Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat mijn Ipod wel kleine filmpjes maar geen grote autoupdate?
    [​IMG] Saw en TFTF krijg ik er niet op! :mad: Help mij :)

2. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke resolutie is de film? hij mag geloof ik niet groter zijn dat 640x480??? anders moet je even converteren. geef even de info van de films.

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    The Fast And The Furious: Duur: 01:44:14 Bit reat: 1385 kbps Formaat: Mpeg4 Grootte: 720*304 Fram Rate: 23.98 fps Komt het door de resolutie? :)

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk light het aan de 720*304, aangezien The Dutch Eagle aangeeft dat hij volgens hem niet groter dan 640*480 mag zijn. Probeer hem eens te converteren zodat hij kleiner dan 640*480 is.

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Net gedaan en het werkt bedankt allemaal :D:D

Edit: Enge Dingen gebeuren er hier :mad: iedere keer als ik mijn ipod verbind met mijn pc reboot de computer compleet. Ben ik behekst? :mad:

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik heb net een nieuwe Ipod Shuffle. Alleen krijg ik er geen muziek op. Teniminste, ik werk nu gewoon met Itunes. Maar hoe krijg ik er muziek op? Of is m'n Ipod gewoon niet goed aangesloten? Het lampje brand dan wel. Maar bij 'Deze Computer' staat ie er ook niet bij...

7. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal hoor je zo'n geluidje als je hem aan je computer koppelt, het is de bedoeling dat je de muziek die je op je ipod wilt in de bibliotheek zet. Als je dit doet dan synchroniseert je ipod als het goed is met je bibliotheek en heb je dus de muziek uit je bibliotheek op je ipod.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Cd die je er bij kreeg, al gebruikt? Zo ja:

Start ==> Configuratiescherm ==> Hardware

Dan krijg je een Wizard, en die zoekt dan de iPod. Dan wordt die op je computer geinstalleerd, en als het goed is, herkend ie em dan.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ja, mijn fout. Het moest gewoon met kabeltje. Heb er dan ook eindelijk een gevonden. Alles was al geinstalleerd enzo. Maargoed, alsnog bedankt. Ik heb nog wel een vraagje dan: Is er ook een manier om meerdere nummers te selecteren om in één keer naar je Ipod te kopieeren? Of kan je ze alleen een voor een doen?

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kan zoeken op bijv. album en dan ctrl+a drukken en dan slepen naar Ipod dan heb je het hele album er op ;)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb m'n Ipod Nano nu bijna een half jaar en ik ben er hartstikke tevreden over! Alleen vind ik het jammer dat hij constant oplaad als je 'm aan je laptop hangt. Daardoor is m'n accu nu al vrij zwak en is ie best snel leeg!

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik niet:confused:

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Alle muziek wat je hebt staat in een map! Je selecteert gewoon al die nummers en maak er itunes bestanden van, en dan open je ze allemaal ;) Dan zal ituns ze allemaal in je bieb zetten en whoola :)

14. ViperMike

ViperMike Guest

Ipod is niet veel verschillend dan een mp3/4, maar wel een stuk duurder.
    Bij de Ipod betaal je voor de naam.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een nieuwe mp3 de i-pod van mij is kadoek en de kosten waren 200 euro en dat ding kost nieuw 100! Afzetterij! Naja iemand suggesties? Kheb er liefst eentje met meer dan 1gb en kleuren schermp! spelletjes erbij is ook een leuke toevoeging ;) aangezien die bus reisen soms nogal oersaai zijn 8)

16. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mij niet zo snel films en series kijken op een mp3 speler. Dankzij mijn ipod hoef ik nooit meer die saai spits of metro te lezen!! Om nog maar te zwijgen van een goed gesprek onderhouden op de vroege ochtend :x .

Mijn 80gig video Ipod is echt wel een van de beste inversteringen van de laatste tijd. \o/

17. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ipod gevonden van 1 gb een zwarte kleine platte maar nu zoek ik zon oplader en een usb kabeltje maar in de winkel zijn die echt veel te duur mischien zijn er ook goed kopere 3rd party ofzo

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    D'r zit bij je iPod een usb kabeltje toch? :confused:

En voor die opladers, er zijn 3rd party opladers, maar die zijn maar 10 euro goedkoper dan de Apple opladers.. dan zou ik die extra 10 euro uitgeven, en zeker weten dat je kwaliteit hebt..

En @ ViperMike: Ga is rondkijken.. Creative en Archos zijn de grootste Mp4 producenten naast de iPod.
    De Creative Zen Vision M: 249,- voor 30 GB
    De Archos Gmini 500: 279,- voor 40 GB
    De Creative Zen Vision: 279,- voor 30 GB
    De Archos 404: 299,- voor 30 GB
    De Apple iPod: 299,- voor 60 GB

Je krijgt in sommige gevallen, het dubbele aan ruimte, voor 20 euro meer..
    Dan is er ook nog de iPod 80 GB, en GMini 500 80 GB, waar de Gmini bijna 100 euro goedkoper is, MAAR die grote LCD schermen, die (verbeter me als het niet zo is) niet beschermt zijn, (in tegenstelling tot de schermen van de iPod's, die iets verzonken zijn in het apparaat), waardoor de kans op breuken als ie in je zak zit, behoorlijk groot is..

19. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke bedankt maar ik heb hem gevonden gister avond dus nu wil ik zon kabeltje kopen dat ik er muziek op kan zetten en opladen dat kan met 1 kabeltje zij iemand op school, vanmiddag effe kijken bij de dixons ofzo

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh.. Kleurenscherm is dus de video of de nano. Ik zie dat je al de Nano hebt :+

Die krijg je erbij hoor :/ Tenzij je hem 2e hands hebt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina