Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook geen PES6 meer te spelen voor ik ga slapen.
    Controller heeft ook al een paar keren 'kunnen' vliegen maar kan mij net beheersen (tot mijn grootste verrassing). Gisteren amper 2 league wedstrijden gespeeld met Lyon (op proffesionel). Nog 6 wedstrijden te gaan. Ik sta 1ste met 11 punten voorsprong op Monaco. Maar hoe verder je gaat in een seizoen hoe moeilijker het word. Want in begin van seizoen had ik namelijk 30 op 30. Seizoenen speel ik ook zonder 'accumulate fatigue' want die trekt namelijk op niks in dit spel. Eén wedstrijd gespeeld = één wedstrijd laten rusten. Is niet echt realistisch, speel wel met 'injury's'. De master league speel ik dan wel met 'accumulate fatigue' want daar gaat het redelijk goed. Ge kunt uw spelers trainen op stamina.
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geïntreseerde (waaronder ikzelf). Er zijn verschillende mensen die een schijthekel hebben aan de combinatie PES6 + 360 controller.
    Ikzelf ben daar ook 1 van en was opzoek naar een joypad die op die van playstation lijkt en compitable met de 360 is. Nou vond ik per toeval deze

    [​IMG]

    Hij is aan te sluiten via USB, is draadloos en werkt op de PS en de XBOX.
    (nou staat er dus alleen niet bij, gewone of 360 :mad: )
    Kosten €19,95................. bij de Aldi :9
    Ik hoop dat dit een oplossing gaat wezen....

    (in mijn ogen rult PES nog steeds met een PS controller)
     
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel oke uit en ook niet zo duur.

    maar, hadden jullie vandaag ook een update voor pes 6, ik dus wel en wil wel is weten waar die voor is.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag een update? Hoelang heb je PES niet meer gespeeld? Want er is vorige week een update gekomen voor de lag. Kan me niet indenken dat er vandaag weer een nieuwe patch is uitgekomen!
     
  5. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Aldi.. bah.. maar die controller wil ik wel. is vragen of mn vriendin de aldi binnen durft
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aldi is cewl... :thumbs:

    Maar ik heb echt niets met die PS controller. Vind de Xbox 360 controller gewoon veel prettiger in de hand liggen! :)
    En zie ook niet in waarom men toch terug naar een PS controller wil.
    Inverband de schouder knoppen alleen, die je dan 2 extra hebt?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Met de xbox 1 had je het probleem wel degelijk met de witte en zwarte knop. Maar aangezien die nu zijn vervangen door 2 extra schouderknoppen, is het probleem totaal verholpen. Ook ik zie dus geen reden om een ps controller (of iets dat daarop lijkt) te halen.
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Hoe hou je de spelers zo fit mogelijk in de ML... Ik bedoel hoe werkt dat met die regulate condition enzo? ik heb geen idee...

    En wat betekend die pijlen voor de namen van de spelers.. zoals rode pijl, blauwe pijl?

    alvast bedankt
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij om de die analoog pad. Op de PS-controller zit ie onder en de "pijltjes" toetsen boven. Daar drait het mij om. Met de "pijltjestoetsen" ben je veel sneller met draaien en spelers passeren. Het lijkt alsof je veel wendbaarder bent. Ik heb t geprobeerd om met de 360-controller met de "pijltjestoetsen" te spelen, maar dat zuigt helemaal.
    Rode pijl is in topvorm/conditie. Blauwe pijl is schijtvorm dus een paar wedstrijden langs de kant houden
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ze zo fit mogelijk door ze tijdig te wisselen en soms rustpauzes te geven. Dus belangrijke spelers hoeven niet altijd onbelangrijke wedstrijden te spelen. Die pijltjes geven hun fitheid aan, althans zo zie ik het. Rode pijl omhoog houdt in dat ze vlammen (en veel lukt dan) het tegenovergestelde de grijze pijl naar beneden betekent dat ze in kut conditie zijn. Ik merk dan altijd dat een mannetje wat minder snel reageert en over het algemeen veel zwakker speelt. Dan heb je ook nog de tussen vormen (groene pijl, oranje pijl etc.) Waar ik altijd voor zorg is dat mijn basis 11 alleen maar bestaat uit groene pijltjes of hoger, alles daaronder wordt verwezen naar de bank. (ook mijn topspelers)
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat mij ook om de D-pad.. die is gewoon heel fijn op een ps controller.. en Pes met een pookje spelen vind ik eigenlijk een beetje bagger. Voor schiet spellen zoals gow vind ik die van de xbox weer beter. Maar meeste sportspellen doe ik liever met een goed, fijn zittende d-pad. Rest van de knoppen zijn eigenlijk hetzelfde bij beide controllers.
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij liggen op 1 lijn. Ook je mening wat shooters betreft :thumbs:
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, ik blijf bij m'n mening dat je met het pookje veel accurater kunt zijn.
    Het vergt heel wat oefening, maar je hebt wel totale controle,terwijl je met de pijltjestoets erg beperkt bent in mijn optiek.
    Verder vind ik de PS-controller echt een takken ding van de bovenste plank.Ik krijg er altijd pijn in m'n vingers van.
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    En wij liggen op 1 lijn:cool:
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    same here
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    werkt deze echt op de 360, want ik dacht dat MS de draadloze protocol niet had vrijgegeven, zodat 3rd party alleen controllers met draad konden maken.
    Maarja dat terzijde, deze d-pad ziet er ook niet geweldig uit.
     
  17. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vond het al raar want ik heb de afgelopen 5 dagen elke dag pes 6 gespeeld, ik snapte ook niet waarom ik hem nu pas downloadde
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is een dashboard-update, niet die van PES 6
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Over een wedstrijd van 10 min heb ik in totaal 25 min gedaan. Ik snap niet dat ze mensen uit europa tegen australiers laten spelen. 2de keer al vandaag! En nu nog gelijk gespeeld ook. Wil je schieten heeft ie het door de lag niet opgemerkt. Soms denk je hij schiet niet druk je nog een keer maar dan neemt ie wel nog die andere en deze dus gaat ie weer over. :mad:
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog vaak cheaters ??...
    elke keer als ik een potje op live ga gelijk cheaters en het spel loopt vast.....=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina