de MP demo vond ik een beetje tegenvallen, maar dnek (hoop) dat de uiteindelijke versie wel iets beter is SP is wel supertof iig
Vind wel relax om mee te kijken, maar het is wel gay dat je als je dood bent de gene in je team nog aanwijzingen kan geven waar die tegenstander zit. Btje nasty voor de gene die jou net gekilled had, gelijk zijn plek is ''verraden''.. Is dat niet de bedoeling dan? Het moet toch laten zien wat het in huis heeft?.......
nee ik wil juist dat als je voor het eerst in het spel komt, verbaasd bent over de wapens die je nog niet hebt gezien.Het is hetzelfde als dat ze ipv bijna alles wapens(zeg maar alle want in terrorist hunt zitten de ak en de spas en de racingbull en de d.eagle.)alle levels er in zou zetten in dat leuk? neeN!
voeg me maar toe op XBL dan mag je een trail spelen @ DSF Inferno: de clanmatch was wel lekker... was alleen een beetje jammer dan die nieuwe in ons team niet echt wisten hoe het allemaal moest, bijv als wij nog 3 man hadden en jullie 1 dan bleven ze gewoon voorzichtig doen terwijl ze juist moesten gaan, en andersom ook als jullie 3 hadden en wij maar 1 (en dan vooral die kip) die campt het dan niet uit maar gaat juist leuk rondfluiten.. Daar moete we die nieuwe gastjes nog ff op trainen.. kwa niveau vond ik verder dat't wel gelijk opging dus wordt nog leuk dit seizoen op teamcompete!
Ik wil niet arrogant overkomen ofzo, maar kvond dat er toch wel een aardig verschil was in niveau, komt natuurlijk ook door omdat wij meer ervaring hebben in matches enzo, maarja het was toch 10-2...
dan zal ik ook maar eens weer online komen, he is al weer 4 jaar terug dat ik rainbowde en jongens JCMAW owned jullie allemaal
Wie waren de clanmembers met een grote mond en denken alles te zijn? Had gehoord dat dit gaat over DSF. Arrogant en schreeuwlelijks die houden van slowwalken, gebruik maken van glitches en campen hun specialiteit is... Tjah das wat ik gehoord heb hoor