Wie kan mij overtuigen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martijnn, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hallo allemaal, ik heb me hier net aangemeld en heb eigenlijk de vraag aan jullie wie me over kan halen de Xbox360 aan te schaffen? Ik ben al maanden aan het denken en heb toch die nieuwe pc gekocht. Maar je kunt er niet onderuit dat de meest coole games toch op de Xbox360 gaan komen.

Dus waarom zou ik hem aanschaffen?

Alvast bedankt!!

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet wat voor PC je gekocht hebt, en of je van plan bent om hem in de toekomst te gaan upgraden....bijhouden dus. Maar de meeste X360 titels verschijnen ook op de PC, ofwel gelijktijdig ofwel wat later.

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens reviews lezen op xboxworld.nl

Dan kom je al een heel eind verder qua spellen die op de xbox zijn verschenen.

Steek er zelf wat moeite in :eek:

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen PGR 1,2,3 of Forza of Halo 2 of Gears of War of CoD3 of Viva Pinanta (hoe?) of Table Tennis of ga zo maar door nog niet op de PC zien verschijnen :cool:

5. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War en Halo 2 verschijnen wel op de pc :)

Maar van de andere games iig niets gehoord.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is allang bekend dattie naar de PC gaat. En mark my words : Gears of War, Halo 3, Halo Wars en noem maar op....gaat allemaal op de PC uitkomen. Die jongen moet het zelf weten, maar als ie net behoorlijk wat geld in een nieuwe PC gestoken heeft waar ie ook goed op kan gamen (dat weet ik dus niet, daarom vroeg ik ernaar) dan zou ik nog ff drie keer nadenken om daarnaast ook nog een X360 aan te schaffen.

Met Windows Vista wil Microsoft de Xbox en PC Community nog meer samen gaan brengen, je kunt er dus vanuit gaan dat alle gave X360 titels ook voor de PC gaan uitkomen. Al zijn ze nog niet officieel aangekondigd, met een beetje logisch beredeneren kom je ook een heel eind.

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je toch al een nieuwe pc hebt...

Een console (niet specifiek xbox) is gewoon een stuk makkelijker, geen installatie nodig, game erin en gaan, automatische updates, etc.
    Bovendien heeft ook een financieel voordeel, je hoeft geen upgrades te kopen voor je pc, geen jaarlijkse videokaart upgrade etc.
    Wat veel van ons console gamers ook prettig vinden, is dat je lekker vanuit je luie stoel kunt gamen en niet persee achter een pc schermpje en toetsenbord hoeft te zitten.

Nadeel is dan dat over een jaar of 2, de kracht van de pc de 360 overtreft, maar ja van het vele geld dat je dan hebt uitgespaard kun je 4 nieuwe consoles kopen.
    Ander nadeel is dat je geen muis en toetsenbord hebt. Het toetsenbord kan je wel gewoon in het 'XBox Menu' gebruiken, maar games wordt het niet gebruikt. Maar wie weet in de toekomst.

Het is maar net wat je wil, mij heeft het om financiele redenen overgehaald en de games vind ik (die exclusief console zijn) soms gewoon leuker. Dat er veel leuke games op de pc die ik mis loop, mja dat neem ik dan maar voor lief.

Het is een afweging, ik heb er geen spijt van gehad.

De games lijken op de consoles soms duurder, maar ik haal ze uit het buitenland of gewoon goedkoop van een pre-order site en gemiddeld vind ik 30 euro per game niet bijzonder duur!

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zien dan geloven :cool:

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. JeePee

JeePee Guest

En hij noemt ook CoD3... die komt ook gewoon voor de PC.

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Mij lijkt het wel lekker om vanuit de bank lekker te gamen :b: Heb toch een vrij aardige pc denk ik zomaar:

Intel conroe E6600
    2 gig intern geheugen
    ATI Radeon x1600XT

Maar toch vind ik op een of andere manier de xbox360 toch mooier, wil je dat op de pc bereiken gaan er toch al honderden euros meer inzitten. Ik heb gelezen dat het geluid heel erg mooi moet zijn op de xbox360.

En gamen met vrienden op de bank is ook wel gezelliger he!

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Jeepee NL : Net als Brothers in Arms 3....en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

@ Martijnn : Daar heb je een punt, wil je dat op de PC evenaren dan ben je idd een stuk duurder uit. Maar ik wist ook niet wat voor PC je had en of je van plan was om het bij te gaan houden. Zoals ik het nu begrijp wil je ook gewoon lekker vanuit je luie bank (met vrienden) kunnen gamen....in dat geval is een X360 zeker geen verkeerde keus.

@ Tsux : De PC de X360 over 2 jaar inhalen ? Zonder hier een PC vs. Console discussie te willen starten....maar de X360 is al ingehaald, en de PS3 al voordat ie hier uberhaupt op de markt komt.

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Vanwege een aantal goede redenen ga ik waarschijnlijk m'n 360 verkopen en ook overstappen op een (high end) PC. Maar ben er nog niet helemaal over uit. :)

PS: PC Gamer klinkt opzich helemaal zo slecht nog niet ofwel? :9

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt stoer man :cool:

;)

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik doe het gewoon op allebei, zowel console als PC.

Ben aan het wachten op Crysis, kan ik m'n PC eindelijk eens goed uittesten.

16. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft crysis beste requirements nodig, dat spel word egt master, hopelijk lukt dat nog met men 6600:p

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    De belangrijkste reden voor mij om een 360 te kopen is dat ik nu niet elk jaar meer mijn PC hoef te upgraden.

Stel je voor dat GoW naar de PC komt over een jaar, dan kan je dat natuurlijk weer niet voluit draaien met de PC (lees videokaart) die je net hebt aangeschaft. Daar heb je op de 360 geen last van...

Verder is Live echt geweldig, ligt de draadloze controller lekker in hand op de bank en is het gewoon een prachtig apparaat.

18. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Lol bedoel je met 6600 de Intel Conroe E 6600 of de Nvidia 6600???

Op de Nvidia 6600 gaat het in iedergeval niet lukken. Op de conroe E6600 moet het geen probleem zijn, maar je hebt natuurlijk wel een Direct X 10 vidkaart nodig.

Tjsa 1600 Xt dat gaat niet op schieten. Je hebt waarschijnlijk rond maart 2007 al een nieuwe vidkaart nodig wil je van alle eye candy genieten. Ik hoop trouwens dat je een vista upgrade hebt gekregen bij je nieuwe PC want anders kan het nog wel eens zuur uitpakken voor je binnenkort qua gamen.

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wii kan jou overtuigen!

Ok grapje ;) Als je over wil stappen op een console zou ik nu de Xbox 360 kiezen. De Wii vond ik maar teleurstellend op de Gameplay, en de PS3 wordt veel te duur.

En de Xbox 360 heeft natuurlijk Gears of War \o/

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik kan me nog steeds niet zo indenken wat er nou ZO VET aan Gears Of War is. Ik zie screens van wat gevechten enzo, en dat is het. Maar ik heb het natuurlijk nog niet gespeeld.

Welke pack kan ik 't beste nemen? Gears of War? Of de PES6... Jammer dat het Saints Row pack niet meer te verkrijgen is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina