Afbeeldingen in Sigs

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lenny-t, 30 nov 2006.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hier is vast al ellenlang over gediscussieerd, maar ik snap niet waarom de max size van afbeeldingen in je sig 350x20 moet zijn. Ik snap wel dat je geen 640x480 plaatjes als sig moet nemen, maar een limiet van 350x40 zou mooier zijn. Ik vind die Gamebar (350x20) gewoon niet mooi en onscherp/onduidelijk. Als je het een Sig (350x40) maakt is het veel mooier en duidelijker. Mensen die er last van hebben kunnen het uitschakelen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

Gamebar

Sig

Dat wou ik even zeggen _0/

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, dus eigenlijk mag je helemaal geen gamebar/ding afbeelding erin doen, omdat die ene wel binnen de groottes valt, maar die is niet statisch, en die ander is te groot.

Dan blijft er geen een andere optie over om je gamertag stats te zien. Iets wat ik wel jammer vind.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn afbeelding was helaas te lelijk... :9

Maar in elk geval hoeven die GameBars van mij allemaal niet. Vond die teksten wat leuker...
    En blij dat nog niet iedereen zo'n GameBar in zijn handtekening heeft staan!

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1

en

http://www.glop.org/gamercard

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik vindt mijne wel vetjes

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ja, maar dat mag dus niet meer want het is niet statisch.
    Vind het zelf onzin dat het niet statisch meer mag, maar wie ben ik om er tegenin te gaan.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee wat statisch is? Dan staat ie stil.. die van Shortbull staat best behoorlijk stil..

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gast, fijn dat je zo aanvallend reageerd, niks op tegen, maar zorg dan dat je niet bazelt.
    Wat er hier bedoeld wordt met statisch, is dat het plaatje niet stil staat, er komt steeds een ander balkje en dat wordt hier bedoeld met statisch.
    En dat mag dus niet, niet mijn regel en niet mijn idee, maar wel de regels die hier gehandhaafd dienen te worden.

Edit:
    Als er nu iets in de sigs voorkomt dan is het dit wel;
    /mod: sig verwijderd ivm met niet statisch
    Mag jij raden waarom, wat de mensen daar eerst hadden :)

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Hey kan een modje mijn naam niet met een hoofdletter S zetten, vindt het iets netter staan, staat nu shortbull en wil het Shortbull, zonder dat ik een nieuwe account moet aanmaken... tis mierenneuken maarja, iemand?

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan maar 1 keer per kwartaal, en wanneer je toestemming hebt om te laten veranderen, is het permanent.
    Hou het 'aankondigingen' subfora in de gaten.

12. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    aaargh, stuur me maar een mail als dat zover is, ben niet elke dag hier te vinden, nou ja eigenlijk wel, dusse Goiz, Arjan, Matrix, enz ik vertrouw op jullie ;) en laat me mooie balkje staan want niemand stoort het, anders ga ik hard huilen :+

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    shortbull jou gamebar is niet statisch en mag dus eigenlijk niet. Want hij beweegt. Ik vind dit zelf ook 'n beetje aanstellerij eigenlijk, want hij beweegt niet irri ofzo

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    tja fucked als dit zelfs niet meer mag, kijk die enorm grote dingen, snap ik, maar dit is maar een ietsepieterig klein balkje dat bijna niet beweegt.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    bij mij was idd die gamebar ook verwijderd :'-(

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dit doen ze gewoon, omdat er een grens getrokken moet worden! :)
    En terecht toch?

Anders blijf je de discussie houden, welk plaatje nu wel, en welk plaatje nu niet toegestaan wordt! :)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    pfff. Men wil afbeeldingen men krijgt afbeeldingen, men wil gamerbars men krijgt gamerbars. En dan is het weer niet goed... Ik vind het wel terrecht dat die dingen gewoon stil moeten blijven, als je een thread door leest wordt je aardig naar van al die bewegende sigs, de afmetingen zijn ook goed vind ik. Alleen staat er in het beleid: Geen afbeelding? Dan maximaal 5 regels tekst. Dat werkte bij mij dus niet, ik kon mijn sig die ik hiervoor had niet meer editten en kreeg alsmaar de melding dat mun sig te groot was en daar was al een thread over maja bij mij heeft het weinig uitgehaald. Waarom mogen smiley's in sigs trouwens niet? Het is niet zo dat ze übergroot zijn ofzow, als je het maar tenminste houd bij 1 of 2 ;)

Edit: Mystery zegt tenminste iets zinvols hierover ;)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Regels zijn regels en jouw afbeelding is niet statisch, vandaar dat hij bij deze is verwijderd.

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, komt er gezellig uit te zien als je de keus hebt uit welgeteld twee varianten van de gamerbar... En dan nog geeft deze alleen nutteloze info die ook onder de mouse-over staat... Maarja, die balken van 40pix hoog is ook geen gezicht O-)

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    20 is goed anders wordt het heel irritant. Trouwens, als het goed is zijn er wel een aantal sites waarop je je gamebar kan aanpassen terwijl die nog wel binnen de maximaal toegestane grootte zit.

Deel Deze Pagina