RAINBOW SIX VEGAS : SHOW JE HOOFD Zoals iedereen ondertussen wel weet kun je met behulp van de vision je Eigen gezicht op je zelfgemaakte mannetje/vrouwtje zetten. Leuke bedacht, in ieder geval stukken beter als de Eye toy Dit topic is er dus voor om je eigen hoofd hier te showen zodat we een beetje weten tegen wie we praten. altijd leuk toch? Hieronder een voorbeeldje van wat er gebeurt als je met behulp van de vision je eigen hoofd in de game zet. Aardig indrukwekkend, nou JOU! gezicht nog Dit ben ik niet overigens. Meeste mensen zullen deze jongeman wel kennen van een andere site . POSTEN MAAR =)!
mmm ik ga echt de verrotste kop trekken die ik ooit getrokken hebt, zie zo'n gastje bijv: met zijn mond half over zijn gezicht getrokken
Neej ik vind hem ook niet lijken, en waar is zijn haar?? Ook lekker dat je iemand anders zijn hoofd hier post! Tenzij je toestemming hebt natuurlijk.
ga ik zeker een keer posten. Die van mij lijkt wel, maar is beetje licht geworden. Haar is idd een probleem, gewoon omdat je een foto van voor en 1 van zij maakt, dan ziet hij het haar model niet goed.
hey weet iemand of de game vandaag soms uitgekomen is, gister lag tie nog niet in de schappen van FRS C'borg BS C'borg en Intertoys Utrecht
dat kan je beter vragen in het algemene forum. maar als andwoord: de game is gister uitgekomen alleen bijna overal was ie woensdag ook al te verkrijgen
Hahaha lachen man. En eh ik vind hem best lijken hoor. Hopen dat ze dit in meer games gaan doen. Is echt wel dope.
hahahah ik krijg nu allerlei ideeen om zelf een mooi hoofd te maken, mm: homer simpson, je reet, bassie, enz
Hahah die is wel leuk ja, =) jammer dat je niet echt diepte in het gezicht hebt. lijkt gewoon een plaatje.
Sorry hoor, Maar ik vind die hoofden met Live vision er echt NIET uitzien .. Totaal geen diepte en dat er geen haar is ook niet echt leuk weetje. Doe gewoon een bivak op Dat is altijd beter dan zo scheef hoofd zonder diepte! Maar ff on-topic: Kan je ook een pizza als gezicht doen? Of je hond?
krijg mijn eigen hoofd er niet eens in kwam denk ik omdat het nogal donker was in de kamer, dus morgen met wat meer licht buiten nog maar eens proberen...
laat maar komen die hoofden die van mij zou er al op hebben gestaan (als ik de game + vision had -_-)
Ik heb de game ook sinds deze middag, samen met de Vison Camera. Het resultaat is eigenlijk zeer goed geslaagd, behalve mijn kapsel. Ik krijg dat maar niet goed... Nu ben ik steeds een half kalende man, terwijl ik zeker ben dat er wel nog haar op mijn hoofd staat hoor! Iemand tips? Of lukt het gewoon niet het kapsel over te brengen?