Mijn gamertag is en was Gods Wonder, ik heb o.a. bij XBLB (us clan) en The Ghostz (uk clan) en ook nog bij een aantal nederlandse clans met martial artist denjaan etc.
Sorry, ik bedoelde The Godz. Volgens mij heeft DSF daar de finale tegen gespeeld, met Eventz, Slickshota etc. Na de finale ben ik bij hun gegaan. Maar inferno, dit weekend clanmatch tegen mijn clan?
nope.. want in de finale speelden wij tegen xGOx, en na die finale hebben wij xGOx een keertje met 3-0 verslagen toen zijn ze gekapt\o/ en ja hoor dit weekend is goed, welke dag wil je? welke clan T2?
Na de finale hebben ze nog 3 mnd bestaan. Vraag het ze maar, Joe King, Eventz, Slickshota, G man. Zaterdag is goed, ik bespreek het wel met DSF Black of anderen die ik mijn lijst heb. Ik zit niet bij T2.
Spelen jullie ook nog andere games dan RB6? Anders kunnen we altijd wel een keer een match houden in een andere game. :b:
Welke clan zit je dan, want ik ga niet tegen Yanks spelen en zaterdag gaat niet door.. en als je iets wilt regelen zul je toch via mij moeten doen en niet alleen met black
zaterdag avond ebn ik er niet en zondag weet ik nog niet over yanks boeit me niet als het maar op onze tijden zijn en niet in avond ik blijf niet op voor dikke mensen