomen....

VGA = scherper, maar kleuren fletser
    Component = minder scherp, maar kleurrijker

Uiteindelijk blijft het ook een kwestie van smaak.

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het wel door de kabel dat de ps3 er fletser uitzien?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, volgens mij volg ik je ff niet meer. Het ging toch over de X360 ? :+ Of bedoel je dat het beeld van PS3 games er fletser uitziet omdat er van een Component kabel gebruik wordt gemaakt ?

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de ps3 maakt geen gebruik van de component kabel, toch? Misschien dat dit verklaart dat de beelden in ridgeracer 7 voor de ps3 fletser zijn dan in ridgeracer 6 op de 360?

6. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps3 is standaard hdmi, en zoals ik ook al op 360only zag staan is deze ook in aankomst op de 360. alleen nog niet officieel

7. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de TIP dit had ik niet gedaan echt gaaf beeld nu :thumbs:

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    2 belangrijke punten.

1. Kijk eerst als je een vrije zicht richting het Zuid-Oosten want daar hangt ongeveer de Astra sateliet.
    2. Koop een decoder die geschikt is voor Canal+ want je wordt op het moment dood gegooid met decoder waar geen smartcard in kan.
    Deze decoder zijn alleen geschikt voor gratis zenders (Nederland1 en de regionale-zenders)

Het meeste werk is het ophangen van de schotel , de installatie zelf kan nog een kind doen.
    Smartcard in de decoder en de rest gaat automatisch.

Loop eens naar bijvoorbeeld Bruna en koop daar eens TVSatellite.
    De magazine staat vol met nuttige informatie.
    http://veronica.sbs.nl/index.php?site=satellitehome

Test van verschillende digitale decoders.
    http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=satellite_testen&site=satellitehome

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom is de n71 bij jou al afgevallen?

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je daar een aantal dingen niet van kun uitzetten
    Waaronder dinamic dimming en dinamic contrast (wat volgens mij hetzelfde is)
    Dit is ook niet in het service menu uit te zetten en daarom valt ie af.
    Een ander reden is dat ie een heel stuk meer kost dan de R71 en niet eens zo heel veel meer opties heeft.
    Zeker niet als je zoals ik van plan bent nu een HD-Ready tv te kopen en die binnen 2-4 jaar al wilt vervangen voor een Full-HD TV

Toch moet ik wel toegeven dat ik nog steeds wel geneigt ben de N71 te kopen,
    Maar dan wil ik hem eerst in het echt zien naast een R71 (effe vergelijken)
    (en dat kan hopelijk morgen omdat ik dan toch al met mijn opa en oma mee moet om te kijken voor een laptop voor hun)
    (dus mischien dat ik morgen een definitief besluit neem tussen de R71 en de N71, De M71 met zijn 100Hz. heeft mijn intresse niet meer omdat het het geld niet waard is)

Bij Modern.nl is de N71 maar 200 euro duurder en daar gaat voor 31 december ook nog eens 140 af (150 min 10 euro administratie kosten)
    (de le32r71 kost daar 999,- en de le32N71 1199,- exlusief 8 euro verwijderingsbijdrage inclusief gratis bezorging)
    Dus op zich scheeld het nu ook weer niet zo heel veel

Heeft iemand hier toevallig de le32N71 (of een groter zolang het maar een N71 is)
    En zo van wat vind je ervan?

Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  11. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
  12. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik heb hem. Ik vind hem super. Eerst was ik inderdaad in de stress omdat die dynamic dimming niet uitgezet kan worden, ook niet via het service menu. En dat irriteerde me flink. Ik had hem in 'standard mode' staan. Echter nu in movie mode en ik heb er geen last meer van, dus het lijkt erop dat in die modus de dynamic dimming toch uit wordt gezet. Eerst dacht ik het ook bij de movie mode waar te nemen, maar ik was helemaal gefocust op lichter/donkerder worden van het beeld en denk dat het meer aan de zender zelf lag. Het valt me nu niet meer op iig dus ben tevreden.

Het geluid is trouwens wel bagger, maar dat is bij alle modellen zo volgens mij. Alleen JVC heeft best goed klinkende lcd tv's. Heb uiteindelijk met wat aanpassingen het geluid op acceptabel niveau gekregen door voor SRS surround te kiezen in het menu en dat icm de movie modus voor geluid. Vind het nu wel okay voor gewoon tv kijken. Bij films kan de externe surround set aan.

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    helemaal niemandd?

14. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar ik die Monster GameLink Component Video & Fiber Optic Audio nog kan krijgen?

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een vraag aan je,
    Die voet ziet er mooi uit maar nu wilde ik graag weten wat de afmetingen van de voet zijn (in verband met het plaatsen op tv meubel) (breedte x diepte)
    Ook zou ik graag willen weten hoeveel CentiMeter er tussen de onderkant van de voet en de onderrand van het scherm zit (denk namelijk dat mijn tv meubel te hoog is)
    Deze afmetingen kan ik namelijk nergens op internet vinden.
    Alvast bedankt voor je antwoord.

16. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kijk toch ook graag gewoon tv dus dan zijn die schokken nogal irri na een tijdje maar xbox signaal lijkt me gewoon goed worden hoor maar meeste mensen kopen tv toch voor xbox en voor tv kijken dus dan lijkt mij de 5331 toch niet de beste keuze al ziet er hij er strak uit, goed design en mooi prijsje

17. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even gemeten en de voet is 47 x 24 cm.

Van onderkant van de voet tot aan het begin van die kunststof rand aan de onderkant van het scherm is 3,7 cm.

18. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    Die 27 inch van Samsung vind ik wel tof --- kost iets van 550- 600 euro.

maar is die 27 inch groot genoeg of valt het formaat wel mee?

wat is het verschil tussen s of m of r versie van een HDTV?

groeten

19. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je te horen als je 360 weer jou kant uitkomt of staat gewoon ineens UPS voor de deur?

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je vooraf bericht per email dat de X360 weer terug onderweg is naar jou.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina