Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je Multi-player save is niet hetzelfde als de carreermode save?

    dus die moet je beiden apart saven ofzo?
     
  2. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar lijkt het wel op. Ik vind het save-systeem ook maar vrij vaag, dus ik heb nu voor de zekerheid maar een aantal verschillende save-files gemaakt, zodat mij zoiets niet overkomt. Nogal klote als je al zo ver bent. :'-(
     
  3. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook ja, maja als je eerst je profile laad ... zou het wel goed moeten gaan volgens mij.
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een guide van alles secret spots in het NEDERLANDS??? want heb een aantal in t engels gezien, maar snapte er niet echt veel van... niet dat me engels slecht is... maar ik heb m liever in het nederlands...? weet iemand 1tje?

    alvast bedankt ^^
     
  5. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een verschil in thp 8 voor de xbox en voor de xbox 360??????????
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Rino

    Nee:)

    heb ik ook een vraagje hoe kan ik bepaalde stukken openen bijv. "school" 'the factory" etc...
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doelen halen, dan krijg je een videobericht dat er pro's zijn gespot. Ga dan opzoek naar een doel vlakbij het te unlocken gebied en doe deze opdracht, dan kan je in het nieuwe gedeelte.
     
  8. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
  9. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al ergens een 100% complete gaplist gevonden?

    andere vraag; ik heb nog geen enkel 'get there' goal gehaald. Heeft iemand hier tips voor?
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen, oefenen en.... inderdaad, oefenen!
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Kunnen jullie gemakkelijk online, zijn er problemen verder in single player? Is de game het waard om gekocht te worden nu want ik wil hem halen
     
  12. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel gehad met TP8, alles op Pro gehaald full stats... sick red ik nooit en ook geen zin om aardig wat opnieuw te doen. Sick wel op 20% maar om daar 100% van te maken? No Way

    Op naar Gears of War, Call of Duty 3 en Rainbow Six: Vegas, worden drukke tijden :p
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Is het snel uitgespeeld? Is het online niet leuk dan
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn versie staat te koop of te ruil in de X-bazaar !
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    De speeltijd staat bij mij inmiddels alweer op 35 uurtjes. Als je echt alles uit wilt spelen op Sick ben je zeker wel even bezig. Ik heb op het moment ongeveer 65% op Sick gehaald en de rest op Pro. Ben van plan om toch zeker 75% van de goals op Sick uit te spelen.

    Ik heb trouwens wel problemen met de online mode. Elke keer als ik een game zoek blijft hij hangen. Ergens op een forum stond wel dat je om dit op te lossen vanaf dat je de game opstart A in moet houden. Dit heb ik dus gedaan en toen kon ik inderdaad online spelen, maar toen liep hij alsnog vast toen ik de game verliet. Ik hoop toch echt dat die problemen verholpen zullen worden, want ik kan niet wachten om online te beginnen. :cool:

    Kvind THP8 in ieder geval zeker zijn geld waard. Veel beter dan de afgelopen 3 delen als je het mij vraagt.
     
  16. XbOx_FrEak

    XbOx_FrEak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    verschillen de graphics van thp8 voor de xbox t.o.v. de xbox360 versie als je geen hdtv hebt?
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik heb nooit problemen met het online spelen... soms hangt die heel even, maar als ik heeeel even w8 start die gewoon bij mij...

    voor de rest heb ik pas alles secret spots gevonden, 2 meer classic goals op sick gehaald, alles stats vol, en de achievment voor manualen en air time^^
     
  18. aphex

    aphex Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke game maar erg jammer van de framerate
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hoelang kun je over deze game doen als je aardig veel gamet, is de replay waarde groot?

    Want ik wil deze misschien halen maar wil er niet na een week doorheen zijn, en blijft online leuk?
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben 30 uur bezig en heb het spel bijna uitgespeeld, je moet de nummer 1 van de lijst worden en dit neem heel veel tijd in beslag. Elke missie moet je minstens op Pro halen (je heb amateur, pro en sick) en daarnaast ook flink wat missies op Sick om echt de nummer 1 te worden. De replayvalue is er wel omdat elke missie zijn eigen xbox live leaderboards heeft.

    Online is ook leuk, het speelt soepel en het is gewoon een verlengde van het spel.
     

Deel Deze Pagina